Phoenyxar Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2013 Aah, gewoon prachtig, HTID... Is wel een liedje dat vrij alleen aan de top staat in zijn genre, maar dat nemen we er dan maar even bij. Ik geef het een 9/10 Even hopen dat ik deze nog niet eerder heb gepost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2013 90's rave muziek? kan er niets uit opmaken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2013 1/10. Ik kan er lang of kort over zijn maar het is gewoon mijn muziek niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2013 Prachtige stem en als je er voor in bent is het mooi om naar te luisteren. Maar dit is zó rustig voor mij dat ik dit niet spontaan zou opzetten. Ik geef het 6/10. Ik ben zó ontiegelijk enthousiast over deze groep. _0_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2013 ik niet 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2013 omdat ik 't toch moest raten geef ik het een 2/10, dit vind ik geen muziek iets wat een vier jarige leuk vindt en dan luisteren ze ernaar alleen maar voor clip. http://www.youtube.com/watch?v=gbdEQ2F6YG4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2013 Absoluut niet de stijl van muziek die ik goed vind. 0/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2013 Mwah... de melodie klinkt lekker, maar had ik mooier gevonden als het zich in een ander genre afspeelde. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2013 Ik hou af en toe wel van wat pianomuziek, maar deze heeft me een te hoog 'arcade-gehalte'. Hij zit in RCT2 begrijp ik, dus daar is 'ie dan wel weer prima op z'n plek. Dat spel heb ik echter nooit echt veel gespeeld, dus ook de nostalgie-factor heeft 'ie niet. 6/10 Bij het kijken naar de nieuwste aflevering van Californication vandaag werd ik aangenaam verrast door dit nummer aan het eind. Heerlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2013 Absolute klassieker, prachtnummer. 9/10 zonder twijfel. Over aangename verrassingen gesproken, dit was best een shock vorige week: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2013 Inderdaad, ik ben zó blij verrast dat hij nog een plaat en ook nog een daadwerkelijk album uitbracht/uit gaat brengen! Jammer alleen dat hij niet meer op het podium wil staan, ik wil hem zo graag een keertje live meemaken... In ieder geval: 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2013 Ik zet het niet uit, maar ik zal het zelf ook niet opzoeken, een toegankelijk nummer. 7/10 http://www.youtube.com/watch?v=vsAUhgTnSKo Even voor de duidelijkheid, dit is serieus bedoelt, het deuntje blijft in mijn hoofd hangen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mrkwark Geplaatst: 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2013 lekker om te horen 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2013 dit vind ik een prachtig nummer: 9/10 http://www.youtube.com/watch?v=BcL---4xQYA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wrieh Geplaatst: 19 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2013 (bewerkt) Legendarisch nummer, Geweldig introtje. Lekker rockend middenstuk en dan die Solo :oo 10/10 (Leuk nummer voor de mensen die hem niet kennen :< Als je hem wilt beoordelen helemaal luisteren !) Bewerkt: 19 januari 2013 door Wrieh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.