Jump to content

GTA IV LAGT


Sefuu

Recommended Posts

Geachte mensen

Specs: AMD Phenom II x4 965

2gig Kingston ddr2

Nvidea geforce 9600 GT 512mb ddr3

OS: windows 7 ultimate 32 bit

Ik speel gta IV maar het lagt steeds als ik via het opties menu op auto config klik dan komt alles op medium high te staan. Ook al zet ik alles letterlijk op low blijft het spel laggen !

Wat kan ik aan men computer doen om dit probleem te voorkomen?

alvast bedankt

http://img121.imageshack.us/img121/1692/88513076.png

>>> Door Thundercover: Grote afbeelding(en) van boven 1024x786 gelieve in een link te plaatsen. Bij deze aangepast.<<<

Nog even iets buiten dit

Ik heb nog een 512 mb ddr 2 sdram liggen kan ik die gewoon in mijn moederbord zetten? zonder dat er iets verkeerd gaat want het is geen kingston merk? of maakt dat niet uit. ?

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Can you run it is shit. OVerigens is je processor echt te zwak... 800 Mhz?!

Geloof je dat nou zelf? Het is gewoon die domme site die het niet goed doet. Er staat toch dat hij een Phenom II x4 965 heeft? Dat is een Quad Core van 3.4(dacht ik)Ghz.

Het probleem ligt denk ik bij jou RAM, want 2 GB is nogal weinig want ik gebruik hier met windows 7 alleen al zonder te gamen 1.3GB en IV gebruikt ook dik over 1 GB dus kom je al op over 2GB. Heb je het spel eigenlijk legaal?

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Can you run it is shit. OVerigens is je processor echt te zwak... 800 Mhz?!

Ja dat begrijp ik ook niet ik had mijn computer besteld bij starcomputers en volgens hun is het:

Processor: AMD Phenom™ II X4 965 Quad-Core (4 x 3.4 GHz, 8MB Cache, 2000MHz FSB en revolutionare 45nm technologie)

Maar het is zo nieuw in het markt dat hij niet gelijk herkent wordt ( tenminste dat is wat ze zeiden)

En stel dat het 800 mhz was kon ik niet eens denk ik windows 7 runnen of wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Can you run it is shit. OVerigens is je processor echt te zwak... 800 Mhz?!

Ja dat begrijp ik ook niet ik had mijn computer besteld bij starcomputers en volgens hun is het:

Processor: AMD Phenom™ II X4 965 Quad-Core (4 x 3.4 GHz, 8MB Cache, 2000MHz FSB en revolutionare 45nm technologie)

Maar het is zo nieuw in het markt dat hij niet gelijk herkent wordt ( tenminste dat is wat ze zeiden)

En stel dat het 800 mhz was kon ik niet eens denk ik windows 7 runnen of wel?

Voor de 2de keer, hij is geen 800Mhz. Dat is gewoon een fout van die domme site.

Link to comment
Delen op andere websites

Can you run it is shit. OVerigens is je processor echt te zwak... 800 Mhz?!

Ja dat begrijp ik ook niet ik had mijn computer besteld bij starcomputers en volgens hun is het:

Processor: AMD Phenom™ II X4 965 Quad-Core (4 x 3.4 GHz, 8MB Cache, 2000MHz FSB en revolutionare 45nm technologie)

Maar het is zo nieuw in het markt dat hij niet gelijk herkent wordt ( tenminste dat is wat ze zeiden)

En stel dat het 800 mhz was kon ik niet eens denk ik windows 7 runnen of wel?

Zo nieuw is hij niet.

Maar het ligt wss aan je RAM geheugen zoals djmaddox al zei.

Link to comment
Delen op andere websites

Can you run it is shit. OVerigens is je processor echt te zwak... 800 Mhz?!

Geloof je dat nou zelf? Het is gewoon die domme site die het niet goed doet. Er staat toch dat hij een Phenom II x4 965 heeft? Dat is een Quad Core van 3.4(dacht ik)Ghz.

Het probleem ligt denk ik bij jou RAM, want 2 GB is nogal weinig want ik gebruik hier met windows 7 alleen al zonder te gamen 1.3GB en IV gebruikt ook dik over 1 GB dus kom je al op over 2GB. Heb je het spel eigenlijk legaal?

Ja sowieso

Maar kan ik dan nog een extra geheugen erin gooien? ( van mijn oude systeem)

Een 512 mb ddr2 sdram, zonder dat ik problemen krijg?

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, sorry, maar ik heb hier vreselijk traag internet, en hij laadde de afbeelding supertraag. Dus daar ging ik niet op wachten. En er stond 800 Mhz, dus dacht ik dat hij dat had... Rustig man...526230.jpg

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand nog 1 vraagje van mij beantwoorden :$?

Kan ik een Hp 512 mb ddr2 sdram geheuhen aansluiten op mijn moederbord Asrock k10n78M

er zit al een 2048 kingston op. Kan ik dit doen zonder problemen te krijgen ?

Alvast bedankt iedereen

Bewerkt: door Sefuu
Link to comment
Delen op andere websites

Op welke resolutie speel je?

Ik denk niet dat het lagt vanwege dat je maar 2 GB RAM hebt. Ik heb ook 2 GB ram en GTA IV draait heerlijk soepel.

Je kan proberen GTA IV te herinstalleren.

Alles op low laagste revolutie

Maar van bureau achtergrond is ie wel op het hoogst moet ik die ook kleiner make?

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand nog 1 vraagje van mij beantwoorden :$?

Kan ik een Hp 512 mb ddr2 sdram geheuhen aansluiten op mijn moederbord Asrock k10n78M

er zit al een 2048 kingston op. Kan ik dit doen zonder problemen te krijgen ?

Alvast bedankt iedereen

Als er nog een vrij geheugenslot is kan dat ja. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand nog 1 vraagje van mij beantwoorden :$?

Kan ik een Hp 512 mb ddr2 sdram geheuhen aansluiten op mijn moederbord Asrock k10n78M

er zit al een 2048 kingston op. Kan ik dit doen zonder problemen te krijgen ?

Alvast bedankt iedereen

Als er nog een vrij geheugenslot is kan dat ja. :)

Hij kan beter kijken wat die erin heeft zitten (ik gok 2x 1GB), en er weer 2x 1GB bij kopen, anders is je prestatiewinst niet groot. (Dual channel moet dus zo worden gehouden)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...