Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

10 min van mn tijd verspilt :puh: , vind et niet veel aan dat afrikaans gebrabbel :D40/100

aanstekelijk nummer, ik zelf geef et 75/100 omdat ik er altijd bij moet lachen :*D maar toch ook irritant is :D

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Hmmmm..... Het heeft wel wat, mooi gitaarwerk, lekker rustig maar toch mooi. Goede zang. Verder niet echt mijn stijl maar wel mooi :) 7.5/10

Dan kom ik maar met een liedje die zeker weten afgekraakt gaat worden. En kom niet met reacties als 'niet mijn stijl 2/10' of 'God wat lelijk 1/10', gewoon een normale reactie svp.

http://www.youtube.com/watch?v=chLw-uI4gS0&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=chLw-uI4gS0&feature=related

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmmm..... Het heeft wel wat, mooi gitaarwerk, lekker rustig maar toch mooi. Goede zang. Verder niet echt mijn stijl maar wel mooi :) 7.5/10

Dan kom ik maar met een liedje die zeker weten afgekraakt gaat worden. En kom niet met reacties als 'niet mijn stijl 2/10' of 'God wat lelijk 1/10', gewoon een normale reactie svp.

Ik kom toch met die reactie. Niet mijn stijl, maar het liedje gaat opzich wel. Sommige stukken vond ik té. Die heb ik ook doorgespoeld, ik vind het geen 6 waard, maar een 5,5 vind ik te laag. Ik ga voor een 5,9.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...