Jump to content

Rate het nummer boven je!

Jowx

Recommended Posts

Erg mooi nummer! 8/10

Kleine vermelding: het nummer begint met een lange intro, vanwege de clip. Voor het daadwerkelijke begin moet je rond de 50 seconden zijn :)

Bewerkt: door Foreigner97
Delen op andere websites

Mooi liedje, mooie tekst, en natuurlijk een paar mooie oude instrumenten.

Maar ik zou hier niet elke dag naar kunnen luisteren.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mijn liedje is een vrij oude, ver voor mijn tijd (ben nu 15) maar ik vind het een geweldig mooi nummer.

http://www.youtube.com/watch?v=bwAw9ThDQmk

Delen op andere websites

Erg mooie beat. Het heeft wat wrangs erin zitten wat ik wel uniek vind. Helaas hoor ik dan niet wat ze rappen, anders was het wel wat interessanter geweest. Maar goed alsnog, doet het algeheel me wel wat :puh:85/100

http://www.youtube.com/watch?v=E3jHvvn-vFQ

( zo'n beetje het enige buiten niet NL / Engelstalige rap die ik ken )

Edit: Ik ken ook volgens mij nog wat Russische raps :D

Bewerkt: door -MessiaX-
Delen op andere websites

Ik krijg hier een beetje een 'minidisco-tussen-de-dronken-Arabieren'-feeling van. Inhoudelijk kan ik het niet echt beoordelen omdat het grotendeels onverstaanbaar is voor mij, maar ik wil het ook niet slecht noemen. Een 5,5/10

Delen op andere websites

Als ik de eerste seconden van de clip bekijk komt er meteen Dancing in the streets in mijn hoofd op :puh:

Voor de rest komt het over als een stereotype jaren 80 nummer, desondanks zou ik het toch nog geen eens slecht willen noemen, als we de clip maar snel vergeten.

5/10

Dit stamt uit de tijd dat de Headhunterz nog goede platen maakten (toen waren het er nog 2), wat hem vooral bij mij doet is de break op 1:26. ^_^

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...