Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik houdt niet echt van hardstyle, maar het heeft toch wel een beetje iets.

5/10

Echt een heerlijk nummer dit. :bier:8)

Geplaatst:

Eén van de paar nummers van Moby die ik geregeld op zet, maar dat heeft vooral te maken met het feit dat het een cover is van Joy Division (op diezelfde manier luister ik van The Killers ook alleen maar het nummer Shadowplay :puh:). Hoe dan ook: het is een ongelooflijk vol en krachtig nummer. Op deze manier contrasteert het op sommige vlakken met het origineel, maar alsnog straalt het precies dezelfde sound uit. Jammer dat deze versie zonder zang is: de versie met zang zit nog een niveautje hoger. Jep, ik ben fan. 8.5/10

Geplaatst:

Heerlijk nummer van The Doors. thumbsup2.gif

Dat is een pleonasme :t Maar voor The Police smijt ik er graag nog een tegenaan:

Heerlijk nummer van The Police _O_9/10

Geplaatst:

Ik was nooit zo'n fan van Queen, tot ik vorig jaar een documentaire over ze zag op tv, die mijn kijk op de band, en met name Freddie Mercury, toch wel heeft veranderd. Sindsdien voel ik meer een connectie met hun muziek; ik luister er nog steeds niet veel naar, maar nummers als Innuendo (en ook bijvoorbeeld Too Much Love Will Kill You) komen veel meer binnen. Verder zit er ook gewoon een heel krachtige vibe in dit nummer, en dat maakt dat ik een 7/10 ga geven.

Geplaatst:

Erg 80's, dat zie je meteen. :clown: Persoonlijk houd ik niet zo van 80's disco, maar dit nummer heeft wel wat.

7,5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...