jobator Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2012 8/10 Jeugd http://www.youtube.com/watch?v=v38X-lGflJY&list=PL98A5450F9A8ECE80 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2012 Ik vind het helemaal niks, ik vind dat de zangeres geen fijne stem heeft om naar de luisteren, en daarnaast vind ik de beat op de achtergrond zo typisch Basto en Avicci achtig. 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2012 overgewaardeerd kutnummer 1.1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2012 Totaal niet mijn smaak. 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 Niet mijn smaak 5/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 Waren deze twee artiesten (als je ze zo kan noemen) niet allang uitgeschreven? totaal niet mijn smaak. 1/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 Ik zeg telkens hetzelfde bij jouw nummers: de muziek (gitaren, drums) vind ik erg tof klinken, alleen zijn die grunts niet bepaald mijn stijl. 7/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NorthStar Geplaatst: 3 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2013 Ik zou er niet heel graag naar luisteren maar is altijd beter als die Nieuwe shizz (Opa Gangnamstyle) 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 (bewerkt) Een of andere Ronnie Ruigpoot heeft weer een nummertje opgenomen. Sorry Ron, niet mijn nummer. Mij te agressief. 49/100 Bewerkt: 5 januari 2013 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Niet mijn smaak... 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 (bewerkt) Ondanks ik de zombies van BO2 waardeloos vind, is de soundtrack geniaal. 7/10 https://www.youtube.com/watch?v=Wrs5DjHNUOE Bewerkt: 5 januari 2013 door xoex23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2013 Beatles 8/10 Een van de betere nummers van Linkin Park. Old school, just like they used to be. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2013 Een slecht nummer, helaas hoor ik er ook niet echt muziek in en is alles vrij grauw 36/100 http://www.youtube.com/watch?v=t2XkpAbE49Y Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2013 Alleen al vanwege het feit dat de Rollercoaster Tycoon games behoren tot mijn favorieten, zorgt natuurlijk voor een paar bonuspuntjes. Mooie gitaarsolo's, maar voor de rest niet heel erg revolutionair of bijzonder. Maar ja, dat gevoel dat je erbij hebt hè, dat doet het 'm! 75/100. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2013 Ik kan vaak wel genieten van wat rustiger nummers, maar ik vind de stem en de muziek totaal niet bij elkaar passen, zowel qua geluid als manier van zingen niet. 3/10 p_p http://www.youtube.com/watch?v=jeFq4x34jL0 Edit: Ik haat de nieuwe BBCodes --' >>> Door Phoenyxar: Et voila...<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.