Jump to content

[PS]Beginners signature Tutorial


NinjaHero

Recommended Posts

Ik vind het een mooie tut, al zal ik hem niet volgen omdat ik dat niveau heen ben. als je wilt, per se zal ik hem misschien wel even doen. ik vind hem in ieder geval erg mooi. Keep up the good work :eten:

:) Dat doet me zeer goed om te horen , miss nog tips voor deze beginner? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een mooie tut, al zal ik hem niet volgen omdat ik dat niveau heen ben. als je wilt, per se zal ik hem misschien wel even doen. ik vind hem in ieder geval erg mooi. Keep up the good work :eten:

:) Dat doet me zeer goed om te horen , miss nog tips voor deze beginner? :D

Het lijkt me wel een verstandig om een lettertype te nemen dat je goed kunt lezen, zoals Arial of Tahoma.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een mooie tut, al zal ik hem niet volgen omdat ik dat niveau heen ben. als je wilt, per se zal ik hem misschien wel even doen. ik vind hem in ieder geval erg mooi. Keep up the good work :eten:

:) Dat doet me zeer goed om te horen , miss nog tips voor deze beginner? :D

Het lijkt me wel een verstandig om een lettertype te nemen dat je goed kunt lezen, zoals Arial of Tahoma.

ik vind het leesbaar maar , je hebt gelijk , dat dacht ik ookal , volgende keer denk ik eraan ! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

mooie tut, alleen zal je de mezzotint ook wat moeten blurren, want dit resultaat is te ruw.

Voor de rest zeker mooie tut!

Outcome: 6.7 (was 8.2 geweest als mezzotint blurred was)

Tutorial: 7.9 (Goede uitleg voor de beginnende photoshopper)

Techniek: 5.8

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...