Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Wel mooi gitaarwerk, instrumentaal echt goed. Stem past er goed door heen, maar is niet echt uniek. De tekst komt niet echt tot me, maar dat maakt ook niet zo veel uit bij dit nummer denk ik :puh:8/10

Verkorte versie van Magnetic Fields I

Voor de liefhebber die wilt spacen:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Bassie en Adriaan vroeger niet echt meegekregen, heb het wel gezien, maar het is niet blijven hangen, het doet dus ook geen belletje rinkelen. Zo buiten de context is dit niet echt een interessant nummer om naar te luisteren, maar ik kan me voorstellen dat het in de serie goed paste.

6/10

Feint - Homebound

Bewerkt: door ricovs
Link to comment
Delen op andere websites

De lead zang vind ik een beetje te schreeuwerig, dat maakt het nummer voor mij een beetje irritant om naar te luisteren, muzikaal is het daarentegen wel een leuk nummer.

6,5/10

Nitro Fun - Soldiers

Bewerkt: door ricovs
Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik niks met de bijbehorende TV-show, maar wauw, wat een geniaal muziekje. De muziek schetst een beetje de indruk dat de serie voornamelijk gericht is op humor en dat de inspecteur zelf wat klunzig is, alhoewel de beelden uiteraard ook wel wat bijdragen aan die verwachting. Leuk stukje overigens, rond 0:39. :puh: Wat mij betreft krijgt 't een 9.

https://www.youtube.com/watch?v=QLRKN2AlleI

Voor de ongeduldigen onder ons: het intro is wat aan de lange kant, een minuutje of twee. Een echte muziekliefhebber luistert het hele plaatje gewoon braaf uit, uiteraard.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...