Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

Ideetje:

Stad/Land dat ongeveer 1.5x zo groot is als GTA IV.

3 delen:

  • Een rijk gedeelte. (Soort van TBoGT gevoel)

  • Een armer gedeelte (Het grootste deel van het land, hierin vechten 3 verschillende benden het uit in de wereld van rijtjeshuizen. kleine straatjes etc etc. 1 mogelijke bende kan Biker gang: The Lost zijn, een Lowrider gang en misschien de Triads? De Politie heeft het er maar moeilijk mee en moet APC's inzetten om een kleine weerstand te bieden.

Naast het rijke gedeelte, bevind zich ook een buitenbuurt. Zeg het platteland, beboste gebieden van GTA: SA bv. In de 3 delen duiken ook verschillende auto's op. In de 'gang' area duiken lowriders, bikers enzo op. Terwijl in het rijke gedeelte er veel Bentley's, Ferari's (Luxe auto's dus) Ik zou graag ook echte auto merken gaan zien alleen ben bang dat dat er niet gaat komen. :cry:

Ohja, een slimmere politie. Dat je ook aan de kant gezet word voor snelheidscontroles etc.

Droom jij maar lekker verder :-(

En ik zie het probleem niet in van Flitspalen, ten eerste krijg jij de boete niet want je hebt geen vaste auto in de game want je steelt.

Het moet meer een sociaal leven zijn, zoals werk, auto en huis, een eigen auto zal miss. niet werken omdat je hem dan toch kapot rijdt of dat hij opeens weg is.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV met de map van GTA SA en de vliegtuigen van GTA SA en... Nou... Eigenlijk alles van GTA SA, maar ook de voertuigen uit GTA IV.

En er moeten offroad terreinen in komen, zoals bij GTA Vice City

Link to comment
Delen op andere websites

Dat als je bijv. een kapotte auto ergens laat staan, dat hij er ook blijft staan. Want nu gaat hij weg als je bijvoorbeeld even naar het andere eiland gaat en weer terug. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Dat als je bijv. een kapotte auto ergens laat staan, dat hij er ook blijft staan. Want nu gaat hij weg als je bijvoorbeeld even naar het andere eiland gaat en weer terug. 0_0

nar andere eiland? als ik de hoek om ga is me auto al weg...

en in bohan worden me autos uit het parkeervak gestolen

kep zelfs gehad dat die corrupte zooi die zich de politie noemt mijn turismo steelt om me te achtervolgen... ze crashen em ook gelijk...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat als je bijv. een kapotte auto ergens laat staan, dat hij er ook blijft staan. Want nu gaat hij weg als je bijvoorbeeld even naar het andere eiland gaat en weer terug. 0_0

nar andere eiland? als ik de hoek om ga is me auto al weg...

en in bohan worden me autos uit het parkeervak gestolen

kep zelfs gehad dat die corrupte zooi die zich de politie noemt mijn turismo steelt om me te achtervolgen... ze crashen em ook gelijk...

ja das waar, das bij mij ook zo. En dan zit er ineens bij de turismo ook een luidspreeker waardoor ze roepen: stop police.. En ook zit zo'n luidspreker op een motor :clown::bonk:

Bewerkt: door faex
Link to comment
Delen op andere websites

Dat als je bijv. een kapotte auto ergens laat staan, dat hij er ook blijft staan. Want nu gaat hij weg als je bijvoorbeeld even naar het andere eiland gaat en weer terug. 0_0

nar andere eiland? als ik de hoek om ga is me auto al weg...

en in bohan worden me autos uit het parkeervak gestolen

kep zelfs gehad dat die corrupte zooi die zich de politie noemt mijn turismo steelt om me te achtervolgen... ze crashen em ook gelijk...

ja das waar, das bij mij ook zo. En dan zit er ineens bij de turismo ook een luidspreeker waardoor ze roepen: stop police.. En ook zit zo'n luidspreker op een motor :clown::bonk:

Heb ik ook hoor!

Stap ik op mijn fiets naar school toe, zit er opeens een radio op!

