Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

Minder onnodig gemiste kansen, dingen als in TBoGT dat je die guido club niet meer in kan na de shootout of dat je nitro alleen tijdens de triatlon kan gebruiken. Iets wat je in de hele serie terug ziet

oh en bodyguards of homies. :)

Bewerkt: door Aeyo
Link to comment
Delen op andere websites

Wapens

Hetzelfde als in GTA: IV met misschien nog wel wat nieuwe slagwapens :)

Voertuigen

Turismo, Comet, Andromade en een golfkarretje.

Opdrachtgevers

Zullen blijkbaar nieuwe personages zijn, met allerlei verschillende persoonlijkheden. Een één of andere hippie (Alá The Thruth), zo'n maffia-leiders etc.

Protagonist

Ook een nieuw iemand waarschijnlijk, liefs iemand met een grote naam in de criminele onderwereld. Zal het niet zijn als ik de voice-over van de trailer moet geloven.

Vijanden protagonist

Geen idee, zal wel een asociale gangleider leuk vinden.

Mijn verhaal zal zijn...

Die hoofdpersoon is een groot persoon in de criminele onderwereld, maar door enkele mistappen verliest hij zijn reputatie en probeert hij met de gekste dingen zich weer omhoog te werken daar.

Mijn favoriete locatie/stad zal zijn..

Een gebied buiten Los Santos, liefs iets wat lijkt op Red County/Whetstone.

Link to comment
Delen op andere websites

Wapens

>> Als ze alle wapens uit zowel IV, TLaD als TBoGT zouden terugbrengen ben ik al blij.

Voertuigen

>> De Angel, Hexer, Diabolus, F620 en... De Jester <3

Opdrachtgevers

>> D'r zal wel een corrupte agent bijzitten die je weer gaat chanteren.

Protagonist

>> Mss die hispanic uit de Trailer? Ik denk niet dat we met een vent van in de 40 gaan spelen die een gezin heeft. Dan krijg je dat gekloot weer met het nieuws ofzo dat je kinderen zou kunnen doodschieten :cab: .

Vijanden van de Protagonist

>> Ik hoop dat het eens iets anders is dan een Gangleader...

Mijn verhaal zou zijn..

>> Derp

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

>> Het strand

En ik wil ook nog...

>> Vette radiozenders!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Wapens maakt mij niet echt veel uit. Maar qua autos wat mooiere 2012 modellen. Dus niet dat soor auto`s van GTA San Andreas zoals de Walton uit SA puh2.gif

Waarom niet? Ik vind het altijd wel erg leuk om in veel verschillende auto's te rijden. Natuurlijk kies ik ook niet de Walton om lekker mee rond te rijden. Maar ik zou het wel leuk vinden als Rockstar wat meer met deze auto's doet. Bijvoorbeeld bepaalde missies waardoor je verplicht word om in een Walton te rijden. Zo moet Rockstar zorgen dat de speler in alle voertuigen komt te rijden, vliegen en varen. Rockstar heeft dit ook wel gedaan met vorige games. Bijvoorbeeld ook de lijst in Vice City waar ik nu zo aan denk. Je moest veel verschillende auto's stelen en inleveren. Hierdoor kreeg je weer een leuke beloning wat natuurlijk weer erg motiveerd om de deze lijst af te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop echt dat ze een zooitje RPG opties er proppen ( maar dat iets persoonlijks) gewoon dat je een babbeltje met een ped maakt dat je korting krijgt op kledingwinkel als je bevriendt bent met de baas, maarja dan zal het GTA genre wel erg veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel realistische verkeers regels willen zien zoals door rood light rijden dat de politie auto die het heeft gezien je achterna komt voor een bekeuring of voor je snelheid of fout parkeren bv als je je auto op de stoep zet voor de kleding winkel of zo dat je dan een bekeuring krijgt als je niet in een parkeer vak parkeert of een willekeurige aanhouden voor je papieren te checken rijbewijs enz

