norik Geplaatst: 22 april 2012 Rapport Geplaatst: 22 april 2012 Een spelcomputer net als in SA waar je gta 2 op kan spelen Offtopic:kon je dat in sa?
thebig Geplaatst: 22 april 2012 Rapport Geplaatst: 22 april 2012 Ik denk dat je andere spelletjes kon spelen op consoles in SA, maar GTA 2 geloof ik niet.
GTAKevin023 Geplaatst: 22 april 2012 Rapport Geplaatst: 22 april 2012 Nee, kon je ook niet. Ik wil dat je gta 2 kan spelen in gta V op een spelcomputer.
MisterDM Geplaatst: 22 april 2012 Rapport Geplaatst: 22 april 2012 Een spelcomputer net als in SA waar je gta 2 op kan spelen Offtopic:kon je dat in sa? Ja dat kan/kon alleen je kon niet GTA 2 spelen Wel zo'n space spelletje Hopelijk kan je in GTA V ook een bepaalde sport doen zoals: Honkbal, en zoals we al in de trailer hebben kunnen zien, kunnen we ook golfen
End Of The Riot Geplaatst: 22 april 2012 Rapport Geplaatst: 22 april 2012 In GTA IV (Ballad of Gay Tony) kon je ook al golven.
Maarten11 Geplaatst: 23 april 2012 Rapport Geplaatst: 23 april 2012 Ja dat lijkt me ook wel wat. Het lijkt me ook wel wat om (met vrienden) sportwedstrijden te bekijken, of om zelf te sporten (met of zonder vrienden). Het lijkt me ook wel leuk en realistisch als je zo nu en dan mensen ziet golven, basketballen, tennissen, beachvolleyballen etc op de daarvoor bedoelde velden. En ook dat je mensen workouts ziet doen op fitness apparatuur in de gym.
MisterDM Geplaatst: 10 mei 2012 Rapport Geplaatst: 10 mei 2012 Ik zou wel willen dat er treinen terug komen, of hebben we die al gezien in de trailer? Iedergeval, er waren al trein(en)station's in GTA SA, dus treinen zullen geloof ik wel terug komen. Alleen dan veel gedetailleerder
End Of The Riot Geplaatst: 10 mei 2012 Rapport Geplaatst: 10 mei 2012 In GTA IV had je de metro (die af en toe ook bovengronds ging), alleen kon je die niet besturen zoals in GTA SA. Het zou nog wel geinig zijn als je terug treinen kan besturen.
BelgiumRedDevils Geplaatst: 11 mei 2012 Rapport Geplaatst: 11 mei 2012 In GTA IV had je de metro (die af en toe ook bovengronds ging), alleen kon je die niet besturen zoals in GTA SA. Het zou nog wel geinig zijn als je terug treinen kan besturen. De tram komt wel terug.
Merc Geplaatst: 11 mei 2012 Rapport Geplaatst: 11 mei 2012 Mensen/gangs die agressiever optreden als jij ze bedreigd/slaat etc. In GTA IV krijg je gewoon bijna nooit geen ruzie in LC(alleen bij missies).
Flydog Geplaatst: 11 mei 2012 Rapport Geplaatst: 11 mei 2012 Ik hoop eingelijk niet dat als je een taxi of tram of trein pakt dat je kan skippen het is zonde van de uitzicht de omgeven de stad en zo en als het erin zit gebruik je het toch om ff snel van a naar b te komen en als ze het eruit laten kun je het niet gebruiken.
End Of The Riot Geplaatst: 11 mei 2012 Rapport Geplaatst: 11 mei 2012 Mensen/gangs die agressiever optreden als jij ze bedreigd/slaat etc. In GTA IV krijg je gewoon bijna nooit geen ruzie in LC(alleen bij missies). In sommige gedeeltes ontstonden er wel is relletjes, bijvoorbeeld bij Hove Beach waar de Russische gang aan de macht is. Als je daar een Russisch ganglid aanviel dan kwamen er vaak nog een paar anderen om hem te beschermen. @Hierboven: Het is niet omdat je kan skippen dat je dit ook hoeft te doen.
Davedavy Geplaatst: 15 mei 2012 Rapport Geplaatst: 15 mei 2012 De tram komt wel terug. Ben jij een R* medewerker dan?
BelgiumRedDevils Geplaatst: 15 mei 2012 Rapport Geplaatst: 15 mei 2012 De tram komt wel terug. Ben jij een R* medewerker dan? hahaha, neen was het maar waar. Ik heb hier een tram (speculatie) gepost met afbeelding, als je naar de trailer kijkt rond 0:52 dan zie je die bedelaars tegen die muur. Awel kijk dan naar boven dan zie je duidelijk tram (palen) en stroomkabels. Idem voor 0:32, aan de linkerkant waar je op de snelweg rijd. Let daar maar eens op als je de trailer nog eens bekijkt!
Davedavy Geplaatst: 18 mei 2012 Rapport Geplaatst: 18 mei 2012 Goed gezien , maar dat kunnen ook gewoon stroomkabels zijn.
Recommended Posts