Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

Kinderen (Niet om neer te schieten maar voor realistisch)

Meer gebouwen waar je in kan

Na een missie dat je nog in de gebouwen kan (In een missie in gta IV moet je naar een oude villa waar een bende zit en daarna kan je er niet meer in :duh: )

Gta San Andreas in realistisch net als gta IV voor gta III is. :klap:

Je moet in alle politie bureaus, ziekenhuizen en brandweerkarzenes moeten komen en ze moeten ook groot zijn.

Meer safehuizen MET garages

Wheel Arch Angels HEEL BELANGRIJK!!!

Meer werk en taxi chauffeur ZONDER tijd. Gewoon normaal rijden.

Meer muziek zenders ( MET METALLICA ERBIJ!!!! )

Meer kleding. Echt héél veel kleding. Zeker meer dan 50 verschillende kleding vindt ik. Zoiets heeft SA ook maar dan realistische kleding die ook stuk gaan bij het vallen of zo en bloedspetters erop. En meer bloed en hoofden eraf en benen eraf en....alles eraf gewoon wat ook in het echt is. :D

Dit is het even. Mischien zal ik hem tussendoor als ik nog iets weet veranderen.

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Een grotere map. Hij is in sommige GTA's al groot genoeg, maar ik vind dat het makkelijk groter kan.:tu:

Rockstar Games past de grootte van de map aan aan de hoeveelheid features ze erin kunnen stoppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kinderen (Niet om neer te schieten maar voor realistisch)

Meer gebouwen waar je in kan

Na een missie dat je nog in de gebouwen kan (In een missie in gta IV moet je naar een oude villa waar een bende zit en daarna kan je er niet meer in :duh: )

Gta San Andreas in realistisch net als gta IV voor gta III is. :klap:

Je moet in alle politie bureaus, ziekenhuizen en brandweerkarzenes moeten komen en ze moeten ook groot zijn.

Meer safehuizen MET garages

Wheel Arch Angels HEEL BELANGRIJK!!!

Meer werk en taxi chauffeur ZONDER tijd. Gewoon normaal rijden.

Meer muziek zenders ( MET METALLICA ERBIJ!!!! )

Dit is het even. Mischien zal ik hem tussendoor als ik nog iets weet veranderen.

kweenie, miss gaat kinderen wat te ver...

zal wel een hoop (negatieve) publiciteit op leveren toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de map ook groter willen, misschien even groot of zelfs groter dan San Andreas. En dat je meer keuze hebt in de missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Kinderen (Niet om neer te schieten maar voor realistisch)

Meer gebouwen waar je in kan

Na een missie dat je nog in de gebouwen kan (In een missie in gta IV moet je naar een oude villa waar een bende zit en daarna kan je er niet meer in :duh: )

Gta San Andreas in realistisch net als gta IV voor gta III is. :klap:

Je moet in alle politie bureaus, ziekenhuizen en brandweerkarzenes moeten komen en ze moeten ook groot zijn.

Meer safehuizen MET garages

Wheel Arch Angels HEEL BELANGRIJK!!!

Meer werk en taxi chauffeur ZONDER tijd. Gewoon normaal rijden.

Meer muziek zenders ( MET METALLICA ERBIJ!!!! )

Dit is het even. Mischien zal ik hem tussendoor als ik nog iets weet veranderen.

kweenie, miss gaat kinderen wat te ver...

zal wel een hoop (negatieve) publiciteit op leveren toch.

Ja, maar het wordt dan wel realistischer. Ik zal er nooit één dood schieten en dat zweer ik op m'n leven. Maar realistischer, daar gaat het bij mij om. :D Maar als het niet gedaan wordt zal ik het niet erg vinden. Het is alleen maar voor de realistisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil het crash model NOG realistischer, dat de auto onbruikbaar wordt en er stukken van af vliegen.

Dat gebeurt nu toch ook al?

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou het wel gaaf vinden als autos echte airbags hebben en dat je de mogelijkheid hebt om de gordel om te doen zodat je niet meer door de vooruit knalt (dat gordel omdoen kost wel extra tijd bij het weg rijden)

veel meer missies 300 ofzo

gta4 heeft er 100 en dat kan je in 30 uur uitspelen... een week dus als je een leven hebt, das veels te kort

dat je net zoals in sa beter kan worden in auto rijden en vliegen enzo

en dat je je mannetje ook kan trainen

dat je ehbo dingen mee kunt nemen zodat je jezelf kan healen in een gevecht

dat wanneer je in je arm geschoten word je richt rondje groter word omdat je moelijker tegen de terugslag van je wapen kan

dat er politie missies zijn waar je een score krijgt voor hoe realistisch je hebt gewerkt dat je ook kan communiceren met andere agenten

dat de politie minder snel achter je aan komt als je de sirene aan hebt.

dat hulpdiensten meerijden als je met sirenes langsrijd (dat ze je gaan helpen)

een aparte verhaallijn voor multiplayer

dat je kan duiken en dan ook realistisch onderwater beeld

mogelijkheid voor fpv lijkt me ook heel gaaf maar dat haalt miss het gta idee weg

dat alle huizen een interieur hebben alleen dat de meeste deuren op slot zitten die je dan kan openen met een shotgun met speciale anti deur rounds (bestaat wel)

dat je je eigen auto ook op slot kunt zetten (maakt het weer realistischer)

ik vind ook dat auto aim of weg moet of ook op de pc komen

andere spellen voor de consoles (zoals saints row) hebben ook geen auto aim en mensen kunnen die ook spelen

miss een half auto aim dat als je in de buurt van het doelwit richt dat ie dan gelijk naar het doelwit schuift (omdat je moelijk precies kan richten)

wow lange post heb ik nu al... misschien kom ik later nog op iedeen die ik hierbij zet

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

ik zal wel leuk vinden

vliegtuigen

en dat je met een vliegtuig naar een ander plaats moet vorige gta voor 1 missie naar LC of naar VC om daar 1 missie te doen

ook zal ik het leuk vinden dat je een missie's doen om voor te breiden voor de belangrijke missie's

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Bier kunnen zuipen wanneer en waar je maar wil :D

dat mis ik nog wel met de gta 4 serie`s

Dit kun je al doen in TBOGT :)

Je kunt zoveel drinken als je wil in de nachtclubs van Tony

Link to comment
Delen op andere websites

Bier kunnen zuipen wanneer en waar je maar wil :D

dat mis ik nog wel met de gta 4 serie`s

Dit kun je al doen in TBOGT :)

Je kunt zoveel drinken als je wil in de nachtclubs van Tony

als je erges heen moet om iets te doen is het niet meer waar en wanneer je maar wilt

dan moet je naar tony's nachtclub en dat moet snachts

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...