Link to comment
Delen op andere websites

De vraag is: heb je daar zin in, als je midden in een missie zit? Ik kan me voorstellen dat, als jij de verhaallijn in 30 uur wilt afmaken, je niet iedere vijf minuten wilt legitimeren omdat je te snel of door rood rijdt, of omdat je je auto niet netjes genoeg parkeert. Het verplicht beantwoorden van telefoontjes voor je vriend(inn)en leidde al tot veel frustraties in GTA IV, dus ik verwacht dat tegen zoiets nog meer tegenstand zal zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me voorstellen dat, als jij de verhaallijn in 30 uur wilt afmaken, je niet iedere vijf minuten wilt legitimeren omdat je te snel of door rood rijdt, of omdat je je auto niet netjes genoeg parkeert.

Maar dan zou er tenminste wat uitdaging zijn, de laatste jaren loopt de trend van GTA nogal richting het vermakkelijken van de game, maar op den duur ga je toch irriteren aan het gebrek aan uitdaging. Misschien is het lichtjes frustrerend, maar is dat ook niet wat een game hoort te doen? Een uitdaging vormen?

Link to comment
Delen op andere websites

De moeilijkheidsgraad zou ik dan niet daar gaan creëren, maar juist op andere plekken. Ik weet (en ik neem aan dat jij dit ook weet) dat je in GTA III en GTA Vice City bijvoorbeeld slecht tot geen cover had. Sinds de laatste GTA's is dit systeem zo ver uitgebreid, dat het doodsimpel is geworden om ergens achter te gaan schuilen, een paar "willekeurige" schoten af te vuren die magisch genoeg ook nog de tegenstander raken. Nu heb ik zelfs nog aim assist buiten beschouwing gelaten..

Frustratie is niet hetzelfde als moeilijkheidsgraad, of een uitdaging. Een uitdaging wordt op een gegeven moment simpeler, een frustratie kan hoogstens groeien, naarmate het probleem blijft ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is misschien wel een interessant standpunt, maar misschien zou een verbeterde AI hier ook wel helpen. Als de tegenstand eenzelfde intelligentie als jou bezit (of maar benaderend) dan zou de uitdaging groter worden zonder veel aan de gameplay te veranderen. Alhoewel vernieuwingen altijd interessant zijn.

Je hebt wel gelijk dat frustratie niet hetzelfde is als moeilijkheidsgraad, maar ze zijn wel recht evenredig verbonden, meer uitdaging => meer frustratie

Maar ook méér voldoening bij de volbrenging ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een game hoeft niet moeilijk te zijn, om leuk te zijn in mijn ogen. Die verkeersboetes zouden alleen maar voor irritatie zorgen, net zoals al die telefoontjes die je in IV kreeg. Iedereen vond het een leuk idee. Maar na een tijdje werd iedereen er gek van... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is misschien wel een interessant standpunt, maar misschien zou een verbeterde AI hier ook wel helpen. Als de tegenstand eenzelfde intelligentie als jou bezit (of maar benaderend) dan zou de uitdaging groter worden zonder veel aan de gameplay te veranderen. Alhoewel vernieuwingen altijd interessant zijn.

Je hebt wel gelijk dat frustratie niet hetzelfde is als moeilijkheidsgraad, maar ze zijn wel recht evenredig verbonden, meer uitdaging => meer frustratie. Maar ook méér voldoening bij de volbrenging ;)

De peds/tegenstanders in GTA IV gebruikten eenzelfde intelligentie, ervaarde ik. Echter, het werd pas vaak vervelend toen je NOOSE/FIB agenten (met armor) tegen je kreeg. Die hadden - vond ik - pas genoeg kans om te overleven. Als een normale tegenstander die ook eens zou hebben, zou het voor mij pas interessant worden. Of je moet de protagonist natuurlijk iets slapper maken, maar dat vond ik in GTA IV wel redelijk goed zitten.

