Jump to content

Vakantie


coolnniek9

Recommended Posts

Best leden,

Zoals de meeste hier een kerstvakantie hebben heb ik dat ook. Helaas zit ik ziek thuis en heb ik teveel vrije tijd die ik niet weet te vullen.

Ik wou vragen of iemand misschien wat leuke dingen weet om te doen op de PC.

Want Midnight Club en gta IV op de xbox begint vervelend te worden :(

Groeten,

Coolnniek9

Link to comment
Delen op andere websites

Eventueel een online shooter gaan spelen? :puh:

Warrock/gunz/crossfire/iets anders? :puh:

Of je download iets van Photoshop of Fruity loops en gaat sig's of muziek maken? :)

beterschap :tu:

Warrock ben ik lvl 41 en is ook niks meer aan xD

Link to comment
Delen op andere websites

*Koop een boek en ga lezen

*Koop een boek en ga gamen

*Koop vrienden en ga iets leuks doen

*Koop moeite en gebruik de zoekmachine

Even zonder dollen, er zijn al tig topics over leden die zich vervelen. En altijd komt er wel een van de bovenstaande dingen uit, dan misschien wel zonder "koop" erbij. Maar het logischte wat je hier te horen zal krijgen is "Gamen". Niet zo heel gek op een gtaforum natuurlijk, maar als je je verveelt. Zet een film op, ga wat doen met vrienden ofzo. Maar god, ga niet dit vragen op internet. Zet zelf gewoon de eerste stappen met vrienden ofzo, want je zal niet verder komen als de bovenstaande dingen. En zeker in deze tijd van het jaar kan je niet veel meer doen als gamen of iets met vrienden. Dusja, zoek 5 euro en ga lekker zwemmen met wat maten 0_0 .

Link to comment
Delen op andere websites

ik moet altijd op linkjes klikken en nu ben ik verslaafd!

probeer eens wat uit. op >>> Door Jowx: xxx <<< staan ook een aantal leuke games. zoals causilty (probeer hem zonder walktrough uit te spelen)

MacAfee keurt >>> Door Jowx: xxx <<< als een gevaarlijke website, waar waarschijnlijk keyloggers, en/of spyware op zit.

Link to comment
Delen op andere websites

ik moet altijd op linkjes klikken en nu ben ik verslaafd!

probeer eens wat uit. op >>> Door Jowx: xxx <<< staan ook een aantal leuke games. zoals causilty (probeer hem zonder walktrough uit te spelen)

MacAfee keurt >>> Door Jowx: xxx <<< als een gevaarlijke website, waar waarschijnlijk keyloggers, en/of spyware op zit.

vandaar dat mij computer zo weird, sloom en foutmeldingen geeft.
Link to comment
Delen op andere websites

Als je je verveelt, moet je vooral achter de PC blijven zitten. Niet dus. :7 Pak een literatuur boek en ga lezen, ga naar familieleden, ga de stad in met vrienden, ga alvast wat doen voor school, ... Vergeet de PC zodra je je verveelt, want daar wordt het niet beter van. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...