Dotz Geplaatst: 8 september 2010 Rapport Geplaatst: 8 september 2010 Ik vind het liedje te eentonig.. 4/10 http://www.youtube.com/watch?v=Ww3tAqHYnPg Reageren
Jozz Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 alsjeblieft man XD 2/10 vind het echt niks sorry http://www.youtube.com/watch?v=POGIh6FwwEQ Je moet zelf even kijken of je hem helemaal luistert, de helft is ook goed Reageren
Scarface92 Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 (bewerkt) Ik heb hem niet helemaal afgeluisterd aangezien mij dat gewoon te lang duurde. De mix is best goed in elkaar gezet, alle hits op een rij is wel leuk om te horen. Lekkere beats eronder en het komt goed met elkaar over. Ik persoonlijk hou wel van deze muziek en het genre spreekt me ook aan. Het krijgt een 8/10 vanwege de leuke elementen. Link: Bewerkt: 10 september 2010 door GrandTheftTwano Reageren
Dotz Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Ik had pas halverwege het lied door dat het (een soort van) Nederlandstalig was, ik vind die achtergrondmuziek erg vervelend en hij zingt niet echt.. 4/10 Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Ik vind het maar een vaag nummer 2/10 Reageren
Dotz Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Ik vind het maar een vaag nummer 2/10 Waarom zegt men nooit wáárom men een bepaald cijfer geeft, of wáárom men die mening heeft? Of wat precies er dan niet goed aan het nummer is? In de meeste gevallen wordt dat niet gedaan, erg jammer.. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 (bewerkt) Ik vind het maar een vaag nummer 2/10 [ Het klinkt wel lekker. Zit een mooi ritme achter, Alleen het klinkt niet helemaal perfect. Die stem klinkt snel irritant. 7,5/10 Offtopic. Waarom zegt men nooit wáárom men een bepaald cijfer geeft, of wáárom men die mening heeft? Of wat precies er dan niet goed aan het nummer is? In de meeste gevallen wordt dat niet gedaan, erg jammer.. Wáárom gaan mensen offtopic terwijl er duidelijk in de hoofdpost staat dat je via PB moet reageren, en dat je op het nummer Boven je moet reageren. Ik vind dit jammer, want dit maakt het zo onoverzichtelijk. Back ontopic The faint - I dissapear. Een reldeijk lekker nummer, Die stem is soms wat irritant. Maar nogsteeds klinkt het lekker. 8/10 Bewerkt: 11 september 2010 door Rinaldootje Reageren
commando Geplaatst: 13 september 2010 Rapport Geplaatst: 13 september 2010 het nummer pakt me totaal niet, niet slecht , niet goed, ik weet niet wat ik er mee moet 55/100 http://www.youtube.com/watch?v=w3ZYP71k1-k lekker irriterend nummertje, haha Reageren
Die Hard Geplaatst: 13 september 2010 Rapport Geplaatst: 13 september 2010 (bewerkt) Wat er bij de lyrics staat klopt soms gewoon totaal niet met wat hij zingt. Hij zingt gewoon een normaal Nederlands woord en ze zetten iets over Twitter bij de lyrics. Toch wel een geinig nummertje. 5/10 Luister tenminste tot 1:41 Bewerkt: 14 september 2010 door Die Hard Reageren
Dotz Geplaatst: 13 september 2010 Rapport Geplaatst: 13 september 2010 Waarom zegt men nooit wáárom men een bepaald cijfer geeft, of wáárom men die mening heeft? Of wat precies er dan niet goed aan het nummer is? In de meeste gevallen wordt dat niet gedaan, erg jammer.. Wáárom gaan mensen offtopic terwijl er duidelijk in de hoofdpost staat dat je via PB moet reageren, en dat je op het nummer Boven je moet reageren. Ik vind dit jammer, want dit maakt het zo onoverzichtelijk. Back ontopic Omdat ik dit in het algemeen gericht was naar alle leden die hier met enige regelmaat posten, en niet enkel gericht naar Eddie. @Breaking Benjamin: Het nummer is heel afwisselend, maar ik vind beide stemmen irritant! 5,5/10 http://www.youtube.com/watch?v=KiN6idD8aIs&feature=related Reageren
Flitskikker Geplaatst: 13 september 2010 Rapport Geplaatst: 13 september 2010 Goed spel, maar de zang... oef... 5/10. Reageren
Gijsso Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Geplaatst: 14 september 2010 Vrij eentonig, leuke melodie maar het blijft de hele tijd hetzelfde. 6/10 Reageren
commando Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 best leuk 70/100, maar vind die Mv8 - Viruz van flitskikker leuker 90/100 :Y :Y Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Geniaal Een van de meest beroemde klassieke muziekjes en dan vind ik juist dit dan weer wel mooi. Dik een 9.5 waard hoor. DE nieuwe van Risk Astley Reageren
commando Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 no rickroll , wel leuk nr. 75/100 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.