Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

@Slipknot: doe eens rustig... een aardig nummertje, maar over hijgerig gezang gesproken :clown:64/100

En nu heb ik genoeg van al jullie slechte muziek... nu, nu laat ik jullie een Bazen nummer horen

Waarom? Gewoon, omdat het kan :D

ps. zelfgemaakt filmpjeuh! Waarom? omdat het kaaan zei ik juh toch... nouja kan, zo goed kan je het nou klaarblijkelijk ook weer niet comandootje... STFU!

[ beukt zichzelf in elkaar ]

sorry, ik krijg innerlijke aggressie van Tita Tovenaar in combinatie met Slipknot, sorry :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Het begin klinkt in eerste instantie niet héél slecht, maar als de 'beat' er daadwerkelijk inkomt... 2/10.

Back to the 80's, waar (naar mijn mening) de muziek 430554 keer beter was dan nu :puh:

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Ooh, Muse. Ik vind het niet hun beste nummer, maar wel het nummer waarmee ik hun heb leren kennen. Aangezien Muse geen slechte muziek kan maken, moet ik dit wel een 8.5/10 geven.

Ik wist even geen liedje, dus ben ik maar de Reservoir Dogs-kant opgegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Redelijk nummer, de gitaartjes staan goed gesteld, de stembanden doen het redelijk :puh: Helaas heeft het voor mij voor de rest niet echt iets speciaals. 75/100Beste forumganger, die hieronder post:Aan u de keuze, te kiezen tussen deze meesterlijke te nummers en het meest meesterlijke nummer te raten!Uw nummer word als tegenwapen gebruikt tegen het nieuwe Zanger Rinus nummer!!! :D

http://www.youtube.com/watch?v=B_bewBVuA9w

ps.

het eerste nummer vind en vond ik wel vet cuwliejuwlie. 8) Hier een mooiere versie ervan ( onmogelijk om in te zetten tegen een Rinus nummer, te hoog gegrepen niveau ) :

http://grooveshark.com/s/Kabouterdans/4A2e30?src=5

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...