Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind dat de zanger een heel aardige stem heeft, maar het nummer zelf doet me niet veel. Er zit veel energie in en slecht wil ik het ook niet noemen, maar wild word ik er ook niet van. Een 6/10.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het muzikaal echt een mooi nummer. De stem verslecht het wel. Ik vind de muziek echt sterk, vandaar alsnog een 7/10

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst:

Terwijl het eigenlijk een beetje een triest nummer is, heb ik altijd al wel een leuk nummer gevonden; vooral de tegenstellingen die ze noemen zijn wel grappig. En in zekere zin geldt het wel een beetje voor ons allemaal; iedereen wil wel eens iemand anders zijn.

Geplaatst:

5/10, een erg saai nummer. Gelukkig is de zang wel goed, maar daar houdt het ook zo'n beetje mee op.

Let overigens niet op het verschrikkelijke filmpje aub.

Geplaatst:

Beetje erg veel storing in het nummertje. Ik vind het meuk. Wss dat men het onder invloed wel wat vind hebben, maar met een bammetje en een glas melk op de maag is en blijft het gewoon slecht.

Een nummertje dat ik gewoon eens per tijd moet luisteren :puh:

Geplaatst:

Zolang je dit nummer niet teveel hoort in een korte periode, is het een absolute topsong. Maar na een tijd geraak je het ook wel beu. 8/10.

Normaal probeer ik in dit topic nooit twee keer dezelfde artiest te posten, tenzij voor mijn favoriete artiesten of voor een spiksplinternieuw nummer. Dit nummer valt in de tweede categorie, gisteren pas uitgebracht, maar als Little Comets zo'n nummers blijft maken, mogen ze zich zeker rekenen tot mijn lijstje van favoriete artiesten.

Geplaatst:

Het nummer komt me vaag bekend voor, de intro heeft iets weg van een nummer uit Vice City Stories. De stem vind ik niet zo lekker op de muziek passen. 6,5/10

Elf minuten lang het legendarische Fools Overture van Supertramp _O_:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...