Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Ik vind de gitaar en de drum wel mooi, maar de stem past er niet bij. Verder mist er iets voor mij gevoel. 4.5/10

Het is knap dat die man zo kan spelen, maar het is niet mijn muziek. 5.5/10

Ik zou graag serieuze feedback willen over het onderstaande lied.

http://youtu.be/uPPjpDWzMqk

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis het volume in je stem. Voor mijn gevoel fluister je, waardoor bepaalde toonhoogten niet te behalen zijn. Als je voluit zingt heb je simpelweg een groter bereik. Daarnaast vind ik, zonder belediging want ik vind het al heel wat dat je hier mee bezig bent :tu:, dat je een klein beetje een kinderstem hebt. Dit vind ik niet zo mooi, maar dat is slechts mijn mening.

Ga zo door en oefen nog een beetje. :D

7/10

Een nummer van het nieuwe album van AC/DC! :D

____

En na verzoek van 1974 nog even dit nummer beoordelen:

Het nummer heeft een lekker ritme en de basgitaar komt lekker naar voren. Alleen de lead gitaar die de solo's tussendoor geeft klinkt op sommige kleine stukjes niet echt goed. Maar dat is heel af en toe. Voor de rest echt een topnummer met een lekkere jaren '70 gevoel. :tu:

8,5/10

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt wel lekker, goed gezongen en goed gespeelt. Het nummer is ook niet al te eentonig, al overheerst op sommige punten de gitaar een beetje.

7,5/10

Tut Tut Child - Hummingbird

Bewerkt: door ricovs
Link to comment
Delen op andere websites

Heb zelf nog nooit Command & Conquer gespeeld, maar dit klinkt wel vet. Aan de muziek valt ook goed te horen dat China het onderwerp is. Het is niet iets wat ik standaard naar zou luisteren, maar daar is het dan ook niet voor bedoeld. Voor het doeleinde is het zeker een goed nummer.

9/10

DNNYD feat. DyCy - Don't Hold me Back (Couzare Remix)



Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...