Jump to content

Vakantie

coolnniek9

Recommended Posts

Als je je verveelt, moet je vooral achter de PC blijven zitten. Niet dus. :7 Pak een literatuur boek en ga lezen, ga naar familieleden, ga de stad in met vrienden, ga alvast wat doen voor school, ... Vergeet de PC zodra je je verveelt, want daar wordt het niet beter van. :7

Huiswerk maken voor na de vakantie? Waarvoor dient de vakantie dan? Om uit te rusten en dingen te doen die je zonder vakantie niet kan, zoals:

• Urenlang gamen
  • 24 uur aan een stuk door slapen
  • Iglo bouwen van de sneeuw met je broertje
  • Met vrienden kloten
  • Geen saaie dingen doen als huiswerk en lezen, nu in ieder geval nog niet (lezen is puur mijn mening overigens :puh:)

Delen op andere websites

Klein foutje, ik schreef >>> Door Jowx: xxx <<< , maar die bestaat helemaal niet.

>>> Door Jowx: xxx <<< word WEL afgekeurd door MacAfee, dus het lijkt me niet slim om erop te gaan.

ja gvd mijn virusscanner gaf niks aan bij >>> Door Jowx: xxx <<< maar ik ben al op de site geweest,kan dat kwaad?ik zie nog niks geks op mijn pc sinds ik op die site ben geweest :puh:

Delen op andere websites

Zo, hier en daar kunnen jullie in dit topic >>> Door Jowx: xxx <<< terug vinden. Dat vanwege het verwijderen van een bepaalde link, in verband met eventuele schadelijke inhoud op die website. Niet dat jullie denken dat ik jullie allemaal 3 kusjes geef ofzo, want die kosten nog steeds geld.. :) Veel geld.. :D

Delen op andere websites

Huiswerk maken voor na de vakantie? Waarvoor dient de vakantie dan? Om uit te rusten en dingen te doen die je zonder vakantie niet kan, zoals:

Dan vraag ik me toch af hoe oud jij bent, als je zo kortzichtig bent. Uit te rusten, klopt. Maar als je 1 uurtje per dag aan je opleiding besteedt, is het nog uitrusten, want je hoeft niet naar school (en bent veel minder lang bezig). Dan heb je het een stuk makkelijker als je weer naar school gaat. Dat heet plannen en volwassen worden. Sterker nog, ik heb speciaal boeken gehaald om te kunnen studeren deze vakantie. Dan heb ik het wat makkelijker na de vakantie, wanneer ik weer naar de universiteit moet.

En als je je toch verveelt; waarom niet? Tijd aan school besteden is lang niet zo erg als het niet MOET, maar MAG. Later wil je graag andere dingen doen, maar kan dat niet omdat je het MOET. Nu MAG je het, is het vrijblijvend en dus leuker, en heb je wanneer je het MOET meer vrije tijd. Zo kan je de vrije tijd van de vakantie ook meenemen bij de weken na de vakantie, wanneer je het pas écht nodig hebt :D

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...