Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

wenslijstjestxt.png

Wapens

>>P90! :D

Voertuigen

>>Cheetah, Infernus, Banshee (

Opdrachtgevers

>>Little jacob maybe?

Protagonist

>>Die kennen we al

Vijanden van de Protagonist

>>FIB :D

Mijn verhaal zou zijn..

>>Achja, maakt niet zoveel uit, zolang het maar bangelijk is

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

>>Geen idee, alles zowat.

En ik wil ook nog...

>>

Bewerkt: door VWO-er
bbcodes gefikst
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Naarmate dit topic erg oud is zal ik mijn oordeel niet vellen over de gespeculeerde personages. Ik zou het gewoon super leuk vinden dat bijvoorbeeld Drank drinken of Roken in de game populairder wordt. Neem aan bijvoorbeeld het sigarretenmerk, Redwood.

The Majestic Hotel was een enorm hotel in The Ballad Of Gay Tony. Misschien zou het leuk zijn om meer missies te hebben met hotels, en dan dat je ze na de missie kunt gebruiken als ''kamer'' om te slapen. Dat was echt een minpunt in TBOGT. Dat je geen vrijheid had om zelf spullen te kopen. Wie bepaald nou als ik wel of niet een Hotelkamer huur?

Bewerkt: door Michaeltjuuh
Link to comment
Delen op andere websites

wenslijstjestxt.png

Wapens

>>P90, silenced weapons, sticky bomb.

Voertuigen

>> Snelle sportauto's, sportmotor, en een vliegtuig die je ook in SA had, zo'n plane die wel wat leek op de spitfire.

Opdrachtgevers

>> don't give a damn.

Protagonist

>>Franklin

Vijanden van de Protagonist

>> Stoute meisjes?

Mijn verhaal zou zijn..

>>Goed lopend verhaal, wat pakkend blijft.

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

>>Los Santos dus

En ik wil ook nog...

>> Bij voertuig customization, mogelijkheid tot het installeren van een zwaailicht ala FIB in VC (dus achter de voorruit.) dat zou ik echt top vinden. :-)

Bewerkt: door Fedmas
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb genoeg gelezen om te weten dat voldoende features terugkomen en bijkomen om te weten dat ik geen wensen hoef te plaatsen, ahoewel.......er is er toch eentje die ik toch echt wel zou willen hebben en dat is de optie om ook op consoles een eigen radio station samen te stellen met muziek naar keuze. De muziekstations die in de games zitten zijn altijd top maar na een tijdje en tijdens het herspelen worden die toch een beetje repetitief. Dus rockstar make it happen please!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik echt zou willen is het volgende : Niet dat je net als bij GTA 4 met 200 tegen een muur rijdt je alleen een loshangende bumper met een wat ingedeukte voorkant hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

dat je wissels kan omzetten zonder te modden dat miste ik eigenlijk in sa dus dat je met een trein of metro gewoon zelf de rijweg kan kiezen in plaats van dat je altijd de zelfde rijweg moet rijden omdat je de wissels niet kan omzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Weer even lijstjes invullen :D

Wapens

>>P90, M4A1, Minigun.

Voertuigen

>> Lekker snelle sportwagens gebaseerd op real-life sportwagens

Opdrachtgevers

>> Niko Bellic zou ik graag terug willen zien in Gta V

Protagonist

>>Franklin, Michael.

Vijanden van de Protagonist

>> De Politie natuurlijk! En misschien een bende uit Liberty City?

Mijn verhaal zou zijn..

>>Zolang het verhaal maar pakkend is, ik laat me door Rockstar lekker verassen.

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

>>Gewoon Los Santos.

En ik wil ook nog...

>>Voertuig customization en wapen customization. Ook een realistische politie eenheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb genoeg gelezen om te weten dat voldoende features terugkomen en bijkomen om te weten dat ik geen wensen hoef te plaatsen, ahoewel.......er is er toch eentje die ik toch echt wel zou willen hebben en dat is de optie om ook op consoles een eigen radio station samen te stellen met muziek naar keuze. De muziekstations die in de games zitten zijn altijd top maar na een tijdje en tijdens het herspelen worden die toch een beetje repetitief. Dus rockstar make it happen please!

dat moet er inderdaad echt in en misschien dat je dan ook een eigen naam ervoor kan bedenken.

dan komt de trailer muziek het er eerst in

Link to comment
Delen op andere websites

Wapens

Meer variatie dan in GTA IV. Verder zou ik de vlammenwerper terug willen zien en remote control bombs.

Voertuigen

Ik heb de verscheidenheid van voertuigen altijd wel goed gevonden, maar toch zou ik meer sportwagens willen zien dan in GTA IV het geval was. Verder ben ik blij dat er weer plattelandsvoertuigen in de game zitten(tractors en etc.)

Opdrachtgevers

Ik zou het wel wat vinden als missies meer vanuit de hoofdpersonen zelf zouden komen.

Verder zou ik meer cheats in het spel willen dan in GTA IV. De riot-cheat zou ik een goede vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

2 kleine dingetjes nog: Ik zou graag in een auto de motor uit kunnen zetten en zelf de lichten uit doen. Vooral vind ik het raar als je pakeert voor je huis en je auto blijft draaien(was al geregelt in 4 met pakeervlakken)maar dat wil ik nu zelf kunnen bapalen.

Link to comment
Delen op andere websites

2 kleine dingetjes nog: Ik zou graag in een auto de motor uit kunnen zetten en zelf de lichten uit doen. Vooral vind ik het raar als je pakeert voor je huis en je auto blijft draaien(was al geregelt in 4 met pakeervlakken)maar dat wil ik nu zelf kunnen bapalen.

de motor kon uit in gta iv door de knop waarmee je uit de auto stapt even ingedrukt te houden (bij de ps3 in ieder gfeval het driehoekje)

Link to comment
Delen op andere websites

dat je liften niet alleen in missies kan gebruiken maar altijd kan gebruiken en dat je dan ook ziet dat je in de lift bent.

Dat ligt volgens mij alleen aan jouw pc :7

offtopic: waarom wordt dit topic nog gebruikt/is het niet verplaatst naar de V-fora?

Link to comment
Delen op andere websites

dat je liften niet alleen in missies kan gebruiken maar altijd kan gebruiken en dat je dan ook ziet dat je in de lift bent.

Dat ligt volgens mij alleen aan jouw pc :7

speel het op ps3

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ligt volgens mij alleen aan jouw pc :7

Op eentje in VC en Liberty City (IV) na dan is er toch geen enkele lift die je kunt gebruiken buiten de missie's om.

offtopic: waarom wordt dit topic nog gebruikt/is het niet verplaatst naar de V-fora?

Topic noemde oorspronkelijk: "Wat zou jij willen in de volgende GTA?" en is gemakshalve tijdelijk hernoemd. Wanneer V uit is zal de topicnaam wellicht weer aangepast worden?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...