Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

Mij lijkt het vet als je in plaats van een ruitje intikken als je in een auto zit, het raampje gewoon naar beneden kunt draaien zodat je het later weer omhoog kunt draaien als je niet meer aan het schieten bent

Dus als je wilt schieten in een hevig vuur gevecht, moeten de tegenstanders ff wachten omdat jij je raam naar beneden moet draaien :) zowel, moet men van te voren dus aan denken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil maar 1 ding.

Dat je een eigen server hebt, waar alleen vrienden op kunnen spelen, zonder dat er onbekenden je game kunnen verstoren, maar dat je wel de keuze hebt om onbekenden tot je server toe te laten.

Link to comment
Delen op andere websites

Boten kunnen costumizen. Dus dat je bijv. een rubberbootje koopt voor 2000, en dan kan je er een motor bij kopen van een hoeveelheid pk. Hoe meer pk hoe duurder de motor is natuurlijk. En de mogelijkheid om er een stuurblok op te zetten. En als je geen stuur hebt dat je dan die motor met de hand draait en, zoals in het echt, als je hem (de joystick) naar links trekt, dan gaat de boot naar rechts.

En zoiets ook met polyester boten, dat je er een parasolletje bij kan kopen enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

sorry voor de spelfouten ik heb dislectie

idee:1 de mogelijkheid om personeel in tehuuren en een bedrijf te beginnen waar je dus ook echt je spullen zou moeten inkopen dus naar een staal fabriek gaan om inkopen tedoen omdan auto,s tekunnen bouwen endan weer teverkoopen of een kroeg beginnen om je ingekochten coke,xtc,ect teverkoopen zodat je dat nie opstraat hoef tedoen.

idee:2 de mogelijkheid om stuken land tekopen en daar dus zelf ontworpen of uitgebouwde bedrijven of huizen ect. Tebouwen

idee:3 de mogelijkheid om via het vliegvelt ook echt naar andere gta steden tekunnen vliegen endaar je missie,s en andere dingen tekunnen doen.

idee:4 dit is meer iets voor de lol maar de mogelijkheid om zelf drugs tekunnen gebruiken endan dat je met coke bijvoorbeeld hardere stooten kan geven maar ook van die tegepunten dat als je teveel snuift je levens verliest ect. en natuurlijk elke drugs zo zijn na/voordeelen.

idee:5 geld kunne vervoeren dat je het dus ook op de bank kan zetten met rente endat je opzak maar een bepaalt aantal kan hebben , je kan ook een kluis kopen en het daar opslaan, en ook dat rivaliseerende bendes je kunnen beroven dat je kluis of geld cash op je kast ofzo verdweenen is idee:6 lid worden van een bende met elk zo zijn ijgen gebied en voor/nadeelen bijvoorbeeld gang 1 voordeel: krijg beste prijs voor coke nadeel: wijnig leden endaarom loop je extra de kans om berooft of neergeschooten teworden gang:2 voordeel: goed getrainde schutters dus bijna niemand kan je wat maaken nadeel: je word gehaat door iedereen dus elke bende is je rivaal nogeneens tedenke aan de politie die je al maanden op de hielen zit en dus niet aarzelen om je neerteschieten als ze je zien en ga zo door.

ik hoop dat julie het wat vinden

Link to comment
Delen op andere websites

Hoop nog altijd dat Los Santos en Liberty City op de een of de andere manier aan elkaar gelinkt worden, al is het alleen maar in online modus,

even heen en weer vliegen en daar rotzooien lijkt me toch leuk

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het gaaf vinden als je in de luchthaven(s) zou kunnen. (En dan eventueel met inchecken erbij ofzo.. maar dat verwacht ik dan weer niet). :engel:

Dat zou wel erugh gaaf zijn! In IV was er wel een glitch en kon je er via de glitch er in...

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, auto's hebben al sinds San Andreas een soort van interieur. Maar je hebt het wellicht over een perspectief vanuit de bestuurder zijn plaats?

