Silverbyte Geplaatst: 25 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2013 Zeker niet slecht, dit. Trance mag van mij altijd wel iets minder bass en kick en iets meer melodie, maar ik kan hier prima naar luisteren. Een 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2013 Erg rustig nummer. Heerlijk 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2013 Vind het ietwat eentonig, en bovendien is die stem niet echt fijn om naar te luisteren. Het refrein klinkt daarentegen wel een stuk afwisselender en beter. Ik geef het een 6/10. http://www.youtube.com/watch?v=HVlgvdCyC_Y Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2013 Dit nummer kende ik nog niet van Aerosmith, maar een heerlijk nummer 8/10 Even een oude bekende: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2013 Ben niet zo'n Meat Loaf fan, maar dit is wel het leukste nummer. 7,5/10 http://www.youtube.com/watch?v=liH-uW2iymk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2013 Echt een tijd geleden dat ik dat leuke nummer heb gehoord. Het brengt veel leuke herinneringen omhoog 9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2013 Uiteraard kende ik dit nummer al, een heerlijke plaat van the Boss, maar deze versie is nieuw voor me. Niettemin is het een prachtige versie; die saxofoon past perfect in het sfeertje. Het lied (de 'normale versie' van Bruce Springsteen bedoel ik dan) kwam bij mij namelijk al wat treurig over, en deze ietwat zeurend klinkende saxofoon past dan ook prima in het gehele nummer. Bedankt voor het plaatsen, ik geef het een 9/10. .Heel iets anders nu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2013 Linkin Park heeft een paar liedjes die ik erg tof vind, maar deze is mij persoonlijk iets te metalachtig. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2013 Altijd al een mooi nummer gevonden, 8/10. Weer eens wat anders: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2013 Ook een heerlijk nummer: 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 2 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2013 (bewerkt) Klinkt goed! Beetje richting de punkrock, I like! 8/10 Ik ga ook The Aquabats!! Bewerkt: 2 juli 2013 door Zamg0d1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2013 Ik heb slechter gehoord, maar dit komt er toch wel aardig in de buurt 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2013 Tja, David Guetta, dat is sowieso goed 9/10 Vind ik momenteel echt een superlekker nummer, mede ook door de sax die er doorheen komt, daar houd ik wel van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2013 Leuk nummertje en inderdaad door die saxofoon 7,5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2013 Op zich wel een tof nummer, met name het begin. Die dance beat rond de 1:30 maakt het nummer echter niet veel beter. Over het algemeen vind ik het niet vervelend om naar het nummer te luisteren: lekker vlot en vrolijk. Ik geef het een 7.5/10. Deze band heb ik een tijdje geleden ontdekt; ik vind het erg gave muziek. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.