Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dit vind ik het beste nummertje van Christina Aguilera, toegeven: ik vind bijna geen enkel van haar nummers leuk. Maar dit vind ik wel een leuk nummer 81/100

Uit diezelfde tijd:

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst:

Een beetje te agressieve rock voor mijn smaak. Ook zijn stem lijkt niet in het liedje te passen en het geschreeuw kan 'ie beter achterwege laten. Nee, niet mijn ding: 4/10

Alweer gebrul... 't wordt er ook niet beter op... Terwijl het gitaarwerk wel van het uiterste kwaliteit is. 4/10

Bewerkt: door bountyskull_10
Geplaatst:

Don't worry, bout a thing :D

Moet ik altijd aan de film "Shark tale" denken :7

Topschijf :tu: 9/10

Persoonlijk vind ik 30 seconds to mars een echte topband die zoveel genre's aankunnen!

Zeker als je ziet van waar ze gekomen zijn.

Ik vind het niet een heel interessant nummer, het blijft een beetje binnen de lijntjes zeg maar. De zang is naar mijn mening ook iets te schreeuwerig.

5,5/10

Insan3Lik3 - Rescue Me (Feat. Jonny Rose)

Bewerkt: door ricovs
Geplaatst:

Bruno Mars, die kan zeker zingen. Niet mijn favoriete nummer, maar goed voor een 7/10.

Mark Ronson heeft laatst een nieuw album uitgebracht, Uptown Funk is leuk, maar deze is ook erg lekker:

Meneer met de hoge hoed speelt het best goed. Klinkt zeker lekker, maar de zang had van mij niet gehoeven 84/100

Kort maar krachtig:

Bewerkt: door NicolaB

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...