Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Ik luisterde vroeger best veel naar Coldplay, hoewel dit niet hun beste nummer is, is het zeker wel een goed nummer. Goed gespeeld en mooi gezongen. Helaas niet de lasting appeal van sommige van hun andere nummers.

8/10

Lana Del Rey - Young & Beautiful (Disfigure Bootleg)



Bewerkt: door ricovs
Link to comment
Delen op andere websites

Onbekend, maar enorm gewaardeerd door de kenners en groots door eenvoud. Het neemt me elke keer weer terug naar de eerste keer dat ik die game opstartte, een magisch gevoel 9/10

M'n dochtertje is hier helemaal gek van, benieuwd hoeveel herkenning het hier oplevert ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Herrie. Ik vind het geen leuk nummer. De muziek zelf is eentonig en qua zang/schreeuwen is het ook bagger. 1 puntje voor een solo die ergens halverwege het nummertje verwerkt is, 1 puntje voor het eentonige ritme, dat an sich wel decent klinkt :puh:2/10

https://www.youtube.com/watch?v=WfoOMfZ_Co4

U zult er zelf bij moeten gaan rappen, dat zit niet inbegrepen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn moeder vertelde me het daarstraks, en mijn mond viel gewoon letterlijk open. Wat verschieten, zeker aangezien hij zo onlangs meedeed in De Slimste Mens ter Wereld. Al een geluk dat hij maar drie keer deelnam. Stel je voor dat hij in de finale zat en dat dit gebeurde.

Verder ben ik niet echt een fan van Vlaamse/Nederlandstalige muziek, maar dat betekent niet dat dit een slecht nummer is. Integendeel, we kunnen er niet omheen, dit is één van de grootste Vlaamse klassiekers ooit als je het mij vraagt. Ik kan er toch zeker met plezier naar luisteren, zeker nu je gewoon bedenkt dat hij er niet meer is... 8,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...