Jump to content

Rate het nummer boven je!

Jowx

Recommended Posts

Als er nu één stijl is waarvan ik echt niet begrijp dat mensen het beluisteren, is het wel hardstyle. Dat wordt een 2/10

http://www.youtube.com/watch?v=N99SzPi_wro

Wow, heb nu pas eens gekeken naar dit en die tekst is vreselijk irritant. Maar voor dit lied bestaat er geen clip, geloof ik.

Bewerkt: door thebig
Delen op andere websites

Fijne tekst :puh:

Maar in ieder geval leuk nummer, doet me ook een beetje denken aan Scouting for Girls.

7/10

Dit nummer hoorde ik gisteren, ik vindt het niet geweldig, maar wel leuk.

>>> Door Kloep: Youtubefilmpje even in de juiste code gezet in plaats van in een link.<<<

Delen op andere websites

Nee, niet mijn stijl. Nou wil ik zeggen 'te soft' maar ik luister genoeg muziek wat er toch wel op kan lijken qua tekst en muziekstijl. Nou zie ik wel een Fender Jazz-bas met een Ampeg koelkast dus wel weer een pluspuntje maar verder nee.. Doet me niets. 3/10

Nu een lekker stukje Stevie Wonder maar dan anders. Marcus Miller met Higher Ground!!

Bewerkt: door Zamg0d1
Delen op andere websites

Helemaal niets voor mij. :t Dat heeft niets te maken met het feit dat het een rustig nummer is, zelf luister ik ook veel rustige muziek.. Ik vind het nummer te langdradig en te eentonig.. Foreigner is natuurlijk wel een goede band en dit nummer is gewoon een klassiekertje. Het past helaas niet bij mij: 6/10

Zelf ben ik niet zo'n fan van Bløf, al vind ik dit nog een van hun beter nummers. De tekst vind ik nogal oppervlakkig maar daar kan het wel mee door.. Ben benieuwd om iemands anders mening te horen!

Ik vind Bløf een beetje zo'n band die niets te vertellen heeft maar wel heel intellectueel over wil komen. Volgens mij zou zanger Pascal Jakobsen zelfs over zijn strijkijzer nog een quasi diepzinnig rijmelarijmliedje kunnen maken. Dit nummer is wat mij betreft geen uitzondering. Instrumentaal is het erg karig, had meer ingezeten. 4/10

Precies wat ik dacht! :puh: Maar dit liedje vind ik dan nog wel geinig..

Bewerkt: door Dotz
Delen op andere websites

Ik vind Bløf een beetje zo'n band die niets te vertellen heeft maar wel heel intellectueel over wil komen. Volgens mij zou zanger Pascal Jakobsen zelfs over zijn strijkijzer nog een quasi diepzinnig rijmelarijmliedje kunnen maken. Dit nummer is wat mij betreft geen uitzondering. Instrumentaal is het erg karig, had meer ingezeten. 4/10

Een Typhoon-klassiekert.

Delen op andere websites

Ik verwachtte een superslecht nummer, blijkbaar ken ik dit nummer enorm goed. Ik kon het écht niet thuisbrengen, ik wist wel dat het wel van een game moest zijn. In de comments van Youtube wordt het dan duidelijk gezegd: Need for Speed: Underground. Een goede, energieke song met lekker gitaarspel. Bedankt om deze te posten! 9/10

http://www.youtube.com/watch?v=NUbTW928sMU

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...