Tomato Geplaatst: 18 mei 2012 Rapport Geplaatst: 18 mei 2012 De tram kwam in San Andreas toch alleen maar voor in San Fierro als ik me niet vergis? Ik weet natuurlijk ook niet hoe het in het echte Los Angeles zit? Misschien ... mja Rockstar doe me dit niet aan!
BelgiumRedDevils Geplaatst: 19 mei 2012 Rapport Geplaatst: 19 mei 2012 (bewerkt) De tram kwam in San Andreas toch alleen maar voor in San Fierro als ik me niet vergis?Ik weet natuurlijk ook niet hoe het in het echte Los Angeles zit? Misschien ... mja Rockstar doe me dit niet aan! In LA komt wel (in het echt) een tram voor: Goed gezien , maar dat kunnen ook gewoon stroomkabels zijn. Ik denk het niet, en weet je waarom. Als het stroomkabels zouden zijn dan zou het zoals onderstaande foto eruit zien. De informatie over de voertuigen die onlangs gelekt is komt er ook een tram in voor: Trains - 9Cablecar Chairlift Subway_lo Subway_hi Train_carg Trainf_carg Trainr_carg Train_int Lighty Bewerkt: 19 mei 2012 door geoffrey11
Davedavy Geplaatst: 19 mei 2012 Rapport Geplaatst: 19 mei 2012 De tram kwam in San Andreas toch alleen maar voor in San Fierro als ik me niet vergis?Ik weet natuurlijk ook niet hoe het in het echte Los Angeles zit? Misschien ... mja Rockstar doe me dit niet aan! In LA komt wel (in het echt) een tram voor: Goed gezien , maar dat kunnen ook gewoon stroomkabels zijn. Ik denk het niet, en weet je waarom. Als het stroomkabels zouden zijn dan zou het zoals onderstaande foto eruit zien. De informatie over de voertuigen die onlangs gelekt is komt er ook een tram in voor: Die stroomkabels waar jij het over hebt op die screenshot achter dat huis, zijn alleen buiten de stad, in de stad zelf kom je die niet tegen. En over dat voertuigenlijstje, deze lijst klopt niet of is incompleet, want niet alle voertuigen uit de trailer staan erin.
henk_NL Geplaatst: 19 mei 2012 Rapport Geplaatst: 19 mei 2012 (bewerkt) hoe ken je een bericht verwijderen ik wilde ergens op reagere maar ging niet helemaal goed Bewerkt: 19 mei 2012 door henk_NL
BelgiumRedDevils Geplaatst: 19 mei 2012 Rapport Geplaatst: 19 mei 2012 Je ziet een paar seconde later dat het een brug is waar die blauwe auto uitrijd en blauwe truck, komaan je gaat toch geen brug maken voor stroomkabels? Het is een tramspoor waar ik zeker van ben!
thebig Geplaatst: 19 mei 2012 Rapport Geplaatst: 19 mei 2012 Het lijkt me inderdaad een goede plaats om een trein/tram/watjeookmaarwildatmetstroomkabelsrijdt te laten rijden. Het ligt een beetje hoger dan de rest van de straat, zoals dat geloof ik het geval was in IV en waarschijnlijk ook in het echte LA. Bovendien is het inderdaad onzinnig dat ze speciaal zoiets maken om er enkel stroomkabels op te zetten.
BelgiumRedDevils Geplaatst: 19 mei 2012 Rapport Geplaatst: 19 mei 2012 Ze hadden toch in L.A Noir trams? Laten we trams kapen en de stad onveilig maken...
Phoenyxar Geplaatst: 19 mei 2012 Rapport Geplaatst: 19 mei 2012 Door non-stop hetzelfde rondje te rijden... het enige wat je kan doen is versnellen en vertragen. Het zou pas leuk worden mocht je van spoor kunnen wisselen, dat zou wat verandering geven aan de Freight-missies zoals we die in San Andreas kenden, daar was het gewoon plankgas en er voor zorgen dat je niet omkantelde in de bocht
WOOTinator Geplaatst: 19 mei 2012 Rapport Geplaatst: 19 mei 2012 Ik zou graag veel referenties naar de vorige GTA's willen. Vooral GTA Vice City. Misschien zelfs een missie die je terug naar Vice City brengt. (Volgens geruchten heeft de speler Albert de Silva vroeger in de Vercetti Gang gewerkt in Vice City) En ik wil zeker weten weer Tommy Vercetti zien! ^^
jim-soil Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 het lijkt me wel cool dat je net als in RDR je mensen hun spullen (geld en ammo) moet pakken, dus niet dat het allemaal over de grond ligt
ajaxjeroenajx Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 ik hoop dat het spel zo vet is, dat zelfs nadat je het 2 jaar speelt, nog dingen tegenkomt die je nog niet eerder had gezien
henk_NL Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 ik zou graag in gta five weer vrachtwagen met oplegger willen net zo als gta san andreas
Maarten11 Geplaatst: 21 mei 2012 Rapport Geplaatst: 21 mei 2012 Het is inderdaad wel waarschijnlijk dat dat een tram is. Hopelijk kun je die dit keer ook zelf besturen en een submissie ermee doen. Gewoon reizigers naar de volgende stations brengen. Het zou dan ook wel leuk zijn als je gebruik kunt maken van wissels. En dat het ook mogelijk is om aanrijdingen te veroorzaken met andere treinen Ik hoop dat ze binnen Los Santos een tram systeem hebben en buiten LS treinrails dat je door de hele staat leidt, en dat ook een aantal dorpjes een station hebben. En ik wil ook niet dat ik een halfuur moet wachten tot er eindelijk een trein aankomt (zoals in SA vaak het geval was).
BelgiumRedDevils Geplaatst: 21 mei 2012 Rapport Geplaatst: 21 mei 2012 Ik hoop dat ze binnen Los Santos een tram systeem hebben en buiten LS treinrails dat je door de hele staat leidt, en dat ook een aantal dorpjes een station hebben. En ik wil ook niet dat ik een halfuur moet wachten tot er eindelijk een trein aankomt (zoals in SA vaak het geval was). Dat zal wel, als je ziet dat je in IV een mooi (subway) tramsysteem hebt (met omroep)... Ik hoop dat je naar ook buiten de stad rijd, zoals in het echt.
Phoenyxar Geplaatst: 21 mei 2012 Rapport Geplaatst: 21 mei 2012 (bewerkt) Een subway is geen tram hoor... dus noem de subway uit Liberty City dan ook geen tram :3 Ik weet niet wat ik moet denken van die kabels, ze lijken uitermate geschikt voor een elektrische spoorlijn/tramlijn en toch lijkt het gehele plaatje niet helemaal te kloppen Bewerkt: 21 mei 2012 door Phoenyxar
Recommended Posts