Jump to content

GTA VCS/LCS


Dakendak

Recommended Posts

Eigenlijk zou je ze beide moeten kopen :7 , maar als ik kijk naar de dingen die jij opsomt zou je het beste LCS kiezen, langere verhaallijn en de net iets grotere en vollere stad, ook mooi weergegeven als je het vergelijkt met III, alleen weet ik niet of je ze ook op een Go kan spelen, daarvoor moet je bij anderen zijn :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk welke je moet halen kan ik nie echt zo zeggen. Ik vind dat ze beide wel alles hebben wat jij wilt.

Maar oke ja Alle 3 de PSP GTA's staan in de Playstation store. Daardoor kan je ze ook gewoon kopen in de PSN store en spelen op je GO!

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm....

Dat is voor mij lastig te zeggen. Het is wel zo dat beide games alleen via WLAN kunnen. Dus je moet naast elkaar zitten.

En ja als je echt daarom moet gaan zal ik voor VCS gaan omdat die meer modi heeft en helikopters.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan doen we het maar zo...

Je kiest maar zelf hoeveel * je nodig hebt

[b]Pluspunten VCS[/b]
[list]
[*]
[*]
[/list]

[b]Minpunten VCS[/b]
[list]
[*]
[*]
[/list]
[b]Pluspunten LCS[/b]
[list]
[*]
[*]
[/list]
[b]Minpunten LCS[/b]
[list]
[*]
[*]
[/list]

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Pluspunten VCS

  • Mooie omgeving
  • Helikopters
  • Goeie submissies
  • Genoeg variatie in missies
  • De mogelijkheid om te zwemmen.
  • Geweldige soundtrack (V rock, Emotion 98.3) Lekkere 80's music
  • Vreemde humor. Wat ik heb.
  • Goeie gameplay
  • Empire building is een leuke toevoeging
  • Veel en leuke multiplayer modi
  • Veel en leuke multiplayer gebieden. Niet te groot niet te klein.
  • Map is precies goed niet te groot niet te klein. Goede infrastructuur
  • Geweldige wapens
  • Veel verschil in Submissies
  • Submissies die je nog nooit hebt gezien.
  • 99 luftbalons. :D Is eens wat anders dan je colectables die je normaal moet zoekken

Minpunten VCS

  • Heeft niet echt een geweldig verhaal.
  • Heeft ook soms een humor met WTH
  • Je hebt op begeven moment zo veel geld over, dat je gewoon niet weet wat je moet doen.
  • Sharks (Gang) zijn een pain in the ass als ze achter je aan komen. Maarja je kan er zelf voor kiezen om ze achter je aan te laten gaan door de empire sites.

Pluspunten LCS

  • Goeie gameplay
  • Leuke humor.
  • Leuke humor
  • Leuke multiplayer modi
  • 3 grote multiplayer eilanden
  • Goede hoeveelheid wapens

Minpunten LCS

  • Varhaal is beter dan VCS maar nogsteeds niet een topper.
  • Er zijn wel zo veel wapens dat sommige echt overbodig zijn.
  • Niet zo veel te doen buiten de verhaallijn om dat je nog niet kent.
  • Valt soms in hethaling
  • Op sommige plekken in de infrastructuur oké. Maar op andere plekken is het een ramp. Echt zeker niet fijn voor de taxi submissies.
  • Alweer zoeken naar die colectables op de grond.

Eindconclussie: Grand Theft auto: Vice city stories.

Maar je moet echt zelf nog naar de andere dingen kijken van het spel.

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk daar ben ik het dus niet mee eens.

oke het vliegen wordt soms saai. Maar je laat het nu klinken alsof het alleen maar vliegen is. Vliegen is maar een onderdeel van VCS

Er zijn nog genoeg andere dingen te doen in VCS. En door de grote hoeveelheid activiteiten die je kan doen in VCS is het toch beter dan LCS aangezien die bij veel missies maar ook submissies in herhaling vallen.

Kijk in LCS heb je vaak: 1. Ga daar naartoe. 2. Maak dat poppetje dood. 3. Verlies de politie.

in VCS is het soms nogsteeds zo maar je moet vaak tussendoor nog het een en ander regelen.

Kijk als ik ze allebei met een eerdere GTA moet vergelijken dan zal ik gaan voor.

LCS lijkt een beetje op een mengseltje van GTA: III Met de wapenfuncties en voertuigen uit VC

Maar VCS lijkt dan weer totaal op VC met de leuke hoeveelheid zijmissies. De empire sites kan je al de essets van VC en SA zien maar dan met de extra functie van zelf bepalen wat waar komt en hoe groot het gebouw wordt. En je hoeft niet steeds naar de essets toe te gaan om even wat inkomsten te vangen.

En een aantal geweldige karakters uit VC zijn er ook weer. waardoor dit spel een beetje een oud en vertrouwd gevoel geeft van spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk daar ben ik het dus niet mee eens.

oke het vliegen wordt soms saai. Maar je laat het nu klinken alsof het alleen maar vliegen is. Vliegen is maar een onderdeel van VCS

Er zijn nog genoeg andere dingen te doen in VCS. En door de grote hoeveelheid activiteiten die je kan doen in VCS is het toch beter dan LCS aangezien die bij veel missies maar ook submissies in herhaling vallen.

