NinjaHero Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ziehier mijn allereerste tutorial Commentaar mag , maar liefst niet afkraken want ik ben zelf nog beginner En ik wil hééél graag Outcomes zien want dat maakt me steeds weer blij Link : http://i45.tinypic.com/5nt7b4.png Reageren
Royboow Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ik vind het een mooie tut, al zal ik hem niet volgen omdat ik dat niveau heen ben. als je wilt, per se zal ik hem misschien wel even doen. ik vind hem in ieder geval erg mooi. Keep up the good work Reageren
NinjaHero Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ik vind het een mooie tut, al zal ik hem niet volgen omdat ik dat niveau heen ben. als je wilt, per se zal ik hem misschien wel even doen. ik vind hem in ieder geval erg mooi. Keep up the good work Dat doet me zeer goed om te horen , miss nog tips voor deze beginner? Reageren
Cabyon Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ik vind het een mooie tut, al zal ik hem niet volgen omdat ik dat niveau heen ben. als je wilt, per se zal ik hem misschien wel even doen. ik vind hem in ieder geval erg mooi. Keep up the good work Dat doet me zeer goed om te horen , miss nog tips voor deze beginner? Het lijkt me wel een verstandig om een lettertype te nemen dat je goed kunt lezen, zoals Arial of Tahoma. Reageren
NinjaHero Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ik vind het een mooie tut, al zal ik hem niet volgen omdat ik dat niveau heen ben. als je wilt, per se zal ik hem misschien wel even doen. ik vind hem in ieder geval erg mooi. Keep up the good work Dat doet me zeer goed om te horen , miss nog tips voor deze beginner? Het lijkt me wel een verstandig om een lettertype te nemen dat je goed kunt lezen, zoals Arial of Tahoma. ik vind het leesbaar maar , je hebt gelijk , dat dacht ik ookal , volgende keer denk ik eraan ! Reageren