Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst:

Zo zing ik als ik me stem kwijt ben, behoorlijk slecht. Gelukkig klinkt het in het laatste deel wat beter 41/100

Geplaatst: (bewerkt)

Mooi rustig stukje, de combinatie is vrijwel perfect, alleen een langere versie en wat meer afwisseling zouden geen probleem zijn.

8/10

Voor als het eerste stukje irriteert, spring dan even door naar 1:15.

Bewerkt: door xoex23
Geplaatst:

Klinkt op zich wel lekker (vanaf 1:15 dan), luister dit soort muziek vanuit mezelf niet echt, maar zet het ook niet snel af: 7.9/10

EDIT: -weggehaald-

Oeps, was even vergeten dat er hier maar eens in de drie dagen gepost mag worden. Bedankt commando dat je me eraan herinnerde, anders bungelde mijn hoofd nu ergens gespietst aan het Galgenwater en werd de rest van m'n lichaam nu in kantklare mootjes als steenkool gebruikt terwijl Janitor Of The Day Lantyz nu met een grijns van kwaadaardig genoegen het bloed van de TL-buizen in GTAF-HQ zat af te schrapen, onderwijl neuriënd d... nou ja of ik had een modtag gekregen, laten we het daarop houden.

Nou tot over drie dagen dan maar he. Houdoe! :cya:

Bewerkt: door SpacyColours

90' party nummer wat je op de kermis hoort? vind er geen bal aan, wat een bagger nummer 13 in een dozijn muziek.

Bewerkt: door Bodemloos

Om te voorkomen dat dit anders zou stilvallen door zo'n post :clown:

Ik vind het zo'n lekker nummer, wat traag in het begin, maar zo'n remix van een Hard Dance naar een Hard Trance nummer kan soms wat vreemd klinken in het begin.

Maar het is zeker wel geslaagd... Why did you never call me...? 9/10

Te laat... even herzien...

Nou het heeft zeker een V-Rock-achtig gehalte, maar het is niets voor mij, zou wel passen bij het spelen van Vice City maar verder vind ik het niet zo leuk 4/10

Er is blijkbaar geen lengte-limiet, dus voila! Het heeft een lange opbouw! :D

Bewerkt: door Phoenyxar

Ben zelf niet echt een fan van nummers met zo'n beat erin, maar dit is duidelijk een uitzondering. Het heeft opzich wel wat. 7/10

Bewerkt: door Foreigner97
Geplaatst:

Vind het moeilijk om een mening te geven, maar geven het zeker een 7.\

Hoorde deze laatst weer op de radio (ben niet echt een fan, maar wel benieuwd naar de rate) :

Geplaatst:

Tja, wat moet je daarover zeggen. Het heeft met GTA te maken, dus het is goed (R* heeft een goede smaak).

Maar zelfs dan nog. Stevie Wonder heeft z'n achternaam niet gestolen. Hij kan gewoon prachtig zingen en het zit goed in elkaar. Vind het nu ook niet overdreven goed. een 7.5/10 lijkt me hier op zijn plaats.

http://www.youtube.com/watch?v=HTXyoPVOUso"]http://www.youtube.com/watch?v=HTXyoPVOUso

Ben aan het studeren en heb besloten me wat meer te verdiepen in The Beatles.

Geplaatst:

Oh, dan ga je dus ook background masteren? (of hoe dat ook heten mogen.)

Dit is gewoon een goed nummer, en meer kan ik er niet over zeggen.

9/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...