Foreigner97 Geplaatst: 15 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2013 Absoluut niet muziek die ik voor mijn lol op zou zetten: ik zit totaal niet in dergelijke Nederlandstalige muziek. Danny de Munk heeft echter een geweldige stem en het nummer is ook wel aanstekelijk, dus op feestjes of iets dergelijks zou het een geschikt nummer zijn, maar daar blijft het ook bij. Daarom geef ik het een 6.5/10. . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 15 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2013 Niet slecht, maar niet iets waar ik naar zou luisteren.. 7/10 http://www.youtube.com/watch?v=e-8EQHaMKfA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 16 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2013 Niet mijn favoriete tak van rap: 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2013 Nooit het nummer opgezocht, maar vond het altijd wel een leuk nummer. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2013 (bewerkt) Wel een leuk nummer, krijg er een Vice City gevoel van. 8/10 Dan maar verder met een Vice City GTA III 80's nummer: @Foreigner97 mijn fout ik kijk teveel streams en dan haal ik het door elkaar, bedankt! Bewerkt: 18 juni 2013 door Venzio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2013 Het is wel 80's muziek, maar het komt toch echt uit GTA III. Een heerlijk nummer, weer een bewijs dat een spel als GTA veel kan doen met een nummer; ik zit gelijk weer in de GTA III-sfeer. Daarnaast is het sowieso een tof nummer, dus ik geef het een 8/10. http://www.youtube.com/watch?v=1h1oRP7FfBw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 19 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2013 Een ouwetje, maar nog altijd heerlijk relaxt; een typisch jaren '60 deuntje. Grappig dat de clip in de sneeuw is opgenomen 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 20 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2013 Ik vind het heel irritant hoe ze zingt, zo fluisterend en niet voluit willen gaan. Bovendien is het muzikaal ook niet het meest hoogstaande lied ooit geschreven, verre van. Ik doe het niet vaak, maar ik zal het een lichte buis geven: 4.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2013 (bewerkt) Vlot en vrolijk, en de persoon in kwestie heeft een toffe stem. Iets wat ik zelf niet op zou zetten, maar het klinkt verder niet verkeerd. Vooral die begeleidingsloze (nou ja, op die beatring na dan) gedeelten hebben wel wat. 7/10 Ze zijn zo heerlijk en geweldig live Bewerkt: 21 juni 2013 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2013 Kende het nummer nog niet, maar leuk numme. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2013 Lekker nummertje hoor, dikke 8/10. Even een heel ander nummer: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2013 Lied komt me bekend voor van een reclame, maar leuk nummer. 7,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2013 (bewerkt) Niets voor mij, die computerdeuntjes waar geen zang of instrument aan te pas komt . Daarbij zit er ook nog eens geen enkele afwisseling in het nummer. 3/10 http://www.youtube.com/watch?v=vhAljv5YH0c Bewerkt: 24 juni 2013 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2013 Een verschrikkelijk nummer: 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 24 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2013 Absoluut niet slecht, maar zou het nooit zelf opzetten. Werkt wel goed als achtergrondmuziek en is verder gewoon een degelijk nummer. Niet mijn stijl, maar kom. 6,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.