Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst:

De muziek zuigt hard... Hij krijgt van mij nog een 5/10 omdat het nog wel grappig is.

[...]

Het deuntje is wel geinig, maar daar is alles mee gezegd. 4/10 De clip is trouwens ook heel vaag.

De youtubeversie van dit lied valt onder 18+ video's volgens youtube, en is dus niet zonder youtube-account te bekijken. Klik hier voor het nummer op 123video. Het nummer is trouwens niet aanstootgevend of iets dergelijks en kan door iedereen van 12+ en gezond verstand geluisterd worden!

Geplaatst: (bewerkt)

The fack....

Wel grappig, maar echt zo'n typisch nummer :7.

6/10

Krijg altijd zin om een vliegtuig na te doen als ik dit nr hoor :puh:.

Bewerkt: door S-te-Fan
Geplaatst:

Lekker nummertje als je los wilt gaan in de kroeg bijvoorbeeld. Maar normaal gezien is het niet helemaal mijn genre, evengoed wel grappig om naar te luisteren. 6/10.

Geplaatst:

die track is wel nice ik ken um wel vn tmf enz :puh: 6/10

hiphop a mattie

luister eerst

Het is de bedoeling dat je het nummer boven je rate..

die track is wel nice ik ken um wel vn tmf enz :puh: 6/10

hiphop a mattie

luister eerst

Het is de bedoeling dat je het nummer boven je rate..

wat heb ik dan?

goedkijken he :tu:

Bewerkt: door Dylann.
Geplaatst:

Jammer van die nepneger die ertussen door blèrt, van dat 'bonk, bonk, bonk, bonk' op de achtergrond (ik doe telkens de voordeur open). En jammer dat die man niet doorzingt; ik heb heel de tijd het gevoel dat het nummer net begint. Verder wel geinig; 6/10.

The fack....

Wel grappig, maar echt zo'n typisch nummer :7.

Hoe bedoel je?

Geplaatst:

Het klinkt allemaal wel geinig, maar een volwaardig muzieknummer...nee, dat niet. Slecht is het niet, maar ik zou het niet voor m'n plezier opzetten. Desalniettemin een 7/10, omdat het wel creatief in elkaar zit.

Oasis - Little by Little

Het klinkt allemaal wel geinig, maar een volwaardig muzieknummer...nee, dat niet. Slecht is het niet, maar ik zou het niet voor m'n plezier opzetten. Desalniettemin een 7/10, omdat het wel creatief in elkaar zit.

Leuk nummer, het zou wel iets vlotter mogen. Ik ben niet zo van deze muziek, maar ik vind het een leuk nummer! De clip is wederom wat vreemd. 7/10

WC Experience is vet :tu: .

Bewerkt: door Dotz

6/10, neh... hou niet zo van die muziek ;)

Dit liedje heeft wel wat, sinds ik de film heb gezien :puh:

Bewerkt: door grandtheftauto...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...