Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Hmm, niet echt mijn smaak maar zijn stem klinkt niet verkeerd. Het nummer komt naar mijn mening een beetje zeikerig over maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen. Geen slecht nummer, maar meer dan een 5.5/10 kan ik er niet voor geven.

http://www.youtube.com/watch?v=e4uTEhDqa_s

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

En de strijd tussen degene die zich nog in een ander tijdperk bevinden en de huidige muziekstroomliefhebbers gaat weer verder. Jouw nummertje doet mij vrij weinig. Ik haal niet zozeer sentiment, wat ik erg belangrijk vind bij muziek, uit teksten, drums en elektrische gitaarsolo's. Voor mij is jouw nummertje eentje in zoveel, de gedachte zal waarschijnlijk wederzijds zijn. Maar goed, puur gebaseerd op objectiviteit zou het nummertje, buiten de belabberde kwaliteit een, kwalitatief hoog genoeg zijn om een bepaalde doelgroep aan te spreken. Mij niet, u ontvangt een subjectieve score die niet in cijfers uit te drukken valt. Het is mijn muziek niet.

Het mysterieuze en de vergetelheid welke je aantreft in Deadmau5's muziek is meer wat mij aanspreekt. Elektrische muziek is waar mijn smaak ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm, is wel eens grappig om te luisteren en tot mijn grote verbazing klinkt het liedje op zich nog best goed. Maar dan kom je bij dat refrein en dan denk je "..."

Dus ik zal het moeten laten stranden op een 6/10 - omdat het liedje best nog wel aardig is, maar dan ook maar voor deze ene keer :puh:

Jup Metalcore. Valt niet onder mijn normale genres, maar dit nummer is gewoon awesome!

Link to comment
Delen op andere websites

Totaal niet mijn stijl. Ik kan het wel beluisteren, maar ik vind dat het lijkt op al soort liedjes. Steekt er niet echt bovenuit en zeker niet iets waar ik gewoon naar zou luisteren. Wordt toch een 4/10

http://www.youtube.com/watch?v=IOMwu6OoGo4

Heb het nummer net ontdekt, maar vind het wel goed.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Is het een vastlopende kettingzaag? Is het de overbuurjongen met zijn nieuwe DAW? Is het een groepje van om en nabij de 200 knaagdieren dat simultaan door de shredder gaat? Nee, het zijn de Zombies For Money met iets waar ik helemaal niet vrolijk van word. 3/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ongelofelijk tof nummer! Heb Vice City niet echt veel gespeeld, dus zo'n gevoel heb ik er niet bij, maar het is echt een erg leuk nummer. Sowieso is new wave een erg leuke stijl. 9/10

Link to comment
Delen op andere websites

Het heeft wel iets, maar het blijft té rustig. Is op zich natuurlijk niets mis mee, maar ik vind dat het iets mist om mij lang te kunnen blijven boeien.

Een 6/10 zal het zijn.

Best gelijkaardig aan hetgene wat jij hebt gepost, maar toch :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...