Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

dat zeg ik niet maar volgens mij zei ik toenet al dat het niet hetzelfde moet worden.

volgens mij zijn we een beetje offtopic aan het gaan

Het topic gaat hierover :7 , ik bedoel zel alleen maar dat iets op SA-opbouwing gebaseerde game goed zou zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag willen dat je de sterkte van de auto kon instellen, en de "slimheid" van de politie.

Ja, ik zou soms de politie ook wel eens willen uitschakelen, zodat je zelf je scenario's kan maken, maar dan wel wanneer je bijvoorbeeld missielijn uitschakelt ergens... en zo dan politie uitschakelt, waardoor alles inactief aan missie's...

Link to comment
Delen op andere websites

weet ik wel maar als je een bijna precies zo een zelfde gamer maakt alleeen betere graphics en andere verhaallijkn is het toch ook niet leuk of ligt dat aan mij?

Als ze San Andereas doen moeten ze San gewoon opnieuw ontwerpen net zo wat ze bij LC van III > IV hebben gedaan, alleen ze moeten het bos gedeelte houden dat maakte San Adereas voor mij geweldig

Link to comment
Delen op andere websites

weet ik wel maar als je een bijna precies zo een zelfde gamer maakt alleeen betere graphics en andere verhaallijkn is het toch ook niet leuk of ligt dat aan mij?

Als ze San Andereas doen moeten ze San gewoon opnieuw ontwerpen net zo wat ze bij LC van III > IV hebben gedaan, alleen ze moeten het bos gedeelte houden dat maakte San Adereas voor mij geweldig

Bos gedeelte? :7 Gewoon net zoals het vorige een staat... met county's... en liefst heel veel :D .

Link to comment
Delen op andere websites

weet ik wel maar als je een bijna precies zo een zelfde gamer maakt alleeen betere graphics en andere verhaallijkn is het toch ook niet leuk of ligt dat aan mij?

Als ze San Andereas doen moeten ze San gewoon opnieuw ontwerpen net zo wat ze bij LC van III > IV hebben gedaan, alleen ze moeten het bos gedeelte houden dat maakte San Adereas voor mij geweldig

Bos gedeelte? :7 Gewoon net zoals het vorige een staat... met county's... en liefst heel veel :D .

Dat bedoel ik ook :7

Idd heel veel County dat vind ik San !

Link to comment
Delen op andere websites

Dingen die ik in de nieuwe gta graag wil zien...

- huizen kopen

- tuning van auto`s

- politie moet een stuk slimmer worden.

- ambulance personeel moet beter inspelen op slachtoffers.

- ook de brandweer mag actiever zijn rol gaan doen.

- Moeilijkheidsgraad ???

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel Vice City, Liberty City, San Andreas en nog een nieuwe staat bij elkaar willen dus lekker groot en dat reizen per vliegtuig belangrijk word.

Ik zou graag gangs terug willen, gang wars.

Fietsen, skatboard zulke dingen. Zwemen parachute springen

Alle voorgaande wapens. Wapenwinkels. Meer kleding keuze. Horloge, tattoo, ketings terug.

Meer winkels, panden waar je naar binnen kan.

Ik wil volop huizen kunnen kopen, auto's kopen lijkt me ook geweldig.

En wat mij mooi lijkt is een parkeertrein bij een save house die je helemaal vol met auto's kan zetten.Dat is mooi idee! Dus net zoals GTA lV alleen iets groter. Mensen ontmoeten op straat vrienden worden, telefoon kopen. Optie op foto's te maken als je wat raars meemaakt via je telefoon.

Zo weet ik nog wel taloze dingen, Eigenlijk wat één niet heb moet deze allemaal hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een beetje de SA engine met de IV graphics.

Nee, de IV-Engine met de SA-omgeving en mogelijkheden :7 .

IV heeft geen modshops..

------------------------------

weet ik wel maar als je een bijna precies zo een zelfde gamer maakt alleeen betere graphics en andere verhaallijkn is het toch ook niet leuk of ligt dat aan mij?

Ligt aan jouw, aangezien ik dat wel leuk zou vinden :puh:

Of eventueel dezelfde verhaallijn en betere graphics; heb de verhaallijn nooit gespeeld

------------------------------

heel veel wapens, en tanks.

Eindelijk iemand weer ontopic.

Ik denk dat het moeilijk wordt om een normale levensstijl te creëren als er heel veel tanks in het spel zitten. Jij niet?

------------------------------

je moet niet teveel open gebieden. maar het lijkt me wel weer eens leuk om over een vlakte te rijden op volle snelheid op een motor 8)

Dat kan in GTA San Andreas al; rij naar Las Venturas en ga op de snelweg. :tu:

------------------------------

Dingen die ik in de nieuwe gta graag wil zien...

- huizen kopen

- tuning van auto`s

- politie moet een stuk slimmer worden.

- ambulance personeel moet beter inspelen op slachtoffers.

- ook de brandweer mag actiever zijn rol gaan doen.

- Moeilijkheidsgraad ???

Hoe verder je in het spel komt hoe moeilijker het wordt om bijvoorbeeld de missies te doen of de politie af te schudden.

------------------------------

Ik zou wel Vice City, Liberty City, San Andreas en nog een nieuwe staat bij elkaar willen dus lekker groot en dat reizen per vliegtuig belangrijk word.

Ik zou graag gangs terug willen, gang wars.

Fietsen, skatboard zulke dingen. Zwemen parachute springen

Alle voorgaande wapens. Wapenwinkels. Meer kleding keuze. Horloge, tattoo, ketings terug.

Meer winkels, panden waar je naar binnen kan.

Ik wil volop huizen kunnen kopen, auto's kopen lijkt me ook geweldig.

En wat mij mooi lijkt is een parkeertrein bij een save house die je helemaal vol met auto's kan zetten.Dat is mooi idee! Dus net zoals GTA lV alleen iets groter. Mensen ontmoeten op straat vrienden worden, telefoon kopen. Optie op foto's te maken als je wat raars meemaakt via je telefoon.

Zo weet ik nog wel taloze dingen, Eigenlijk wat één niet heb moet deze allemaal hebben.

Zoiets heet GTA United + GTA San Andreas. :puh:

------------------------------

Wat me zelf nog leuk lijkt is meer wapens uit SA in IV. Zoals een machinegeweer, heatseaking RPG, etc.

En vliegtuigen :dans:

Offtopic: Dit is een grote post, graag voor de mensen onder mij, niet mijn hele post quoten, maar stukjes daarvan a.u.b. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...