Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst:

T Rex! Ben niet heel bekend met hun repertoire, hoewel ik echt een zwak heb voor Ride A White Swan. Kan hier ook prima naar luisteren. 7/10

Geplaatst: (bewerkt)

Leuk nummer, herkende het refrein. Vage clip, zal wel goed bij de band horen. :puh:7.5/10

Bewerkt: door Jimmiefitz
Geplaatst:

Niet echt het genre waar ik normaal naar zou luisteren, maar ik moet toch zeggen dat het wel wat heeft. Een beetje duister en toch zéér relax. Kan er wel van geniete :puh: 7/10

Eens iets compleet anders dan wat ik normaal zou luisteren.

En even een stukje uit de openingspost citeren:

• Maximaal 1 post per drie dagen;

Niet dat het niet leuk is dat het topic wat actiever is, maar de regels gelden nog steeds ;)

Geplaatst:

BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM! en dat was 't, ik vind het echt niks 0/10

Geplaatst:

Heeft wel een leuk deuntje 7/10

Nu maar eens iets aparts posten... denk niet dat er veel likers zijn...

Geplaatst:

Een pareltje, niet zo helder als anderen van Depeche Mode, maar doorgaans kan je een liedje pas echt beoordelen als je hem minstens drie keer besluisterd hebt. In de juiste sferen een mooi nummer, maar ook een beetje eentonig. 7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...