Een game hoeft niet moeilijk te zijn, om leuk te zijn in mijn ogen. Die verkeersboetes zouden alleen maar voor irritatie zorgen, net zoals al die telefoontjes die je in IV kreeg. Iedereen vond het een leuk idee. Maar na een tijdje werd iedereen er gek van... :7

Ik vind een spel wat supersimpel is na een paar opdrachten eigenlijk vrij snel vervelen.. Een spel als GTA San Andreas zorgde voor veel (positieve) frustraties, omdat mensen zo graag die éne missie wilde halen, maar het hun gewoon niet lukte. Ik ben zelf geen behendige missies zoals Freefall of Learning to Fly, waar je echt op moet trainen (of het trucje moet snappen), tegengekomen in GTA IV. De echt moeilijke missies in GTA IV waren op twee, misschien zelfs één, hand te tellen.

De telefoontjes zijn een misstap geweest, naar mijn mening. Gelukkig kon je zelf de keuze maken of je aan sommige vriend(inn)en wilde beginnen, maar om mensen als Roman/Brucie constant aan je lippen te hebben hangen, werd inderdaad irritant. Daarom zie ik liever ook geen dergelijke politiecontroles, want soms wil je ook gewoon even lekker doorgassen, even lekker het hele landschap doorknallen. Dit was in GTA San Andreas en eerdere GTA's echt heerlijk om te doen, dus ik hoop dat dit in GTA V ook mogelijk is. Wat dat betreft is GTA IV wel weer goed gelukt, want het schetste echt een goed beeld van een levendige (drukke!) stad.

@ hieronder: Hey, let's go bowliiinggg! :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Alsjeblieft geen politiecontroles en dergelijk geneuzel. Ik denk dat zoiets een paar keer leuk is, maar daarna wordt het al gauw vervelend. Het brengt GTA wel dichter bij een realistische life sim, maar het zal bij de missies alleen maar tegenwerken. Zo heb ik het ook met de vrienden/vriendinnen in IV ervaren. Eerst denk je: "hey, wat een tof systeem, iemand belt me", maar dat verandert al snel in: "verdomme Brucie, rot nou eens een eind op met je gewauwel". Gewoon er uit laten dus. Als jij een hyperrealistisch stadsleven wilt nabootsen moet je een traffic simulator gaan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind een spel wat supersimpel is na een paar opdrachten eigenlijk vrij snel vervelen.. Een spel als GTA San Andreas zorgde voor veel (positieve) frustraties, omdat mensen zo graag die éne missie wilde halen, maar het hun gewoon niet lukte. Ik ben zelf geen behendige missies zoals Freefall of Learning to Fly, waar je echt op moet trainen (of het trucje moet snappen), tegengekomen in GTA IV. De echt moeilijke missies in GTA IV waren op twee, misschien zelfs één, hand te tellen.

De telefoontjes zijn een misstap geweest, naar mijn mening. Gelukkig kon je zelf de keuze maken of je aan sommige vriend(inn)en wilde beginnen, maar om mensen als Roman/Brucie constant aan je lippen te hebben hangen, werd inderdaad irritant. Daarom zie ik liever ook geen dergelijke politiecontroles, want soms wil je ook gewoon even lekker doorgassen, even lekker het hele landschap doorknallen. Dit was in GTA San Andreas en eerdere GTA's echt heerlijk om te doen, dus ik hoop dat dit in GTA V ook mogelijk is. Wat dat betreft is GTA IV wel weer goed gelukt, want het schetste echt een goed beeld van een levendige (drukke!) stad.

@ hieronder: Hey, let's go bowliiinggg! clown.gif

Dat heb ik eigenlijk nooit. Ik vind het verhaal/de stad interessant genoeg dus ik heb vaak die 'challange' niet nodig. Al snap ik wel dat dat voor sommige mensen de speeltijd verlengt en verbeterd. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...