Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Ik vind dit geen goed nummer, het draait voornamelijk om de zang en deze vind ik niet goed. Er is geen touw aan vast te knopen, het klinkt alsof het binnensmonds gezongen wordt en op sommige delen is het weer te snel om het te kunnen volgen, het eindresultaat is voor mij een beetje een waas van tonen.

4/10

Favright - Taking Over



Bewerkt: door ricovs
Link to comment
Delen op andere websites

leuk nummer, lekker catchy en vrolijk, maar het is niet iets waar ik vaak naar zou luisteren.

8,5/10

TwoThirds - Tonight



Klein Feitje:

De enige definitie van dubstep is dat het tussen de ~70 en ~160-170 beats per minute (BPM) (meestal ~140) heeft en dat de drums op halve snelheid zijn.

Hoewel het glitchgeluid wel vaak gebruikt wordt bij dubstep, is het niet iets wat specifiek bij dubstep hoort.

Bewerkt: door ricovs
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde Baba O'Riley voor het eerst als klein ventje, toen mijn vader het draaide in de auto. We reden over een lang, recht stuk snelweg met om ons heen alleen maar uitgestrekte velden. En omdat het nummer zo ruimtelijk klinkt, maakte dat heel veel indruk op me. Sindsdien heeft het nummer een speciaal plekje in mijn hart. Een dikke 9/10

https://www.youtube.com/watch?v=nddCuDx1kUg

Link to comment
Delen op andere websites

Wel een leuk nummer om naar te luisteren, maar verder niet echt bijzonder of opmerkelijk, ik denk dat het vrij snel zal gaan vervelen, maar voor een keer luisteren zeker een goed nummer. (P.S. wat heeft de video er mee te maken?)

7/10

Varien - Valkyrie II: Lacuna



Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...