Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Dan moet je het wel een leuk nummertje vinden natuurlijk. Dat vind ik niet echt. Vooral dat gebrul in nummers vind ik nooit zo leuk. Er zit wel mooi gitaarwerk in en soms kan ie wel normaal zingen. Dat schreeuwen vind ik er helaas echt een domper in 5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de beat opzich wel oké, maar ik vind het moeilijk om het echt serieus te nemen. Het geeft een beetje zo'n kermis sfeertje. Ook ben ik niet echt fan van liedjes waarin bijna niet gezongen wordt..

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

De focus ligt een beetje te veel op de zang naar mijn smaak, hierdoor is de achtergrond een beetje oninteressant. Er wordt ook niet echt gebruik gemaakt van veel instrumenten, het is daarentegen wel goed gemastered.

6,5/10

Saosin - Collapse

Waar luisteren jullie deze nummers eigenlijk mee? (gewoon uit interesse)

Ik luister zelf altijd muziek met een Sennheiser HD 215.

Link to comment
Delen op andere websites

Het nummer is erg lekker om naar te luisteren, maar door de zang knapt het een beetje af.

7,7/10

Waar luisteren jullie deze nummers eigenlijk mee? (gewoon uit interesse)

Ik luister zelf altijd muziek met een Sennheiser HD 215.

Ik luister deze nummers altijd met mijn stereo, met vier aangesloten speakers waarvan twee mission speakers, en twee saba speakers.

Niet echt muziek uit mijn straatje, maar dit vind ik een best lekker nummer. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Voor het eerst hier een nummer van je waar ik de moeite voor neem het helemaal te luisteren :7 Maar ieder z'n smaak natuurlijk.

Best een lekker nummer! Ik ken Muse niet heel goed maar het klinkt goed! Een 8/10 :)

Eerste nummer wat ik van Muse hoorde (door de Tiësto remix) en meteen een schot in de roos, heerlijk!

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker nummertje. Leek even op gang te moeten komen, maar het komt helemaal goed :tu:8.0/10


Ik probeer normaal nooit twee keer dezelfde artiest te posten, behalve als het een nagelnieuw nummer is. Dit staat er nog geen 4 uur op.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan tegenwoordig niet om dit nummer heen, maar het punt is dat ik er ook helemaal niet om heen wil. Integendeel, ik zou juist een omweg maken om het te horen. Om het wat duidelijker te zeggen: lekker nummertje, inderdaad funky zoals zijn naam zegt. 9/10


Nog een maandje voor hun nieuwe album uitkomt, gisteren het derde nummer dat werd vrijgegeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...