Link to comment
Delen op andere websites

GTA SA met nieuwe storyline en auto's moters vliegtuigen etc. en natuurlijk de graphics maar dat is vanzelfspreekend en weer van de liedje die je echt in de sfeer maakt want dat gevoel heb ik niet bij IVtraantjes.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Dat als je bijv. een kapotte auto ergens laat staan, dat hij er ook blijft staan. Want nu gaat hij weg als je bijvoorbeeld even naar het andere eiland gaat en weer terug. 0_0

nar andere eiland? als ik de hoek om ga is me auto al weg...

en in bohan worden me autos uit het parkeervak gestolen

kep zelfs gehad dat die corrupte zooi die zich de politie noemt mijn turismo steelt om me te achtervolgen... ze crashen em ook gelijk...

ja das waar, das bij mij ook zo. En dan zit er ineens bij de turismo ook een luidspreeker waardoor ze roepen: stop police.. En ook zit zo'n luidspreker op een motor :clown::bonk:

Heb ik ook hoor!

Stap ik op mijn fiets naar school toe, zit er opeens een radio op!

:7

Link to comment
Delen op andere websites

Dat als je bijv. een kapotte auto ergens laat staan, dat hij er ook blijft staan. Want nu gaat hij weg als je bijvoorbeeld even naar het andere eiland gaat en weer terug. 0_0

nar andere eiland? als ik de hoek om ga is me auto al weg...

en in bohan worden me autos uit het parkeervak gestolen

kep zelfs gehad dat die corrupte zooi die zich de politie noemt mijn turismo steelt om me te achtervolgen... ze crashen em ook gelijk...

ja das waar, das bij mij ook zo. En dan zit er ineens bij de turismo ook een luidspreeker waardoor ze roepen: stop police.. En ook zit zo'n luidspreker op een motor :clown::bonk:

Heb ik ook hoor!

Stap ik op mijn fiets naar school toe, zit er opeens een radio op!

:7

Dude, het is gewoon zo. Probeer maar eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Een Gta Mmo.

Hier een stukje van mij uit een ander topic die ik het best meteen in dit topic had kunnen plaatsen:

Persoonlijk leek een Gta Mmo me nog beter. Het idee van Gta IV! De realisme in een virituele stad, bowlen met je online vrienden of air hockeyen, kooi vechten tegen online spelers en vechten voor de "Champion titel" (Epische unlocks, zoals kleding) dansen en dronken worden in disco's, Enzovoort. :puh: Zie het al voor me, een virituele super realistische stad zoals Liberty City en een sociale ontmoetings plaats, maar ook nog eens een Mmo waar iedereen z'n eigen manieren heeft om aan geld te komen. (Wapens en drugs verkopen aan online spelers, een bank beroven of geld inzetten bij een Street Race bijv.) Je zou misschien wel kunnen kiezen tussen goed of kwaad, politie of Crimineel of zelfs dood normale burger met een eigen baan. Zo zou het voor veel vrouwelijke gamers leuk zijn om je eigen kleding customizen en het verlogens te verkopen aan online spelers. (niet alleen voor dames)Wat dacht je van Gang wars starten om wijken van elkaar te stelen met z'n eigen bezittingen, een beetje zoals in APB. Een Mmo in een stad zo realistisch als Liberty City zou perfect zijn met z'n slimme Npc's Ga maar door. :puh:

Heb zo veel te veel ideen om te plaatsen nu.

Conclusie:

Rockstar North.. Vergeet het hele Gta 5 idee, het is erg leuk maar voor de grootste verbetering kun je je beter focussen op een idee als deze.

Hier zou geen habbo of WoW tegen op kunnen. Zelfs geen Apb. ;)

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Een Gta Mmo.

Hier een stukje van mij uit een ander topic die ik het best meteen in dit topic had kunnen plaatsen:

Persoonlijk leek een Gta Mmo me nog beter. Het idee van Gta IV! De realisme in een virituele stad, bowlen met je online vrienden of air hockeyen, kooi vechten tegen online spelers en vechten voor de "Champion titel" (Epische unlocks, zoals kleding) dansen en dronken worden in disco's, Enzovoort. :puh: Zie het al voor me, een virituele super realistische stad zoals Liberty City en een sociale ontmoetings plaats, maar ook nog eens een Mmo waar iedereen z'n eigen manieren heeft om aan geld te komen. (Wapens en drugs verkopen aan online spelers, een bank beroven of geld inzetten bij een Street Race bijv.) Je zou misschien wel kunnen kiezen tussen goed of kwaad, politie of Crimineel of zelfs dood normale burger met een eigen baan. Zo zou het voor veel vrouwelijke gamers leuk zijn om je eigen kleding customizen en het verlogens te verkopen aan online spelers. (niet alleen voor dames)Wat dacht je van Gang wars starten om wijken van elkaar te stelen met z'n eigen bezittingen, een beetje zoals in APB. Een Mmo in een stad zo realistisch als Liberty City zou perfect zijn met z'n slimme Npc's Ga maar door. :puh:

