NinjaHero Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ziehier mijn allereerste tutorial Commentaar mag , maar liefst niet afkraken want ik ben zelf nog beginner En ik wil hééél graag Outcomes zien want dat maakt me steeds weer blij Link : http://i45.tinypic.com/5nt7b4.png Reageren
Royboow Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ik vind het een mooie tut, al zal ik hem niet volgen omdat ik dat niveau heen ben. als je wilt, per se zal ik hem misschien wel even doen. ik vind hem in ieder geval erg mooi. Keep up the good work Reageren
NinjaHero Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ik vind het een mooie tut, al zal ik hem niet volgen omdat ik dat niveau heen ben. als je wilt, per se zal ik hem misschien wel even doen. ik vind hem in ieder geval erg mooi. Keep up the good work Dat doet me zeer goed om te horen , miss nog tips voor deze beginner? Reageren
Cabyon Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ik vind het een mooie tut, al zal ik hem niet volgen omdat ik dat niveau heen ben. als je wilt, per se zal ik hem misschien wel even doen. ik vind hem in ieder geval erg mooi. Keep up the good work Dat doet me zeer goed om te horen , miss nog tips voor deze beginner? Het lijkt me wel een verstandig om een lettertype te nemen dat je goed kunt lezen, zoals Arial of Tahoma. Reageren
NinjaHero Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ik vind het een mooie tut, al zal ik hem niet volgen omdat ik dat niveau heen ben. als je wilt, per se zal ik hem misschien wel even doen. ik vind hem in ieder geval erg mooi. Keep up the good work Dat doet me zeer goed om te horen , miss nog tips voor deze beginner? Het lijkt me wel een verstandig om een lettertype te nemen dat je goed kunt lezen, zoals Arial of Tahoma. ik vind het leesbaar maar , je hebt gelijk , dat dacht ik ookal , volgende keer denk ik eraan ! Reageren
woveriene Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Mooi gedaan ! Ik ben zelf ook al over het niveu heen maar zal het wel even proberen Outcome zie je morgen Reageren
NinjaHero Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Mooi gedaan ! Ik ben zelf ook al over het niveu heen maar zal het wel even proberen Outcome zie je morgen leuk ;D Reageren
MiniboesZ Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 mooie tut, alleen zal je de mezzotint ook wat moeten blurren, want dit resultaat is te ruw. Voor de rest zeker mooie tut! Outcome: 6.7 (was 8.2 geweest als mezzotint blurred was) Tutorial: 7.9 (Goede uitleg voor de beginnende photoshopper) Techniek: 5.8 Reageren
xLogiCx Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 een hele simpele tut maar geef wel een zeer mooie outcome goede tut voor beginners (ben ook wel beginner mar zit al in een iets verder statium ) Reageren
NinjaHero Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2009 een hele simpele tut maar geef wel een zeer mooie outcome goede tut voor beginners (ben ook wel beginner mar zit al in een iets verder statium ) ik zit ook al verder , maar misschien voor de echte beginners Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.