Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst:

Mwah, er ontbreekt wat 'pit' in het nummer, hij heeft mooiere gemaakt. 6/10

De nieuwe van de enige echte Schotse Simple Minds, vandaag ook bekend gemaakt dat ze in november 2015 naar Nederland komen. Kaartverkoop start maandag om 10:00.

Geplaatst:

Simple Minds, heerlijk relaxte muziek, sowieso. Ik ken ze vooral van hun nummers uit de jaren '80 (oa Don't You en Belfast Child) maar hiermee zijn ze toch wel echt terug. Even relaxed als vroeger, ondanks dat ze toch wat ouder zijn geworden. De videoclip vind ik maar zozo, maar verder helemaal goed 8/10

Geplaatst:

Ah, Abel met Onderweg. Altijd wel een leuk nummer gevonden. Ook meteen het enige nummer dat ik van ze ken. Af en toe is de tekst wat vergezocht, maar dat mag de pret niet drukken. Ik zou het haast een extra punt willen geven om Birgit Schuurman in de clip(het knappe zusje van Katja), maar het gaat om de muziek. Al met al, een 7,5/10.

Geplaatst:

Geen idee waarom, maar om de een of andere reden vind ik dit soort muziek altijd wel lekker klinken. Anyway, het is een lekker laid back, relaxed nummer en ik vind het best goed gezongen, ze vallen wel een beetje in herhaling met het going south. 8/10

Varien - Morphine

Geplaatst:

Wel relaxed nummer, vooral in een menu ofzo lijkt het me echt een leuk nummertje. Zo standalone is het misschien wat minder, maar wel echt een mooi nummer. Aan de Fav's toegevoegd :puh: 88/100

Geplaatst:

Oooh Wonderwall, prachtig! Weinig aan te merken aan dat lied dat niet perfect is, verdient zeker en vast een 9,5/10! :o

Geplaatst:

Lekker nummer! Ik luister liever naar de 'original mix' dan naar de video. Opbouw van een nummer als deze heeft toch mijn voorkeur.

Goed nummer, dus zeker een 7,5 waard!

De radio edit voor mensen die wat buiten bovenstaande muziek staan :)

Geplaatst:

Ik vind de build-up persoonlijk wat te lang, die is namelijk bijna 3/4de van het nummer. De build-up is buiten dat wel goed gedaan, alleen de drop stelde mij een beetje teleur omdat die heel erg lijkt op de build-up maar dan met wat meer intensiteit.

6/10

Varien - The Scarlet Dawn

Geplaatst:

Ik ben geen dubstepliefhebber, maar op zich zit dit nummer best aardig in elkaar. Vind dat epische, dat orkestrale, wel wat hebben. Zou zo in een actiefilm passen. Ik ga het een 6/10 geven.

Geplaatst:

Hmm, het lied heeft wel iets, maar het zelf opzetten zou ik nooit doen. 7/10

Vers van de pers, nog geen dag online.

Geplaatst: (bewerkt)

Mwah, het heeft wel een leuk deuntje, de stem is niet geweldig. Niet de muziek waar ik naar zou luisteren.

Virus Martin Garrix en MOTi

Bewerkt: door aron24
Geplaatst:

Misschien had ik dit nummer niet rustig zittend in mijn stoel achter de computer moeten beluisteren, maar juist als ik in de club helemaal uit mijn dak was gegaan. In de eerste situatie word ik er namelijk niet heel enthousiast van, weer zo'n doorsnee disco-nummertje. 6/10

[

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...