Jump to content

Signature + Avatar


Wienish

Recommended Posts

Ik heb 3x mijn best gedaan, maar jijzelf bent gewoon niet goed genoeg om een .ZIP te openen. Mensen zouden je uitlachen als ze dit lazen... Ik heb het inderdaad een paar keer gezegd: ik doe het niet. Heb ik toen toch gedaan omdat je zo'n geval bent die zelf gewoon nooit en te nimmer een sig in elkaar zou kunnen zetten zonder hulp. En wanneer ik je de stukken geef, neem je niet eens de moeite om ze in elkaar te vegen.

Nu moet je niet zeggen dat ik tekort schoot, want een ander had aan die .ZIP meer dan genoeg gehad.

Ik heb je duidelijk aangegeven dat ik niet bepaald handig ben met Zip, en het boeit me geen flikker dat ik hierom uitgelachen kan worden. Zo heb ik ook mijn kwaliteiten.

Je beweert dat ik geen sig in elkaar kan zetten zonder hulp? Daar ga je stevig de fout in. De sig die ik nu draag, is eigenhandig gemaakt met Paint, net zoals mijn vorige signature.

Ik heb zeker de moeite genomen om te puzzelen zodat ze passen. Mij lukte het niet, en toen ik iemand anders vroeg of het zo uberhaupt wel mogelijk was zoals jij de stukken gaf, was het antwoord kort maar krachtig "Nee".

@ Jelle, jawel. als ik 2 werkende knoppen per rij wil hebben, en ik wil 't goed gesliced, heb ik 5 plaatjes nodig per rij, met na elke rij één laagje dat gewoon 500 in de breedte is waar niet op geklikt kan worden.

Weet je wat.. Als jullie nu allebei moeilijk gaan doen, dan laat deze hele focking sig maar liggen, dan hoeft 't van mij ook niet meer.

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ghosty

    13

  • Wienish

    12

  • jellemuis

    6

  • NickyHendriks

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

dat van ghosty heet geen half werk, dat van mij heet gewoon extra service

en het lukt niet omdat het naar mijn idee gewoon te veel plaatjes zijn, zie mijn sig die bestaat uit 1 groot plaatje met daaronder 5 losse plaatjes

dat komt omdat ik bovenaan de grote, dan enter en dan daaronder zonder enter of spaties gewoon de andere 5 achter elkaar zodat het paste en volgens mij heb jij dus spaties of enter ertussen gedaan.

want bij jouw horen het 2 plaatjes zonder spatie/enter en dan 1 keer enter en dan weer 2 plaatjes en zo door

en 23 plaatjes passen nooooit

Snap jij het probleem dan niet :7 Het komt niet door het aantal afbeeldingen, het gaat erom dat bepaalde afbeeldingen niet hoog genoeg zijn, de hoogte is kleiner dan de regelafstand, dus wordt er automatisch witruimte aangebracht. Dit kan je momenteel niet omzeilen op het forum :(

BV_1993

Link to comment
Delen op andere websites

je hebt 23 plaatjes, dan heb je rond de 23 regels aan tekst om dat in dat vakje van signature te zetten en dat is ver over het limiet heen, dat pas dus niet

Leugen. Je kan zoveel erin zetten als je wil, zolang je daarmee maar niet of de maximum afmetingen gaat. Hoe de code eruit ziet maakt niet uit, datgene wat in je sig komt te staan wel.

Link to comment
Delen op andere websites

je hebt 23 plaatjes, dan heb je rond de 23 regels aan tekst om dat in dat vakje van signature te zetten en dat is ver over het limiet heen, dat pas dus niet

Leugen. Je kan zoveel erin zetten als je wil, zolang je daarmee maar niet of de maximum afmetingen gaat. Hoe de code eruit ziet maakt niet uit, datgene wat in je sig komt te staan wel.

Dan wens ik je veel succes ;) Ik geloofde het eerst ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...