PrioX Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) Je hebt precies al wat gewerk, proficiat PrioX . Maar ik vind precies Traffic Master en Superstar zo'n niet zo'n goede namen :$ . In ieder geval ga ik 'no way' alles hier op één blad kunnen posten, mijn geschreven script bevat 60 pagina's , daar horen dus mijn voertuigen en verhaalscript niet bij... Heel erg bedankt Dankje voor de tip over de voertuigen weet jij misschien een betere naam En wat vindt je eigelijk van de overheids voertuigen en namen van de overheid, passen ze een beetje(zoals: Vice City Street Cleaners)? 60 PAGINA'S !! woow :cab: Bewerkt: 23 december 2009 door PrioXCoMBo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) Activiteiten -Basejumpen -Pool -Bowling -Dart -Lost Race -Afpersing -Triathlon Zie je Jerry daar al dertienjarige kindertjes ondersteboven houden om hun lunchgeld af te nemen? Bewerkt: 23 december 2009 door MidnightMayhem Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Activiteiten -Basejumpen -Pool -Bowling -Dart -Lost Race -Afpersing -Triathlon Zie je Jerry daar al dertienjarige kindertjes ondersteboven houden om hun lunchgeld af te nemen? Ik bedoel daar eigelijk zaken mee(zoals: Gunshops) een beetje het zelfde als The Godfather Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Dankje voor de tip over de voertuigen weet jij misschien een betere naam En wat vindt je eigelijk van de overheids voertuigen en namen van de overheid, passen ze een beetje(zoals: Vice City Street Cleaners)? 60 PAGINA'S !! woow :cab: Ga eens wat mythische figuren of benamingen van hemellichamen af, daar zitten soms wel goede passende namen bij, net als de inspiratieloze makers van LCS hadden gedaan... Ik denk dat je overheidsvoertuigen nogal een heel lange lijst was, misschien ook wel leuk om variatie te hebben, Vice City Sanitory (VCS, verwijzing) of Sanitary of Vice vind ik logisch en schieten me direct binnen . Ja 60 apgina's, ik werk er ook wel veel aan, denk dat ik straks mijn verhaallijn wat ga uitschrijven... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Dankje voor de tip over de voertuigen weet jij misschien een betere naam En wat vindt je eigelijk van de overheids voertuigen en namen van de overheid, passen ze een beetje(zoals: Vice City Street Cleaners)? 60 PAGINA'S !! woow :cab: Ga eens wat mythische figuren of benamingen van hemellichamen af, daar zitten soms wel goede passende namen bij, net als de inspiratieloze makers van LCS hadden gedaan... Ik denk dat je overheidsvoertuigen nogal een heel lange lijst was, misschien ook wel leuk om variatie te hebben, Vice City Sanitory (VCS, verwijzing) of Sanitary of Vice vind ik logisch en schieten me direct binnen . Ja 60 apgina's, ik werk er ook wel veel aan, denk dat ik straks mijn verhaallijn wat ga uitschrijven... Google Earth is je vriend Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) Google Earth is je vriend Nee, in dit geval mag je toch echt gewoon Wikipedia gaan afzoeken hoor , dat gaat makkelijker vind ik... Bewerkt: 23 december 2009 door Hearv94 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) Dankje voor de tip over de voertuigen weet jij misschien een betere naam En wat vindt je eigelijk van de overheids voertuigen en namen van de overheid, passen ze een beetje(zoals: Vice City Street Cleaners)? 60 PAGINA'S !! woow :cab: Ga eens wat mythische figuren of benamingen van hemellichamen af, daar zitten soms wel goede passende namen bij, net als de inspiratieloze makers van LCS hadden gedaan... Ik denk dat je overheidsvoertuigen nogal een heel lange lijst was, misschien ook wel leuk om variatie te hebben, Vice City Sanitory (VCS, verwijzing) of Sanitary of Vice vind ik logisch en schieten me direct binnen . Ja 60 apgina's, ik werk er ook wel veel aan, denk dat ik straks mijn verhaallijn wat ga uitschrijven... Ik heb de 2 namen veranderd misschien zijn ze nu beter ? VCS> mag ik vragen war Sanitory is misschien wel leuk om toe te voegen :$ Je moet echt iets met die 60 pagina's gaan doen mailen naar R* Bewerkt: 23 december 2009 door PrioXCoMBo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Ik heb de 2 namen veranderd misschien zijn ze nu beter ? VCS> mag ik vragen war Sanitory is misschien wel leuk om toe te voegen :$ Je moet echt iets met die 60 pagina's gaan doen mailen naar R* Tiamat gaat nog maar ik hou van Nibiru , das een geweldige naam... Sanitory kan ook Sanitation zijn, dat moet je zelf kiezen en het betekent praktisch gezien hetzelfde: opruiming . Maar voor ik naar R* zou stappen zou ik wel wat meer afmaken hoor, mijn naam moet in de aftiteling vermeldt worden XD. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) Ik heb de 2 namen veranderd misschien zijn ze nu beter ? VCS> mag ik vragen war Sanitory is misschien wel leuk om toe te voegen :$ Je moet echt iets met die 60 pagina's gaan doen mailen naar R* Tiamat gaat nog maar ik hou van Nibiru , das een geweldige naam... Sanitory kan ook Sanitation zijn, dat moet je zelf kiezen en het betekent praktisch gezien hetzelfde: opruiming . Maar voor ik naar R* zou stappen zou ik wel wat meer afmaken hoor, mijn naam moet in de aftiteling vermeldt worden XD. Okee bedankt dan gaat Tiamat er uit. < Wil je de nieuwe ff checke Okee Sanitory gaat Street Cleaners vervangen Ik zou hem dan nog even gaan afwerken Bewerkt: 23 december 2009 door PrioXCoMBo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Google Earth is je vriend Nee, in dit geval mag je toch echt gewoon Wikipedia gaan afzoeken hoor , dat gaat makkelijker vind ik... Voorproefje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Iedereen zijn weg dan om een naam te vinden, verder laten we maar ontopic blijven denk ik . Ik kan op wikipedia ook naar sterretjes kijken hoor... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) Okee, ik heb de naam veranderd Wil je even kijken,als hij niet mooi/goed is gewoon zeggen dan zoek ik door Bewerkt: 23 december 2009 door PrioXCoMBo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Okee, ik heb de naam veranderd Wil je even kijken,als hij niet mooi/goed is gewoon zeggen dan zoek ik door Zeg eens wat voor auto het gaat worden, dan kan je makkelijker een naam plaatsen . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Ford Mondeo Coupe Scoop Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Tip: Mundano, gebruikt in I als parodie op de toenmalige Mondeo , ik gebruik hem trouwens ook opnieuw... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts