-MessiaX- Geplaatst: 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2013 Mooi, maar het klinkt alsof de muizen die aan het dansen zijn als de kat van huis is. Ik mis de zware kat ( bass ). Ah,ik heb hem gevonden... Hij zit z'n zonden buiten op het trottoir te overdenken. A cat withering about his past... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 1 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2013 Het heeft wel een mooie melodie, maar is niet mijn stijl. 6/10 Volume 100%, heerlijk : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 1 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2013 (bewerkt) lekker nummer alleen tevaak gehoord in een korte tijd, en bij het uitgaan en de dj draait dat nummer dan zegt iedereen toch ''ik wil seks met die kale'' haha en dan o wacht is een andere nummer haha geweldig 7/10 nu een oud nummer http://www.youtube.com/watch?v=bwAw9ThDQmk Bewerkt: 1 juni 2013 door benhelsloot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 3 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2013 Tsja, daar is maar één woord voor: een klassieker. Een prachtig nummer, en een geweldige clip ook. Goed voor een 9/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2013 Hah, Cinderella, das een tijdje geleden . Emotievol nummer. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 4 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2013 trance...hou er niet zo van 6/10 http://www.youtube.com/watch?v=f4K6ZxDwi34&list=FLcucRbxLVIOpCHxnSoY-Rnw&index=18 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 8 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2013 Rammstein, da's lang geleden. Tja, op zich is het wel een prima nummer, al moet ik zeggen dat het niet helemaal mijn stijl is. Ik vind het erg donker klinken, maar aan de andere kant heeft het ook wel weer wat leuks, met name bij het einde. Ik geef het een 7/10 http://www.youtube.com/watch?v=BCsNwEOZ_YY Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 8 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2013 Leuk nummer, heeft wel wat. 7,5/10 Misschien een beetje een rare clip, maar kwam 'm weer eens tegen : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 8 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2013 aaah wat is het toch un lekker nummer, al een tijdje niet meer gehoort 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 9 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2013 Ik vind dat echt geen muziek 1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2013 Zeker beluisterbaar, maar niet echt mijn smaak. Steekt voor mij ook niet uit boven andere dergelijke muziek. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2013 Goed nummer, het komt me ergens wel bekend voor. 8.0000000000000000000000000003/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2013 (bewerkt) Totaal niet wat ik verwachtte toen ik begon te luisteren, maar toch erg leuk! Doet me een beetje denken aan de populaire muziek uit de '60's, zoals The Kinks of iets dergelijks. Daarnaast heeft het een leuk en vrolijk sfeertje. Goed voor een 8.5/10. Edit: Ninja'ed.. Een stuk minder positief voor jou, helaas. Vind niet veel aan hip-hop, en ik moet zeggen dat dit niet veel anders is. Ik ziegewoon de charme er niet van in: een simpel beatje, en vervolgens eentonig gepraat. Die vrouwenstem geeft wel een leuk effect, dus ik maak er een 5/10 van. Bewerkt: 12 juni 2013 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2013 (bewerkt) Foreigner, kan ik altijd wel waarderen, leuke band. Zit een mooie, grote vibe in en de zanger is ook lekker bezig. Zeker een 7,5 waard. Bewerkt: 12 juni 2013 door Silverbyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-MessiaX- Geplaatst: 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2013 Redelijk nummer, maar het heeft niet echt iets unieks wat me aantrekt. 615/1000 http://grooveshark.c...en/3xize4?src=5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.