Kijk in LCS heb je vaak: 1. Ga daar naartoe. 2. Maak dat poppetje dood. 3. Verlies de politie.

in VCS is het soms nogsteeds zo maar je moet vaak tussendoor nog het een en ander regelen.

Kijk als ik ze allebei met een eerdere GTA moet vergelijken dan zal ik gaan voor.

LCS lijkt een beetje op een mengseltje van GTA: III Met de wapenfuncties en voertuigen uit VC

Maar VCS lijkt dan weer totaal op VC met de leuke hoeveelheid zijmissies. De empire sites kan je al de essets van VC en SA zien maar dan met de extra functie van zelf bepalen wat waar komt en hoe groot het gebouw wordt. En je hoeft niet steeds naar de essets toe te gaan om even wat inkomsten te vangen.

En een aantal geweldige karakters uit VC zijn er ook weer. waardoor dit spel een beetje een oud en vertrouwd gevoel geeft van spelen.

Oke ik moet toegeven dat je wel gelijk hebt :Y .

Maar ik ben het ook eens met me vorige post.

Daar heb ik het niet echt bepaald over alleen vliegen.

Kmoet wel toegeven: VCS heeft meer dingen dan LCS.

Kheb ze allebij. 8)

Alleen kijk nou is naar bijde spellen.

Wat is er ook nog leuk van GTA?

Dat je sommige dingen niet kan halen. :tu:

Dat heb je eerder bij LCS dan VCS.

VCS is zo van: 1 dag later...

Zo, op naar de zijmissies. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk daar ben ik het dus niet mee eens.

oke het vliegen wordt soms saai. Maar je laat het nu klinken alsof het alleen maar vliegen is. Vliegen is maar een onderdeel van VCS

Er zijn nog genoeg andere dingen te doen in VCS. En door de grote hoeveelheid activiteiten die je kan doen in VCS is het toch beter dan LCS aangezien die bij veel missies maar ook submissies in herhaling vallen.

Kijk in LCS heb je vaak: 1. Ga daar naartoe. 2. Maak dat poppetje dood. 3. Verlies de politie.

in VCS is het soms nogsteeds zo maar je moet vaak tussendoor nog het een en ander regelen.

Kijk als ik ze allebei met een eerdere GTA moet vergelijken dan zal ik gaan voor.

LCS lijkt een beetje op een mengseltje van GTA: III Met de wapenfuncties en voertuigen uit VC

Maar VCS lijkt dan weer totaal op VC met de leuke hoeveelheid zijmissies. De empire sites kan je al de essets van VC en SA zien maar dan met de extra functie van zelf bepalen wat waar komt en hoe groot het gebouw wordt. En je hoeft niet steeds naar de essets toe te gaan om even wat inkomsten te vangen.

En een aantal geweldige karakters uit VC zijn er ook weer. waardoor dit spel een beetje een oud en vertrouwd gevoel geeft van spelen.

Oke ik moet toegeven dat je wel gelijk hebt :Y .

Maar ik ben het ook eens met me vorige post.

Daar heb ik het niet echt bepaald over alleen vliegen.

Kmoet wel toegeven: VCS heeft meer dingen dan LCS.

Kheb ze allebij. 8)

Alleen kijk nou is naar bijde spellen.

Wat is er ook nog leuk van GTA?

Dat je sommige dingen niet kan halen. :tu:

Dat heb je eerder bij LCS dan VCS.

VCS is zo van: 1 dag later...

Zo, op naar de zijmissies. :ch:

Daar kan ik je wel een beetje gelijk in geven.

Sommige dingen in LCS zijn wat moeilijker te halen. Maar vaak wel sneller in vergelijking van VCS.

En daardoor is het vaak ook het zelfde. Ga van A naar B en schiet C af.

Bij VCS is het ook wel soms zo. Maar dan moet je er nog het een en ander bij doen.

Ook bij de Collectables moet je nu meer naar boven kijken om hem te vinden.

Bij LCS ligt het allemaal op de grond of op een gebouw. Bij VCS zijn het soms plekken waar je niet eens met een heli bij komt. En je dus erg goed moet zoeken om het te vinden.

En ja de verhaallijn is niet echt zo lang in VCS maar echt wel meer als een dagje hoor.

Maar Oke LCS heeft wel een iets beter verhaal.

Maar VCS heeft weer meer diepgang in het verhaal.

Mijn keuze is nogsteeds en blijft GTA: VCS

Maar uiteraard om even op de hoofdvraag te komen.

Je kan ze natuurlijk allebei kopen. Ze kosten maar iets van €15,- of €20,-

Maar wat je ook kan doen is even op Youtube of WikiGTA kijken. Even kijken wat ieder spel kan en dan je beslissing maken.

Je kan uiteraard ook kijken of een vriend hem heeft en even bij hem spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...