Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

Wat hint? Ze zijn gewoon de zoveelste die denken dat de volgende GTA zich in Vie City afspeelt...

In Playstation Magazine stond ook 2 maand van tevoren met hints aangegeven voordat het bekend werd dat de EfLC naar de PS3 komt.

Terwijl jij die hele tijd ook nog steeds zat te zeuren dat niemand het nog kan weten.

Link to comment
Delen op andere websites

In Playstation Magazine stond ook 2 maand van tevoren met hints aangegeven voordat het bekend werd dat de EfLC naar de PS3 komt. Terwijl jij die hele tijd ook nog steeds zat te zeuren dat niemand het nog kan weten.

Maar kunnen we met zekerheid zeggen dat zei het toen ook echt wisten? Dat ze gewoon niet als fanboyblad met het nieuws kwamen dat de lezers wilden? Ach, we zullen het wellicht wel niet weten, maar ik ga me niet baseren op dit.

Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven: lekker boeien :puh:

Ik zou de vliegtuigen weer terug willen zien in de volgende GTA. En dan het liefst ook met parachute, ik moet altijd denken aan die goeie ouwe tijden van MTA waarin ik met een aantal vrienden in formatie vloog met die militaire harriers. Shit, dat waren nog eens tijden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat je naar alle steden moet kunnen (Liberty City (GTA III), Vice City (GTA VC), San Andreas (GTA SA), Liberty City (GTA IV)).

En misschien moet iemand een lijstje maken wat we tot nu toe voor ideeën hebben.

Ook vind ik dat je de politie moet kunnen instellen (in multiplayer) hoe dom/slim ze moeten zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat je naar alle steden moet kunnen (Liberty City (GTA III), Vice City (GTA VC), San Andreas (GTA SA), Liberty City (GTA IV)).

En misschien moet iemand een lijstje maken wat we tot nu toe voor ideeën hebben.

Ook vind ik dat je de politie moet kunnen instellen (in multiplayer) hoe dom/slim ze moeten zijn.

Hoe zou je naar twee LC's kunnen gaan? :?

Bewerkt: door jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat je naar alle steden moet kunnen (Liberty City (GTA III), Vice City (GTA VC), San Andreas (GTA SA), Liberty City (GTA IV)).

En misschien moet iemand een lijstje maken wat we tot nu toe voor ideeën hebben.

Ook vind ik dat je de politie moet kunnen instellen (in multiplayer) hoe dom/slim ze moeten zijn.

Misschien begin ik eraan, kan even duren. Ben er aan begonnen, verwacht binnen een paar weken!

Bewerkt: door Cylas
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat je naar alle steden moet kunnen (Liberty City (GTA III), Vice City (GTA VC), San Andreas (GTA SA), Liberty City (GTA IV)).

Hoe zou je naar twee LC's kunnen gaan? :?

Nou Liberty City in GTA IV ziet er heel anders uit dan Liberty City in GTA III.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou Liberty City in GTA IV ziet er heel anders uit dan Liberty City in GTA III.

Hij bedoelt dat het concept gewoon nergens op slaat, want eigenlijk is het gewoon dezelfde stad maar dan in een parallel universum of om het anders te zeggen: in een andere canon.

Link to comment
Delen op andere websites

Het onderwerp van dit topic is "Wat zou jij allemaal willen in een nieuwe GTA?" Met andere woorden, laat je fantasie gaan en post erop los wat jij graag zou willen.



Uiteraard geeft dit wat ruimte om op elkaar te reageren over wat je wel of niet zou verwachten, maar de insteek blijft hetzelfde. Als iemand dus aangeeft dat hij graag reuzen-apen met tanks en fietspompen wil zien, laat die persoon dan in die waarde, of het nu reëel is of niet.

Graag weer ontopic nu.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...