Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

Het zou echt belachelijk zijn mocht het meest bekenste wapen aller tijden er niet in zitten, ik heb het natuurlijk over de AK-47, er zou toch geen reden zijn om één van de huidige wapens gewoon te laten vallen :-( .

In fitspalen zie ik wel wat, dat zou grappig zijn, dan ga je leren om gewoon te rijden of racen tegen de politie, anders ga je maar naar het circuit als je echt wilt racen :D .

Er zouden inderdaad wel files mogen zijn in LC, want waar jij op duid Alexxxxxx... zijn de ongelukkig slecht

er kan onrealisme onstaan als je met een stuntvliegtuigje door een moderne stad gaat vliegen. een goede game moet realisme hebben!

gescripte op- en afritten van de Expresswegen in LC, omdat voertuigen direct naar het linker vak willen lopen die dingen nogal vaak volledig verkeerd en krijg je enorme opstoppingen, gepaard met een hele hoop crashes.

Van mij mogen er ook wel terug grote vliegtuigen aanwezig zijn op de voorwaarde dat het wat nut heeft, dus dat je vliegruimte groot genoeg is. In LC heb je in theorie amper ruimte om een bocht te maken met je passagiersvliegtuig, maar er moeten dan ook wel kleinere en gewone vliegtuigjes aanwezig zijn, zoals de Rustler en Dodo :D .

Link to comment
Delen op andere websites

er kan onrealisme onstaan als je met een stuntvliegtuigje door een moderne stad gaat vliegen. een goede game moet realisme hebben!

Er kan onrealisme ontstaan... ik zal het zo even uitleggen. Wat als je nu bijvoorbeeld een Wanted Level krijgt als je door de stad vliegt? Of je laat het gewoon zijn en je kiest voor het plezier dat je daar uit kunt halen, het zijn keuzes die ze moeten maken, hopen dat R* de juiste maakt en dat ze werken.

Link to comment
Delen op andere websites

ook miss wel leul

meubelzaken om je huis in te richten of electronica voor tv

en ook wel leuk is mis dat je supermarkt dat je boodschappen kan doen en dan iets koopt en dan in je safehouse de producten staan

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen dumpen in je kofferbak. En dat je als je een beetje hard crasht op iemand dat er lichaamsdelen van af vliegen. En een beter wanted systeem zoiets als in RDR dat je gewoon gezocht blijft worden. En dat je eigen personage kunt maken.

Bewerkt: door rienie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat de Shamal wel mag terugkomen, omdat die toch al als object in het spel zit.

De Shamal is ook 1 van mijn favoriete vliegtuigen en als er vliegtuigen in het spel zitten, dan moet deze er sowieso bij. Maar ik vind dat ze dan beter alle SA-vliegtuigen behouden, want die hebben toch allemaal hun nut en sfeertje rond hun hangen. Voor die reden vlieg ik graag met een Rustler, blijft ook gewoon een mooi vliegtuigje.

Link to comment
Delen op andere websites

Hydra wordt zowiezo te onrealistisch, omdat je echt een goede pc nodig hebt om zo snel te kunnen vliegen door het spel, om alles op te bouwen.

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

Hydra wordt zowiezo te onrealistisch, omdat je echt een goede pc nodig hebt om zo snel te kunnen vliegen door het spel, om alles op te bouwen.

de hydra is juist geweldig net zoals het stunt vliegtuigje

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag een tbogt(nachtleven en rijk sfeertje) zien met een gigantische map, modshops voor auto's, vliegtuigen, altijd nitro beschikbaar (niet alleen in races), en vooral een cheat waarmee je bv het verkeer zou kunnen stopzetten. En ik wil een hot-coffee mod zonder dat het een mod is :puh:

Bewerkt: door xelaim
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat is een goed idee, je maakt verschillende eilanden, 1 het "TBoGT eiland", 2 het "TLaD eiland" en 3 het ".... eiland (onbekend)".

Link to comment
Delen op andere websites

Idd dan lijkt het een beetje op The Godfather en Mafia

:7 Mafia speelt zich 50 jaar geleden af, de 22e eeuw is 2100-2199 :7 .

Ah iets dat ik in een nieuwe GTA wil: de mogelijkheid om je eigen telefoon te kopen en zo wel meerdere dingen in die richting waardoor je de echte vrijheid hebt 8) .

Stom antwoord van mij :bonk: . je hebt gelijk Hearv94.

Dan lijkt het me nog niet leuk om in een GTA rond te rijden die zich afspeelt in 2100/2199(ieder zijn eigen menig :) )

Dat idee over je eigen mobieltje kopen lijkt me wel gaaf :tu:

Dan moeten ze er ook gelijk een echt autowinkel in stoppen waar je ook echt auto's kan kopen ^_^

Wijken we dan niet een beetje af van het concept, het zou idd wel cool zijn, maar het spel noemt " Grand THEFT auto" :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ideetje:

Stad/Land dat ongeveer 1.5x zo groot is als GTA IV.

3 delen:

  • Een rijk gedeelte. (Soort van TBoGT gevoel)

  • Een armer gedeelte (Het grootste deel van het land, hierin vechten 3 verschillende benden het uit in de wereld van rijtjeshuizen. kleine straatjes etc etc. 1 mogelijke bende kan Biker gang: The Lost zijn, een Lowrider gang en misschien de Triads? De Politie heeft het er maar moeilijk mee en moet APC's inzetten om een kleine weerstand te bieden.

Naast het rijke gedeelte, bevind zich ook een buitenbuurt. Zeg het platteland, beboste gebieden van GTA: SA bv. In de 3 delen duiken ook verschillende auto's op. In de 'gang' area duiken lowriders, bikers enzo op. Terwijl in het rijke gedeelte er veel Bentley's, Ferari's (Luxe auto's dus) Ik zou graag ook echte auto merken gaan zien alleen ben bang dat dat er niet gaat komen. :cry:

Ohja, een slimmere politie. Dat je ook aan de kant gezet word voor snelheidscontroles etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Wijken we dan niet een beetje af van het concept, het zou idd wel cool zijn, maar het spel noemt " Grand THEFT auto" :puh:

maar als je auto's kan kopen die je normaal niet op de weg tegen komt dan zou het wel gaaf zijn

want die import van gta sa vind ik altijd wel handig dat ik een auto haal die normaal rijd

slome perenials....

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...