Zou inderdaad best interessant zijn, maar is voor mij niet zo belangrijk meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Even in op de ideeën van Rickry3;

de mogelijkheid om personeel in tehuuren en een bedrijf te beginnen waar je dus ook echt je spullen zou moeten inkopen dus naar een staal fabriek gaan om inkopen tedoen omdan auto,s tekunnen bouwen endan weer teverkoopen of een kroeg beginnen om je ingekochten coke,xtc,ect teverkoopen zodat je dat nie opstraat hoef tedoen.

Euhm... Wat? Ik weet niet of je op het juiste forum bent beland, maar dit gaat over GTA V! Het is een grappig idee, maar alsnog een eigen bedrijf past gewoon niet binnen GTA. ''Een staal fabriek''. Ik zou me erg diep teleurstellen in R* als dit er ooit in komt.

de mogelijkheid om stuken land tekopen en daar dus zelf ontworpen of uitgebouwde bedrijven of huizen ect. Tebouwen

Wederom: welkom op GATFORUM.NL en niet op een of andere The Sims 3 website. Of Simcity.

de mogelijkheid om via het vliegvelt ook echt naar andere gta steden tekunnen vliegen endaar je missie,s en andere dingen tekunnen doen.

Dus je wilt dat je bijvoorbeeld weer de missies van San andreas en Gta IV kan doen? Kerel wat heb jij een fantastische ideeën die het spel zoveel beter zullen maken.

dit is meer iets voor de lol maar de mogelijkheid om zelf drugs tekunnen gebruiken endan dat je met coke bijvoorbeeld hardere stooten kan geven maar ook van die tegepunten dat als je teveel snuift je levens verliest ect. en natuurlijk elke drugs zo zijn na/voordeelen.

Dit is nog het meest realistische GTA idee, maar voor mij hoeft het niet. Je kan al dronken worden en dat is eigenlijk wel goed genoeg.

Verder heb ik nog nooit zoveel fouten gezien in een bericht.. Serieus voor de grap deed ik het even in Opera (waar je dus automatisch verbeteringen ziet) en ik zag alleen maar rode strepen ;)

Bewerkt: door ShootDaan
Link to comment
Delen op andere websites

Verder heb ik nog nooit zoveel fouten gezien in een bericht.. Serieus voor de grap deed ik het even in Opera (waar je dus automatisch verbeteringen ziet) en ik zag alleen maar rode strepen ;)

Dude, wees eens aardig. Hij zegt als eerste dat hij dyslectie heeft. En sommige ideeën zijn best leuk hoor, past misschien niet in GTA V maar zou wel een leuke kleine zij missie kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Die bedrijven komen gewoon terug, waarschijnlijk niet zo uitgebreid, maar zitten er wel in. En ik vind bedrijven eigenlijk supergoed bij een GTA passen. Je eigen imperium opbouwen en voor inkomen zorgen. En in VCS kon je ook al een beetje bedrijven uitbreiden en alles. Zou me niets verbazen als je bv. voor een bedrijf een missie doet dat er geld binnenkomt en je het bedrijf enigszins kan uitbreiden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het bedrijven bezitten kwam ook voor in VC. Beetje je poen collecteren, meer niet, maar toch. Eerder gedaan dus terug te verwachten. Al zie ik het nog even niet in de setting passen, Trevor klust bij als bountyhunter, Franklin is Repoman en Michael, ja, die zou het kunnen gaan doen wellicht. Natuurlijk kan het ook totaal anders uitpakken in het verhaal. GTA V schijnt om de dollar te draaien dus zou het zomaar kunnen. Dat strippen van auto's voor poen trouwens ook.

Aangezien Benzies al liep te hinten naar het toevoegen van andere locaties aan GTA Online, prijkt die wens nu toch vooral bovenaan mijn wenslijstje! Ik zou het echt helemaal te gek vinden als de GTA Online opties die tot nu toe zijn bevestigd ook in het Liberty City van IV te doen zijn:

1. Zelf TDM-, DM- en Racemaps maken met de editor

2. Appartementen kopen met garages etc.

3. Heists (co-op)

4. Sport minigames

Alleen deze vier al. En dan moet ik zeggen dat ik liever eerst Vice City terugzie dan Liberty City, maar aangezien Liberty City al bestaat in High Def, denk ik dat wanneer Benzies zijn zinnen doorzet, we als eerste naar Liberty City kunnen gaan reizen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...