Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Ik kan er best naar luisteren, maar het is weer zoals altijd niet echt iets waarvan ik denk: wow, dat ik dat gemist heb. Het is wel nog altijd een goed nummer en goed gezongen, dus lijkt een 6/10 me wel mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je, het refrein klinkt erg herkenbaar op een manier. Alsof ik het ooit al eens eerder heb gehoord.

Doet erg Brits jaren '60-'70 aan voor mij. Is het wellicht ook? Geen fan van, maar kan een perfect liedje zijn voor ergens op de achtergrond te spelen.

6,5/10

http://www.youtube.com/watch?v=XVAsupiz1X8

Ja, het is een OST, maar ik vind hem AWESOME.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb er even naar geluisterd, vergeef me dat ik de volle 10 uur niet kan doen. Ik vind dit muziek waar je niet echt actief naar kan luisteren, maar op de achtergrond is het wel mooi. Lijkt me wel veel herhaling, maar dat heb je meestal wel met dit soort muziek. Een 7/10 past hier wel.

http://www.youtube.com/watch?v=z35zZW6C3rw

Weet niet of ik al iets van hen had gepost, maar bij deze.

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje dertien-in-een-dozijn nummer, vind ik. Een zesje, voor de moeite.

Waarschijnlijk ben ik een van de enigen op dit forum die dit soort muziek luistert, maar ik vind het superchill. Heerlijk voor op de maandagmorgen (jaja, het is nog vijf voor twaalf). Bluesjazz.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...