coolnniek9 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Best leden, Zoals de meeste hier een kerstvakantie hebben heb ik dat ook. Helaas zit ik ziek thuis en heb ik teveel vrije tijd die ik niet weet te vullen. Ik wou vragen of iemand misschien wat leuke dingen weet om te doen op de PC. Want Midnight Club en gta IV op de xbox begint vervelend te worden Groeten, Coolnniek9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Eventueel een online shooter gaan spelen? Warrock/gunz/crossfire/iets anders? Of je download iets van Photoshop of Fruity loops en gaat sig's of muziek maken? beterschap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Ga verslavende games spelen, zoals deze. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Klik Deze is moeilijker. Heb hem nooit kunnen uitspelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Klik Deze is moeilijker. Heb hem nooit kunnen uitspelen. IWBTG is awesome!!! Moet je zeker gespeelt hebben. Behoort tot je algemene ontwikkeling. Als je IWBTG te moeilijk vind (mietje) dan kan je altijd nog The Impossible Quiz spelen. Das zo'n gemeen spelletje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Klik dankje wel,door jouw zit ik nu dat kut spel te spelen en ik kan er niet mee stoppen DAT SPEL SPEELT MET JE HERSENS! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 Klik ik moet altijd op linkjes klikken en nu ben ik verslaafd! probeer eens wat uit. op >>> Door Jowx: xxx <<< staan ook een aantal leuke games. zoals causilty (probeer hem zonder walktrough uit te spelen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coolnniek9 Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 Eventueel een online shooter gaan spelen? Warrock/gunz/crossfire/iets anders? Of je download iets van Photoshop of Fruity loops en gaat sig's of muziek maken? beterschap Warrock ben ik lvl 41 en is ook niks meer aan xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 *Koop een boek en ga lezen *Koop een boek en ga gamen *Koop vrienden en ga iets leuks doen *Koop moeite en gebruik de zoekmachine Even zonder dollen, er zijn al tig topics over leden die zich vervelen. En altijd komt er wel een van de bovenstaande dingen uit, dan misschien wel zonder "koop" erbij. Maar het logischte wat je hier te horen zal krijgen is "Gamen". Niet zo heel gek op een gtaforum natuurlijk, maar als je je verveelt. Zet een film op, ga wat doen met vrienden ofzo. Maar god, ga niet dit vragen op internet. Zet zelf gewoon de eerste stappen met vrienden ofzo, want je zal niet verder komen als de bovenstaande dingen. En zeker in deze tijd van het jaar kan je niet veel meer doen als gamen of iets met vrienden. Dusja, zoek 5 euro en ga lekker zwemmen met wat maten . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Klik ik moet altijd op linkjes klikken en nu ben ik verslaafd! probeer eens wat uit. op >>> Door Jowx: xxx <<< staan ook een aantal leuke games. zoals causilty (probeer hem zonder walktrough uit te spelen) MacAfee keurt >>> Door Jowx: xxx <<< als een gevaarlijke website, waar waarschijnlijk keyloggers, en/of spyware op zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) ESET smart security zegt niks hoor. edit@kan dat hij bored.nl afkeurt maar er staat in zijn post bored .COM,misschien dat .nl wel vol zit met spyware Bewerkt: 23 december 2009 door thegodfather91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Klik ik moet altijd op linkjes klikken en nu ben ik verslaafd! probeer eens wat uit. op >>> Door Jowx: xxx <<< staan ook een aantal leuke games. zoals causilty (probeer hem zonder walktrough uit te spelen) MacAfee keurt >>> Door Jowx: xxx <<< als een gevaarlijke website, waar waarschijnlijk keyloggers, en/of spyware op zit. vandaar dat mij computer zo weird, sloom en foutmeldingen geeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Klein foutje, ik schreef >>> Door Jowx: xxx <<< , maar die bestaat helemaal niet. >>> Door Jowx: xxx <<< word WEL afgekeurd door MacAfee, dus het lijkt me niet slim om erop te gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Als je je verveelt, moet je vooral achter de PC blijven zitten. Niet dus. Pak een literatuur boek en ga lezen, ga naar familieleden, ga de stad in met vrienden, ga alvast wat doen voor school, ... Vergeet de PC zodra je je verveelt, want daar wordt het niet beter van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.