Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

Ja, LA en Vice city lijken me leuke steden voor de nieuwste GTA. Helemaal opnieuw ontworpen :tu:

Dan toch liever Miami, die heeft een betere sfeer t.o.v. LA

Link to comment
Delen op andere websites

Liefs gewoon Vice City weer. Dan grotere map, bijna in elk gebouw kan betreden(dat er ook zelf mensen aanwezig zijn),en dat je ook ziet dat andere mensen in de fout kan gaan(net zoals jezelf!)

- Jezelf met mensen kunnen aanspreken dat je verschillende reacties kunnen verwachten(net in echte leven!)

- Mogelijkheid kan krijgen voor welke bendes je wilt gaan werken(alleen in begin: start new game!)

- Meer dan 100 missies

- Als je baan zoekt. Moet je echt solliciteren(ook als je bij de politie, brandweer en ambulance gaat. En niet van dat domme zij-missies meer!)

- Alles kan beroven(bij mensen, in winkels, bioscopen, vooral de bank, noem maar op!)

- Iedereen zijn eigen dagelijks doelen volgt(net in echte leven)

- Als je opgepakt wordt dat je ook echt achter slot en grendel wordt gezet(ook bij andere)

Wordt Vervolgd!! :D

Link to comment
Delen op andere websites

- Als je baan zoekt. Moet je echt solliciteren(ook als je bij de politie, brandweer en ambulance gaat. En niet van dat domme zij-missies meer!)

Ga dan in een role-play server online ofzo.. :7

- Alles kan beroven(bij mensen, in winkels, bioscopen, vooral de bank, noem maar op!)

zou nog wel leuk zijn!

- Iedereen zijn eigen dagelijks doelen volgt(net in echte leven)

Is toch hetzelfde dan dat gewoon mensen je voorbij lopen..

- Als je opgepakt wordt dat je ook echt achter slot en grendel wordt gezet(ook bij andere)

Dan het liefst voor een korte periode (qua seconden)

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

ik zou wel zoiets willen als in gta sa dat je auto's kan kopen die je gestolen hebt maar dan wel op zon manier dat ze ook uitverkocht kunnen raken als je er meer koopt dan dat je er afleverd.

dat je bijv een snelle auto ziet op straat en denkt: die wil ik wel hebben :sigaar: en dat je hem dan naar de garage brengt van je vriend en dat je die dan weer terug kan kopen.

ook moet er een stadion in voor demo derbys. zoiets heb je al in san andreas maar dan moet het zonder wapens en zonder repairs. dat zie je ook bij gta4 multi player (youtube: BGFvideos) dan zoeken ze een arena en spawnen ze autos en gaan dan rammen.

er moet ook een groot off road gedeelte inzitten met auto's die daar moelijk kunnen rijden (bijv een sportwagen in de modder is langzamer dan een jeep en op het asfalt andersom).

zou ook leuk zijn als je politie agent kon worden zoals de team neo mod

zodat mensen die dat nix aan vinden dat ook niet hoeven te doen.

realistisch water mis ik ook in gta zoals dat de golven soms van het strand af gaan i p v erop knallen

ook de plons die er niet is als je van hoog (helikopter) int water valt en een grote plons als je langzaam in het water glijd :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je moet eten en drinken om te blijven leven. Niet eten en drinken om je levens te vullen. En dat je ook een echt huis hebt en rekeningen krijgt enzo..

Link to comment
Delen op andere websites

- Vliegtuigen terug!

- Een Cruiseschip die bestuurbaar is

- Dieren op land/zee

- Meer winkels waar je binnen kan

- Mp3-speler voor de hoofdpersoon, zodat je muziek kunt luisteren wanneer je wilt

- Dat je weer je auto's kan pimpen zoals in SA

- Meer Safehouses

Bewerkt: door SanFierro
Link to comment
Delen op andere websites

Liefs gewoon Vice City weer. Dan grotere map, bijna in elk gebouw kan betreden(dat er ook zelf mensen aanwezig zijn),en dat je ook ziet dat andere mensen in de fout kan gaan(net zoals jezelf!)

- Jezelf met mensen kunnen aanspreken dat je verschillende reacties kunnen verwachten(net in echte leven!)

- Mogelijkheid kan krijgen voor welke bendes je wilt gaan werken(alleen in begin: start new game!)

- Meer dan 100 missies

- Als je baan zoekt. Moet je echt solliciteren(ook als je bij de politie, brandweer en ambulance gaat. En niet van dat domme zij-missies meer!)

