Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

Een subway is geen tram hoor... dus noem de subway uit Liberty City dan ook geen tram :3

Ik weet niet wat ik moet denken van die kabels, ze leuken uitermate geschikt voor een elektrische spoorlijn/tramlijn en toch lijkt het gehele plaatje niet helemaal te kloppen :puh:

Maakt toch niet uit? Je verstaat het toch...

Over de kabels, het is over duidelijk voor mij een tram en mischien word er wel een Subway (underground)in V toegevoegd.

Ps: leuken word lijken?

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt het wel een leuk idee om iets als een zombie apocolypse mode in GTA5 te hebben, gewoon dat je lekker online kan freeroamen en dat je dan bijvoorbeeld zombie apocolypse mode kan aanzette en dat overal zombies zijn ofz, Ongeveer zoiets als Undead Nightmare, maar dan veel uitgebreider en met veel meer hordes zombies en veel meer opties, zie je het al voor je? met je wagen door de horde zombies crossen haha. Dat lijkt me echt super vet! Mischien een idee voor toekomstige DLC? ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt het wel een leuk idee om iets als een zombie apocolypse mode in GTA5 te hebben, gewoon dat je lekker online kan freeroamen en dat je dan bijvoorbeeld zombie apocolypse mode kan aanzette en dat overal zombies zijn ofz

Dat zou R* nooit doen :N Maar iedere zijn eigen wensen hé :)

Link to comment
Delen op andere websites

Pfff.. die zombie modes zijn nu ook wel al uitgemolken. :7

Ik zie ze misschien wel zoiets gelijkaardig doen met gangwars, dus dat je bijvoorbeeld waves van gangmembers krijgt die je dan allemaal moet uitschakelen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

wenslijstjestxt.png

Wapens

>> AK-47, RPG, MP5, M4, Shotgun.

Voertuigen

>> Turismo, Rhino, AT-400, Shamal.

Opdrachtgevers

>> Sweet, Cesar Vialpando.

Protagonist

>> Sweet.

Vijanden van de Protagonist

>> Big Smoke.

Mijn verhaal zou zijn..

>> Een bende-oorlog tussen de triads en de mensen van Grove Street.

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

>> Los Santos.

En ik wil ook nog...

>> Mooie Graphics.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik zou graag de wasstraat willen zien in GTA V :puh:

Klinkt misschien lullig, maar toch best wel handig als je auto vuil is van een tijdje door het platteland rijden :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij een leuke toevoeging lijkt is een selectie wiel voor in een voertuig. Een selectie wiel zoals we die kennen uit Red Dead Redemption en Max Payne 3.

WeaponWheel.png

In dit wiel staan dan allerlei opties voor je huidige voertuig. Bijvoorbeeld:

  • Lichten aan/uit
  • Ramen open/dicht
  • Dak open/dicht
  • Kofferbak open/dicht
  • Deuren op slot
  • Etc

Zo zouden ze dus ook meer opties kunnen toevoegen voor de voertuigen in plaats van alleen een toeter. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook wel graag een schommel, die auto's lanceert. Hoewel dat soort taferelen natuurlijk alleen aan de Oostkust worden beoefend... nou ja, als er maar neerstortende vliegtuigen inzitten dan, volgens WikiGTA is dat ook een bug.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien krijgen we geen lancerende schommel, maar iets anders deze keer. Wat dacht je van een lancerende steen? Of een lancerend standbeeld?

Het idee van priox vind ik uitstekend, je kan er veel in doen met slechts 1 knop en het voegt toe aan het realistme.

Deuren op slot doen lijkt me wel leuk, de politie het een beetje moeilijk maken

Link to comment
Delen op andere websites

Liften langs de kant van de weg (ook al klink dit zeer belachelijk in GTA) ^_^

Zou wel een stunt zijn. Dat Rockstar zegt "weet je wat? Auto's jatten in GTA is verleden tijd. En omdat alle taxi's zijn weggevlogen dankzij massale cheaters in 1992, zal je zelf iets moeten regelen. Ach, je kan altijd liften, per slot van rekening zijn de inwoners van Los Santos een vriendelijk volk. Maar beter nog verricht je eerlijk werk en kan je zelf een auto aanschaffen. Moet je wel eerst een rijbewijs hebben - we willen geen ongelukken. Los Santos is een plaats waar veiligheid gegarandeerd wordt, en dit lukt slechts als de bewoners elkaar met respect behandelen. Remember: Respect Is Everything!"

Link to comment
Delen op andere websites

Liften langs de kant van de weg (ook al klink dit zeer belachelijk in GTA) ^_^

Zou wel een stunt zijn. Dat Rockstar zegt "weet je wat? Auto's jatten in GTA is verleden tijd. En omdat alle taxi's zijn weggevlogen dankzij massale cheaters in 1992, zal je zelf iets moeten regelen. Ach, je kan altijd liften, per slot van rekening zijn de inwoners van Los Santos een vriendelijk volk. Maar beter nog verricht je eerlijk werk en kan je zelf een auto aanschaffen. Moet je wel eerst een rijbewijs hebben - we willen geen ongelukken. Los Santos is een plaats waar veiligheid gegarandeerd wordt, en dit lukt slechts als de bewoners elkaar met respect behandelen. Remember: Respect Is Everything!"

Het tegenovergestelde van Liberty City. Vriendelijker volk en vrouwen in bikini die je een lift geven tot aan het strand... hopelijk maar zal het mischien bij droomen blijven?

Link to comment
Delen op andere websites

Liften lijkt me niks xD dan pak ik liever zelf het stuur, dat schiet tenminste een beetje op :puh: behalve als het mooie vrouwen in bikini's zijn :cab: Die wil ik ook wel graag een lift geven ^_^ Stap maar in dames! w00t.

Ik zou het wel mooi vinden als je mensen kunt gijzelen. Dat je mensen van achteren kunt besluipen en met een mes kunt vast pakken (net als in GTA SA) en dan een steegje in slepen ofzo. Of als je iemand wilt afmaken, dan sleur je hem/haar een steegje in om hem/haar daar vervolgens heel rustig lek te steken en dan rustig het steegje weer verlaten ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...