vice infernusX Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 24 uur per dag een halfjaar Dan heb je minstens 500 discs nodig. En nou ben ik wel gek op GTA en ik wil er lekker lang van genieten en vind het leuk om een totaal nieuwe grote map te ontdekken, maar een halfjaar is mij tocht teveel.
proaz Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 24 uur per dag een halfjaar Dan heb je minstens 500 discs nodig. En nou ben ik wel gek op GTA en ik wil er lekker lang van genieten en vind het leuk om een totaal nieuwe grote map te ontdekken, maar een halfjaar is mij tocht teveel. ja maar ik speel de storylines van gta 4 en episodes van lc te snel uit dus een storyline van een half jaar is perfekt voor mij de map moet je gen naa een maandje wel kenne
Fezz Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 Die van de episodes is zo kort omdat het een DLC is een geen game op zichzelf.
proaz Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 Die van de episodes is zo kort omdat het een DLC is een geen game op zichzelf. ja oke maar mijn standpunt is gewoon voor mij en misschien meerderen is de map gewoon te klijn je hebt het naar 2 dagen al gehad, en de storyline is gewoon te klijn maar het probleem is daarna dat er gewoon niks meer te doen is in gta 4
onbekendeIV Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 een omkoop systeem voor de politie net zoals uit de godfather game
Axelectric_ Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 ja maar ik speel de storylines van gta 4 en episodes van lc te snel uit dus een storyline van een half jaar is perfekt voor mijde map moet je gen naa een maandje wel kenne Dude, een half jaar? Je weet niet wat je zegt.
jvj Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 (bewerkt) ja maar ik speel de storylines van gta 4 en episodes van lc te snel uit dus een storyline van een half jaar is perfekt voor mijde map moet je gen naa een maandje wel kenne Dude, een half jaar? Je weet niet wat je zegt. Dat zou anders best wel vet zijn . Of dat er om de 2 maand nieuwe missies bijkomen die je gratis kunt downloaden. Bewerkt: 11 juli 2010 door jvj
vice infernusX Geplaatst: 11 juli 2010 Rapport Geplaatst: 11 juli 2010 ja maar ik speel de storylines van gta 4 en episodes van lc te snel uit dus een storyline van een half jaar is perfekt voor mijde map moet je gen naa een maandje wel kenne Dude, een half jaar? Je weet niet wat je zegt. Dat zou anders best wel vet zijn . Of dat er om de 2 maand nieuwe missies bijkomen die je gratis kunt downloaden. Dat is wel vet ja, maar een halfjaar aan footage allemaal ingeleverd bij de game zelf dit zijn de nadelen: - Niemand gaat GTA voor een halfjaar spelen, uiteindelijk gaat het iederen vervelen en willen ze een andere game - Moet je dat op 500 Discs zetten ofzo - Dat zou wel F*ckin duur zijn, minstens €120.-
Doomsdayer Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Realistische Car Spawn. (Dus niet dat als je achter je kijkt en weer voor je dat je tegen een auto aanknalt die er eerst niet eens was. Kleinere, Realistischere map. Levendigere stad. (mensen die hun auto parkeren, wat kopen in de winkel. Weer terug gaan naar hun auto en weer wegrijden. Een goed uitgewerkte Multiplayer waar je quests en challenges kan doen. (karten, stukjes racen, auto's pimpen) en dat allemaal in de Free Mode. Afwisselende missies en verschillende buurten, een rijk, arm en een aantal woonwijken die zijn verdeelt onder de 'gangs'
Badman Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Slimmere politie. Als je nu in een put rijd rijden er 10 politiewagens mee in, 't is veel realistischer als ze de put omsingelen. Betere gunsounds, ik vind ze nu wat goedkoop. Soort van systeem met nummerplaten, als je een auto steelt zal de politie altijd achter je aankomen als ze de auto zien. De mogelijkheid om auto's te kopen (zie hierboven). Met verschillende merken die een eigen autowinkel hebben. Fietsen (en eventueel skateboards).
jvj Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 De mogelijkheid om in elk huis binnen te dringen, al dan niet met een koevoet.
Badman Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 De mogelijkheid om in elk huis binnen te dringen, al dan niet met een koevoet. Damn, die wou ik nog zeggen.
Houstyn Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 De mogelijkheid om in elk huis binnen te dringen, al dan niet met een koevoet. Dat is wel vet ja, en dat als je daar iemand vermoordt er de volgende dag een lijkwagen wegrijdt Een systeem van meer damage bij explosies zou ook wel vet zijn. Dat je een compleet gebouw kan opblazen met wat granaten en bommen op de goede plek. (En dat er na een tijd weer een nieuw gebouw gebouwt wordt.)
wesley123 Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 dit lijkt mij wel wat voor gta 4: grotere map, niet als gta san andreas dat is gewoon te groot maar tussen gta 4 en sa in wel met 2 airports dat je er ook met vliegtuig heen kan Kortom even groot als nu dat je meer dingen kan doen, qua bewegen. Muah, dan heb je te veel knoppen nodig, als het nou minigames zijn okee. dat je een baan kan krijgen zoals agent. Zoiets dergelijks is er al en je speelt een bad guy, geen good guy en natuurlijk wat meer sfeer van straatbendes nu is die sfeer er niet echt. De sfeer is er juist wel, die grauwe new york sfeer, alleen het verschil tussen bendes is er niet echt nee. Dat zou anders best wel vet zijn . Of dat er om de 2 maand nieuwe missies bijkomen die je gratis kunt downloaden. Idd, downloadable content zou een goed idee zijn, zo houd je een spel levendig, als je telkens kleine add-ons released voor je spel houd je een spel leuk, want er zijn nieuwe dingen om te ontdekken. Zo is daar in IV slecht gebruik van gemaakt vind ik, zo had je als add-ons gewoon kleding packs kunnen releasen, tv kanalen, meer opties. Als je dat in delen released houd je het leuker ipv 1 hele grote dlc. Kleinere, Realistischere map. Levendigere stad. (mensen die hun auto parkeren, wat kopen in de winkel. Weer terug gaan naar hun auto en weer wegrijden. Dat de stad levendiger is ja, maar kleiner nee Afwisselende missies en verschillende buurten, een rijk, arm en een aantal woonwijken die zijn verdeelt onder de 'gangs' Dat is er nu ook, alleen je merkt het niet echt. Dat is wel vet ja, en dat als je daar iemand vermoordt er de volgende dag een lijkwagen wegrijdt Een systeem van meer damage bij explosies zou ook wel vet zijn. Dat je een compleet gebouw kan opblazen met wat granaten en bommen op de goede plek. (En dat er na een tijd weer een nieuw gebouw gebouwt wordt.) Denk jij dat dat uberhaupt mogelijk is? denk f logisch na, het gebeurt al amper in spellen met levels, dan moet je dat nu doen bij een volledige map van 4 bij 4 dat zonder onderbroken laden moet worden gedaan?
SNIPER44 Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 en het belangrijkste: een verhaallijn waar je een half jaar over doet zelfs als je 24 uur per dag agter je pc/xbox/ps3 zit Jij meent dat wel ofzo? Ja ok, de verhaallijn mag van mij ook wel wat langer duren want uiteindelijk weet je soms niet wat doen nadat je het verhaal hebt uitgespeeld maar een half jaar? ... Dan vraag ik me af hoelang men bezig zal zijn aan de voice-acting en het maken van die cutscenes.. Dus laten we even realistisch blijven.
Recommended Posts