Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

Zal het niet mooi zijn als je nou ook met vuurwerk kan gaan lopen kloten in GTA V ?

Lijkt mij wel grappig maar ook handig om oud en nieuw te vieren toch ?

>>> Door Jacky-2007: Onderwerp "vuurwerk in GTA V" samengevoegd met het wensentopic. Kijk eerst voor je een nieuw onderwerp start of je idee/vraag/onderwerp wellicht in een ander topic past voordat je een nieuw onderwerp aanmaakt. :tu: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net wat Liberty City Stories zitten spelen en zag iets typisch voor VC en de Stories.

-Een auto die stilstond met de bestuurder ernaast en een dode ped die voor hem op de grond ligt.

Dit is eigenlijk best wel iets leuk om te zien. Okej, het is niet echt "leuk" om zien, maar zoiets geeft je wel het gevoel dat de wereld rondom je net dat ietsje beetje meer leeft. In SA zie je soms ook wel een voertuig een ped overrijden en hetzelfde voor de IV-era, maar een Random Event als deze dus niet. De vraag is natuurlijk hoe dat zoiets als dit dan in V moet verwerkt zitten? Een lichtjes beschadigd voertuig dat wat opzij staat, een groepje mensen dat toekijkt hoe wat paramedics een ped dan in een Ambulance leggen. Ik zie zoiets wel zitten.

Nou heeft Rockstar wel bevestigd dat er vele Random Events in V zitten, zoals in RDR, maar ik ben benieuwd of ze iets simpels als dit hebben toegevoegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Verbeterde gameplay als het gaat om het stelen en om gestolen voertuigen in het algemeen. Hoe vaak reed je in GTA IV wel niet rond met een ingetikte ruit, en kon je daar vervolgens uren lang mee rond rijden zonder dat de politie ook maar iets deed; ik wil dus zien dat net zoals IRL dat de politie je gestolen auto eventueel opmerkt en je een 1-ster wanted level krijgt.

Probeer je natuurlijk constant te ontsnappen, dan krijg in verloop van tijd steeds meer "aandacht" wat betreft je gestolen voertuig, tenzij je hem natuurlijk customized met andere nummerplaten en een nieuw kleurtje erop. Ook wil ik graag zien dat het stelen van onbemande voertuigen wat meer uitgebreid is, in GTA IV was dat al best realistisch gedaan, maar ik bedoel, je tikt een raampje in en je je rijdt 2 seconden later als weer weg, dat klopt natuurlijk niet, en wat je ook zag is dat bij sommige grote voertuigen zoals de Packer, Benson, Mule, Flatbed etc, dat je de deur gewoon opendeed en instapte omdat deze voertuigen "te hoog" waren voor een inbraakanimatie.

Je zou dus bijvoorbeeld eerst het wiel/trede kunnen opklimmen en dan bijvoorbeeld het raampje inslaan met een welgemikte vuistschot zoals Niko, Johnny, en Luis wel eens deden bij SUV"s zoals de Patriot, Landstalker, Cavalcade, etc. Btw, ben ik al best blij dat je je gemodificeerde auto's etc "tagged" en dat je ze later kan ophalen bij een impound lot.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Een hele grote wens in GTA V is toch zeker gangs in verschillende buurten die de buurt onveilig maken .Als je dan een bepaald gebied binnenrijd en je bedreigd word door bendeleden want dat miste ik in voorgaande delen . Stel voor dat bendeleden ( gangs ) bepalen hoe een sfeer aanvoelt door rustig of gevaarlijk gedragen . Dit is toch het allerbelangrijkste aspect bij een GTA game maar ik denk niet dat mijn wens erin zit .Misschien in GTA 6

Link to comment
Delen op andere websites

De mogelijkheid om drugs te verkopen op straat en een aardig zakcentje te verdienen!

Ik hoop zelf dat die optie er ook komt en je er inderdaad aardig mee kan verdienen

Het zal het spel meer opties geven en natuurlijk een stuk leuker

Maar aangezien je ook met mensen kan praten denk ik dat je best zo iets kan doen

Link to comment
Delen op andere websites

De mogelijkheid om drugs te verkopen op straat en een aardig zakcentje te verdienen!

Zou inderdaad een leuke mogelijkheid zijn. Maar dan zou de mogelijkheid om drugs te kopen ook wel leuk zijn. Wanneer dat er in zit, zou het fijn zijn als drugs ook daadwerkelijk invloed hebben op je skills etc. Anders heeft het namelijk ook niet echt een toevoeging in de game.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt het vet als je in plaats van een ruitje intikken als je in een auto zit, het raampje gewoon naar beneden kunt draaien zodat je het later weer omhoog kunt draaien als je niet meer aan het schieten bent

Link to comment
Delen op andere websites

-betere politie

-meer npc's (zodat je geeneen de zelfde meer tegenkomt)

-meer gebouwen waar je in kunt

-meer wapens

-ganghouse's (een huis die je met je crew kan kopen om daar met je mattie's te chillen)

-ganghouse's van andere crew's kunnen aanvallen

-oneindige mogelijkheden zoals ff kunnen roken,skateboarden,fietsen.

-freerunnen kunnen leren en skill opbouwen

-dieren

-jongere en oudere mensen

-meer vliegtuigen

-het mobieltje voor cheats houden

-oneindig veel cheats voor echt alles

-gigantisch veel kleren,tatoage's,sieraden om te kopen

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...