Heb zo veel te veel ideen om te plaatsen nu.

Conclusie:

Rockstar North.. Vergeet het hele Gta 5 idee, het is erg leuk maar voor de grootste verbetering kun je je beter focussen op een idee als deze.

Hier zou geen habbo of WoW tegen op kunnen. Zelfs geen Apb. ;)

Ik denk als we dit willen hebben (wat goed zou zijn) dat we mod teams zouden moeten hebben zoals het mod team van mta-sa.

Link to comment
Delen op andere websites

1) Een veel betere wereld. Veel gebouwen waar je in kan, mensen die hun auto's parkeren om vervolgens wat dingen te kopen.

2) Safehouses met GARAGES :dans:.

3) Safehouses waar je méér mee kan. Je hebt bijvoorbeeld net iets in een winkel gekocht, je kunt het in je kofferbak leggen, naar je huis gaan. Je spullen naar binnen nemen en neerzetten. (Denk aan First-Aid kitjes) Wat meubelen etc.

4) Meer realisme en betere AI. Óók op Consoles! Het idee dat als je met 230km/h tegen een muur chrashed en je valt door de ruit. Je hebt 10/100 leven van je af en je komt terugkijken en je auto is óf weg. Of hij staat er met wat deukjes in je voorkant. Zo'n auto zou helemaal naar de knoppen moeten gaan.

5) Hiernaast kun je (911: Politie, Ambulance, Brandweer) Ook een Taxicentrale, sleepbedrijf. (Voor als je auto in de prak zit)

6) Realistische verkeersspawn. Iedereen heeft dit al eens gehad: Je rijdt lekker over de snelweg met je nieuwe kar. Je kijkt achter je of er verkeer achter je zit. Je kijkt terug. En ópeens (zomaar ook gewoon) zie je 4 auto's recht voor je rijden terwijl die er eerst niet waren.

7) Geld verdienen zal niet zó gemakkelijk zijn. Mensen beroven je. Je kunt aan Drugs en Alcohol gaan. Als je auto's wilt stelen zullen de mensen je terug proberen te pakken. (Dit was overigens al het geval in GTA: IV) Maar dan met wat betere AI.

Ook dat sommigen je bedreigen of dat ze je Drugs aan proberen te smeren. Als je gepakt wordt kost dat je een flinke duit..

En als je een missie weigert kunnen er nog welleens wat problemen ontstaan..

8) Dealers; Wat dealerships over de stad verspreid. Je kunt naar een auto toelopen om hem te stelen, te kopen of om een proefritje te maken. De mensen onthouden je. Dus als ze je is op de weg of bij de winkel tegenkomen zullen ze meteen de Politie inschakelen.

9) Aan het einde van de Storyline zul je worden aangeboden om te werken voor de Politie. Denk hierbij aan de GTA IV: Police Pursuit Mod van Team-NeO. Maar dan wat uitgebreider. Ga op bommeldingen af. Zet mensen aan de kant. Fouilleer ze. Arresteer ze. Etc..

10) Online meer opties. Zoals in een van de reacties hieronder stond een soort van MMO. Dat je dus online kunt gaan pokeren, naar jou huizen gaan om vervolgens achter je virtuele pc

GTA 2 te spelen (Minigame) Samen poolen, bowlen etc..

11) De auto die in mijn Signature staat in de game brengen. :cya:8):*D_O_

Genoeg ideeën dus Rockstar North, maak er wat van! :klap:

>>> Door Jacky-2007: Posten in puur dikgedrukt lettertype is overbodig, en vrij storend om te lezen bovendien. Bepaalde woorden die je uit je zin wil laten springen, is uiteraard wel prima. :tu: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...