Jump to content

GTA IV LAGT


Sefuu

Recommended Posts

Kan iemand nog 1 vraagje van mij beantwoorden :$?

Kan ik een Hp 512 mb ddr2 sdram geheuhen aansluiten op mijn moederbord Asrock k10n78M

er zit al een 2048 kingston op. Kan ik dit doen zonder problemen te krijgen ?

Alvast bedankt iedereen

Als er nog een vrij geheugenslot is kan dat ja. :)

Hij kan beter kijken wat die erin heeft zitten (ik gok 2x 1GB), en er weer 2x 1GB bij kopen, anders is je prestatiewinst niet groot. (Dual channel moet dus zo worden gehouden)

Klopt ook weer, had ik erbij moeten zetten. :puh: Maar dan is het verschil tussen dual channel en non-dual channel toch maar iets van 5%.

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

ik snap sowieso al niet waarom je er 512MB bij wilt prikken omdat je dat toch amper gaat merken.

Waarschijnlijk heeft ie die strip nog in zijn onderbroekenla liggen en wilt ie die erbij prikken in hoop dat de lag weg gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Nogmaals: De lagg wordt niet veroorzaakt door het RAM geheugen. De geheugengroote is voldoende om GTA IV normaal te spelen.

Weet je dat zeker?

CPU : Intel Core 2 Duo 1.8GHz, AMD Athlon X2 64 2.4GHz

System RAM : 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)

Operating System : Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3

Video Card : 256MB NVIDIA 7900+ / 256MB ATI X1900+

Free Disk Space: 16 GB

Hij gebruikt Windows 7 he, en vista heeft al 2.5 gb nodig, dus het is wss wel het geheugen.

Want de rest van zijn pc is ruim voldoende, dus een kant is het juist wel mogelijk dat het zijn geheugen is.

Voor TS, druk eens op CTRL+Shift+ESC en kijk bij prestaties naar het blokje met geheugen, hoeveel gig staat daar?

Meer duidelijkheid:

post-117373-126157028485.jpg

In het rood vakje, zeg even wat jij daar hebt staan.

Link to comment
Delen op andere websites

2gb is heus wel voldoende, dat draai ik ook met windows 7 en geen problemen, het ligt totaal niet aan het geheugen.

waar het wel aan ligt en waar neimand van jullie naar zoekt is memory leaking, daarvoor heb ik wel wat leuks wat 100% zeker gaat werken(tenzij het neit goed gelezen word waar 90% kans van is)

http://www.gtaforum.nl/topic/98011-gebruik-memrestrict-om-framedrops-te-verminderen/

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...