Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst:

Absoluut niet muziek die ik voor mijn lol op zou zetten: ik zit totaal niet in dergelijke Nederlandstalige muziek. Danny de Munk heeft echter een geweldige stem en het nummer is ook wel aanstekelijk, dus op feestjes of iets dergelijks zou het een geschikt nummer zijn, maar daar blijft het ook bij. Daarom geef ik het een 6.5/10.

.

Geplaatst: (bewerkt)

Wel een leuk nummer, krijg er een Vice City gevoel van. 8/10

Dan maar verder met een Vice City GTA III 80's nummer:

@Foreigner97 mijn fout ik kijk teveel streams en dan haal ik het door elkaar, bedankt!

Bewerkt: door Venzio
Geplaatst:

Het is wel 80's muziek, maar het komt toch echt uit GTA III. :puh:

Een heerlijk nummer, weer een bewijs dat een spel als GTA veel kan doen met een nummer; ik zit gelijk weer in de GTA III-sfeer. Daarnaast is het sowieso een tof nummer, dus ik geef het een 8/10.

http://www.youtube.com/watch?v=1h1oRP7FfBw

Geplaatst:

Een ouwetje, maar nog altijd heerlijk relaxt; een typisch jaren '60 deuntje. Grappig dat de clip in de sneeuw is opgenomen 8/10

Geplaatst:

Ik vind het heel irritant hoe ze zingt, zo fluisterend en niet voluit willen gaan. Bovendien is het muzikaal ook niet het meest hoogstaande lied ooit geschreven, verre van. Ik doe het niet vaak, maar ik zal het een lichte buis geven: 4.5/10

Geplaatst: (bewerkt)

Vlot en vrolijk, en de persoon in kwestie heeft een toffe stem. Iets wat ik zelf niet op zou zetten, maar het klinkt verder niet verkeerd. Vooral die begeleidingsloze (nou ja, op die beatring na dan) gedeelten hebben wel wat. 7/10

Ze zijn zo heerlijk en geweldig live :puh:

Bewerkt: door Foreigner97
Geplaatst:

Absoluut niet slecht, maar zou het nooit zelf opzetten. Werkt wel goed als achtergrondmuziek en is verder gewoon een degelijk nummer. Niet mijn stijl, maar kom.

6,5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...