Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

Ik kan al niet wachten op het topic: wat wil je in GTAVI?

IK denk wel dat er gewoon liften in GTAV komen waar je in free roam ook gebruik van kan maken. In de voorgaande GTA's zaten er al een paar voor in missies en het lijkt me logisch dat ze daar nu ook een stapje verder mee gaan. Verder zat er in La Noire ook zo'n lift in het gebouw van Jack Kelso die je altijd kan gebruiken, dus het kan makkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet of het al eens gezegd is. Maar een 'stille moord' zou ik wel graag zien worden toegevoegd. Gewoon iemand een steeg in kunnen sleuren en hem uit het zicht vermoorden.

Volgens mij kon je in SA wel iemand van achter beetpakken en vermoorden met je mes? Dus nu iets uitgebreider dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet of het al eens gezegd is. Maar een 'stille moord' zou ik wel graag zien worden toegevoegd. Gewoon iemand een steeg in kunnen sleuren en hem uit het zicht vermoorden.

Volgens mij kon je in SA wel iemand van achter beetpakken en vermoorden met je mes? Dus nu iets uitgebreider dus.

Nice one! 8)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Zo'n eigen vliegveld zoals in GTA SA in de woestijn was altijd wel leuk.

Zoiets zou wel mogen terugkomen, maar dan iets realistischer.

Bijvoorbeeld dat je de eigenaar van het vliegveld kent en het mag gebruiken of dat je er een hangar kan huren. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat er voertuigen zijn waar je in de multiplayer met meer dan vier personen in kan, zoals een bus, groter vliegtuig, pickup trucks etc.

Met andere woorden, dat wanneer het optisch past, het ook kan. Met uitzondering voor de twee- en driedeurs waggeltjes, want ik snap wel dat met die stoel naar voren klappen en naar de achterbank duiken wellicht lastig te maken is. :D

Link to comment
Delen op andere websites

wenslijstjestxt.png

Wapens >> p90, flamethrower

Voertuigen >> infernus

Opdrachtgevers >> nico bellic

Protagonist >> maakt me niet uit

Vijanden van de Protagonist >> maakt me ook niks uit

Mijn verhaal zou zijn.. >>

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn.. >> los santos

En ik wil ook nog... >> paragliden

Link to comment
Delen op andere websites

als het over trophies gaat zou ik niet graag zien dat we ze met elke hoofdpersoon 1 keer moeten uitspelen

ik zie graag dat je in elke missie een stealth en een full-rage mode kan doen

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, picknick spots die worden overlopen door wildlife. :puh: Dat je zit te picknicken tijdens het hiken met je vrouw, zoon en dochter in een mislukte poging de familiebanden wat aan te halen met die drie (je raadt het, je speelt met Michael in deze gedachtegang) komt er ineens een hele beestenboel over je kleedje wandelen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...