GwnHugo Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 De muziek zuigt hard... Hij krijgt van mij nog een 5/10 omdat het nog wel grappig is. Reageren
Dotz Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 De muziek zuigt hard... Hij krijgt van mij nog een 5/10 omdat het nog wel grappig is. [...] Het deuntje is wel geinig, maar daar is alles mee gezegd. 4/10 De clip is trouwens ook heel vaag. De youtubeversie van dit lied valt onder 18+ video's volgens youtube, en is dus niet zonder youtube-account te bekijken. Klik hier voor het nummer op 123video. Het nummer is trouwens niet aanstootgevend of iets dergelijks en kan door iedereen van 12+ en gezond verstand geluisterd worden! Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 (bewerkt) The fack.... Wel grappig, maar echt zo'n typisch nummer . 6/10 Krijg altijd zin om een vliegtuig na te doen als ik dit nr hoor . Bewerkt: 1 september 2010 door S-te-Fan Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Lekker nummertje als je los wilt gaan in de kroeg bijvoorbeeld. Maar normaal gezien is het niet helemaal mijn genre, evengoed wel grappig om naar te luisteren. 6/10. Reageren
Dylann. Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 (bewerkt) die track is wel nice ik ken um wel vn tmf enz 6/10 http://www.youtube.com/watch?v=lffn-O0ZA_I hiphop a mattie luister eerst Bewerkt: 2 september 2010 door Dylann. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 die track is wel nice ik ken um wel vn tmf enz 6/10 hiphop a mattie luister eerst Het is de bedoeling dat je het nummer boven je rate.. Reageren
Dylann. Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 (bewerkt) die track is wel nice ik ken um wel vn tmf enz 6/10 hiphop a mattie luister eerst Het is de bedoeling dat je het nummer boven je rate.. wat heb ik dan? goedkijken he Bewerkt: 2 september 2010 door Dylann. Reageren
Dotz Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Jammer van die nepneger die ertussen door blèrt, van dat 'bonk, bonk, bonk, bonk' op de achtergrond (ik doe telkens de voordeur open). En jammer dat die man niet doorzingt; ik heb heel de tijd het gevoel dat het nummer net begint. Verder wel geinig; 6/10. The fack.... Wel grappig, maar echt zo'n typisch nummer . Hoe bedoel je? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Het klinkt allemaal wel geinig, maar een volwaardig muzieknummer...nee, dat niet. Slecht is het niet, maar ik zou het niet voor m'n plezier opzetten. Desalniettemin een 7/10, omdat het wel creatief in elkaar zit. Oasis - Little by Little Reageren
Dotz Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 (bewerkt) Het klinkt allemaal wel geinig, maar een volwaardig muzieknummer...nee, dat niet. Slecht is het niet, maar ik zou het niet voor m'n plezier opzetten. Desalniettemin een 7/10, omdat het wel creatief in elkaar zit. Leuk nummer, het zou wel iets vlotter mogen. Ik ben niet zo van deze muziek, maar ik vind het een leuk nummer! De clip is wederom wat vreemd. 7/10 WC Experience is vet . Bewerkt: 3 september 2010 door Dotz Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 (bewerkt) 6/10, neh... hou niet zo van die muziek Dit liedje heeft wel wat, sinds ik de film heb gezien Bewerkt: 3 september 2010 door grandtheftauto... Reageren
Dylann. Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Nee, deze nummer vindt ik minder ik hou niet zo vn justin bieber enz :$ ik hou van hiphop maar ook van dit Reageren
Dotz Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Dit vind ik dus niet zo veel, het liedje zelf vind ik ook niets. En die kale ziet er maar vreemd uit; 5,4/10 http://www.youtube.com/watch?v=gzN3CttekBs Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Ik hou nie zo van muziek die niet over iets fatsoenlijks gaat, ik weet nie hoe 't komt maar zoiets vind ik nooit grappig gewoon 1/10 http://www.youtube.com/watch?v=mA9VBfMYMFA Linkin Park iridescent Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Ik vind Linkin Park best tof maar dit liedje vind ik echt saai. :X 4/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.