Mrkwark Geplaatst: 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2013 vroeger luisterde ik naar dit maar dit is een van hun slechtere nummers. 5/10 http://www.youtube.com/watch?v=Ivgva0XdV4E Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2013 Niet mijn stijl 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2013 (bewerkt) Erg mooi nummer! 8/10 Kleine vermelding: het nummer begint met een lange intro, vanwege de clip. Voor het daadwerkelijke begin moet je rond de 50 seconden zijn Bewerkt: 28 maart 2013 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2013 Vond het wel een goed nummer, maar zou niet direct iets zijn waar ik alle dagen naar zou luisteren. Het heeft voor mij ook niet dat dingetje dat het speciaal maakt. Toch 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny12mb Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2013 Mooi liedje, mooie tekst, en natuurlijk een paar mooie oude instrumenten. Maar ik zou hier niet elke dag naar kunnen luisteren. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mijn liedje is een vrij oude, ver voor mijn tijd (ben nu 15) maar ik vind het een geweldig mooi nummer. http://www.youtube.com/watch?v=bwAw9ThDQmk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2013 Goede smaak! Mooi nummer, ook al is 'ie 'vrij oud'. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2013 (bewerkt) MCR! Vroeger heul veel geluisterd, jammer dat ze zijn gestopt. 9/10 Bewerkt: 31 maart 2013 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2013 wel mijn stijl, maar niet het beste nummer :$ 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2013 Klinkt wel lekker op zich, echter is het niet helemaal mijn smaak. Niet de beste plaat maar ook zeker niet de slechtste die ik heb gehoord. Al met al een 6/10. http://www.youtube.com/watch?v=j5Dj7Klb2oY Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2013 Ben niet de grootste van de Stones, maar geef dit nummer toch een 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2013 Mooi nummer, kende ik nog niet! 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-MessiaX- Geplaatst: 3 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2013 (bewerkt) Erg mooie beat. Het heeft wat wrangs erin zitten wat ik wel uniek vind. Helaas hoor ik dan niet wat ze rappen, anders was het wel wat interessanter geweest. Maar goed alsnog, doet het algeheel me wel wat 85/100 http://www.youtube.com/watch?v=E3jHvvn-vFQ ( zo'n beetje het enige buiten niet NL / Engelstalige rap die ik ken ) Edit: Ik ken ook volgens mij nog wat Russische raps Bewerkt: 3 april 2013 door -MessiaX- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2013 Ik krijg hier een beetje een 'minidisco-tussen-de-dronken-Arabieren'-feeling van. Inhoudelijk kan ik het niet echt beoordelen omdat het grotendeels onverstaanbaar is voor mij, maar ik wil het ook niet slecht noemen. Een 5,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2013 Als ik de eerste seconden van de clip bekijk komt er meteen Dancing in the streets in mijn hoofd op Voor de rest komt het over als een stereotype jaren 80 nummer, desondanks zou ik het toch nog geen eens slecht willen noemen, als we de clip maar snel vergeten. 5/10 Dit stamt uit de tijd dat de Headhunterz nog goede platen maakten (toen waren het er nog 2), wat hem vooral bij mij doet is de break op 1:26. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2013 Fijn dat jij ervan kunt genieten, maar ik snap niet dat mensen hier vrijwillig naar gaan luisteren. Sorry: 1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.