Sir_Ballas Geplaatst: 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2013 heel mooi nummer. jammer dat je er een paar jaar geleden mee werdt doodgegooid. dus een 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2013 Dat gabberen en hakken heb ik werkelijk nooit begrepen en nooit kunnen waarderen. Dit nummer is daar absoluut geen uitzondering op. 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2013 Best een prima nummer, alhoewel het niet helemaal mijn soort muziek is: 7,5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2013 Ik vind het wel te beluisteren, maar het is totaal mijn smaak niet. 6.5/10 Zat opeens met dit nummer in mijn hoofd. Moet toch zeggen dat ik me het meer episch herinnerde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2013 Kende ik nog niet, maar leuk nummer! 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2013 Kende ik nog niet, een verbluffend stuk pianowerk. Ook een erg mooi einde: 9/10 http://www.youtube.com/watch?v=89QliWlKHGY Vrij bekend en geweldig nummer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2013 Uiteraard een bekend nummer, maar niet echt mijn soort muziek 7/10 Na een dag werken, even met de voetjes op de bank, biertje in de hand en met de oogjes dicht aan een prachtig strand denken, dan vergeet ik dat waardeloze weer even helemaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2013 (bewerkt) Dit past bij mij in het rijtje , , , nummers die ik heb staan in mijn User track player of aan heb staan tijdens het huiswerk, gewoon lekker op de achtergrond, maar zelf zou ik het niet luisteren als ik niet met de bovenstaande dingen bezig ben.6.5/10 Bewerkt: 22 mei 2013 door xoex23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2013 heel mooi nummer. jammer dat je er een paar jaar geleden mee werdt doodgegooid. dus een 6/10 dit dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JamesRustle Geplaatst: 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2013 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2013 Nah, niet echt mijn muziek: 3/10 http://www.youtube.com/watch?v=4kjmIXr6MoI (Let op, dit is waarschijnlijk niet de versie die je al kent!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2013 Ja, dat klinkt wel tof. Prima nummer, maar daar blijft het ook bij. 7/10 http://www.youtube.com/watch?v=y_2-ZFmEtMg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2013 Leuk voor een keer, maar daarna begint het alweer te vervelen. 5/10 Doet me denken aan Chinatown, heerlijk nummer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2013 Alhoewel ik normaliter niet van deze stijl muziek houd, moet ik toegeven dat dit nummer niet eens zo slecht is. Het klinkt erg vrolijk, en daarmee is het inderdaad een erg lekker nummer. Een 7/10. http://www.youtube.com/watch?v=Q-L3wj_HaMQ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2013 Klinkt herkenbaar, alsof ik het ooit nog heb gehoord. Het is gewoon een prachtig nummer, waarschijnlijk wel niet eentje dat ik vaak zal kunnen horen, maar wel eentje waar je met zijn tijd eens naar wilt luisteren. Geeft een lekker gevoel. 8/10 Eens een kort liedje :3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.