- Alles kan beroven(bij mensen, in winkels, bioscopen, vooral de bank, noem maar op!)

- Iedereen zijn eigen dagelijks doelen volgt(net in echte leven)

- Als je opgepakt wordt dat je ook echt achter slot en grendel wordt gezet(ook bij andere)

- Mogelijkheid moeten hebben dat je gebieden van vijandijke bendes kunt overnemen en groter maken(hun huizen, cafe,s en veel meer!)

- Leger moet ook terug komen! Dat ze ingezet wordt bij veel hoger wanted niveau(zoals bij bendesoorlogen, terrorisme. Veel meer!)

- Ook groter legerbasis!(om te kunnen inbreken, daar gebouwen betreden, hekken daar kunnen doorknippen, veel meer!)

- Echte woonwijken met mooie omgeving(buurten van gewone mooie huizen en hele mooie buurten met villa,s en dure huizen!)

- Slechte woonwijken met(vervallen gebouwen en huizen, zwever,s, drugsgebruikers, hennepkwekerijen, arme mensen die in goedkopere woning hebben!)

- verschillende dieren( mogelijk om te killen:het is maar 1 spel!)

- Ook kinderen bij.

- Platteland met dorpjes zoals(range,s, boerderijen, bossen, monumenten, motorcross banen!)

- 1 Groter kart baan(waar wedstrijden wordt gehouden. En zelf kunnen deelnemen!)

- Groter gevangenis(voor vuurgevaarlijke criminelen: kom je alleen terecht voor zware misdaden!)

- groter soorten voertuigen hebben(net in echte leven!)

- Military Police(bij legerbasis!)

- F16,s(bij Air Force Base!)

- Pret parken moet niet missen

- Mogelijk om alles kapot te kunnen maken(net zoals bij Mafia II!)

- Meer soorten wapens(balletjes pistool, vlammen werpen en waterpistool: lijk me wel lachen ^_^ !)

Dat was mij verlangenlijstje 8):D^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wat hebben de meeste mensen met Vice City?

Vice City leek wel een leuke stad, maar ik vond het er nogal saai en sfeerloos uitzien, maar misschien zou Vice City een betere locatie zijn als ze het een flinke update zouden geven zoals bij Liberty City. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Precies. De meeste mensen zeggen(vooral ik) dat next GTA weer in Vice City gaat plaatsvinden. Vice City ziet niet sfeerloos uit en saai IPV Liberty City! Vice City ziet straks helemaal opgepoets en vernieuwd uit dan oudere delen(GTA3 engine). Ook nog 80s sfeertje, palmbomen, blue waters, nice beache, mooie zonsondergang(avondrood), party nights, en tropisch! Wordt echt wel vet!! 8):Y

Link to comment
Delen op andere websites

Iets meer dat je een eigen bedrijf hebt om geld mee te verdienen. Ik vind de auto's prima. Veel realistisch houden. Ik zou ook wel willen dat je echt een eigen auto hebt. Het maakt niet echt uit wat je doet, die auto raak je na verloop van tijd gewoon kwijt... :schater: Wel beter in GTAIV je de auto houdt als je missie begint maar als je dan aan een missie begint moet je soms in een andere auto en raak je je eigen auto kwijt... :bonk: Wapens vind ik nou ook wel best. Miss meer handwapens, (De dildo van GTASA :*D + chainsaw) Oja, ook meer gebouwen waar je naar binnen kan.

Laterz :clown:

Bewerkt: door Houstyn
Link to comment
Delen op andere websites

dit lijkt mij wel wat voor gta 4:

grotere map, niet als gta san andreas dat is gewoon te groot maar tussen gta 4 en sa in wel met 2 airports dat je er ook met vliegtuig heen kan

politie die je niet doodschiet als je al bent gearresteerd, of dat je je kan overgeven.

veel meer verschillende voertuigen.

dat je meer dingen kan doen, qua bewegen.

dat je een baan kan krijgen zoals agent.

en het belangrijkste: een verhaallijn waar je een half jaar over doet zelfs als je 24 uur per dag agter je pc/xbox/ps3 zit :)

en natuurlijk wat meer sfeer van straatbendes nu is die sfeer er niet echt.

zo zou mijn gta 4 eruit zien :)

ohwja bijna vergeten: dat je het vliegveld op mag als je een vlieg certificaat hebt die je natuurlijk ook kan krijgen dan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...